Kampfar enige NL show !!!
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Kampfar enige NL show !!!
Zondag 2 november in de Azijnfabriek, Roermond
Kampfar (Nor)
Koldbrann (Nor)
Cutthroat (Nor)
+ support (Nl)
Zowel Kampfar alsook Koldbrann en Cutthroat komen voor dit optreden speciaal naar Roermond.
Kampfar en Koldbrann mogen bekend zijn bij het publiek. Cutthroat, met leden van Dimension F3H, Sarcoma Inc. speelt brute old school death metal en vergelijkingen met Blood Red Throne liggen voor de hand.
Aanvang en prijs zijn nog niet bekend.
Kampfar (Nor)
Koldbrann (Nor)
Cutthroat (Nor)
+ support (Nl)
Zowel Kampfar alsook Koldbrann en Cutthroat komen voor dit optreden speciaal naar Roermond.
Kampfar en Koldbrann mogen bekend zijn bij het publiek. Cutthroat, met leden van Dimension F3H, Sarcoma Inc. speelt brute old school death metal en vergelijkingen met Blood Red Throne liggen voor de hand.
Aanvang en prijs zijn nog niet bekend.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- emillio
- Contacteer:
Management is idd zwaar klote, zoals gemerkt in Frontline! Aldaar toch zo'n 100 bezoekers. Dus jammer voor de fans dat alle andere shows zijn afgezegd!Hub de Gallier schreef:Dit zou onderdeel zijn van een nieuwe tour en het zou de enige Nederlandse show zijn. Vanwege wanprestaties van het management zijn alle andere shows behalve Roermond en een festival in Duitsland afgezegd. Kortom, de enige NL show momenteel.
En wat verder ook wel belachelijk is, is dat de supports op de afgelopen tour (waaronder ELITE), geen ene rotcent ontvangen. Oftwel dat alle inkomsten regelrecht in de Kampfar-portemonee verdwijnen. En dan maar in Aarschok verkondigen dat ze geen 'rocksterren' willen zijn.
www.musketeerofdeath.nl
Dat heb je mis... die centen verdwijnen in de zak van de heer Jose Costa... Dat management dus (Icon Music Agency).emillio schreef:[..]
Management is idd zwaar klote, zoals gemerkt in Frontline! Aldaar toch zo'n 100 bezoekers. Dus jammer voor de fans dat alle andere shows zijn afgezegd!
En wat verder ook wel belachelijk is, is dat de supports op de afgelopen tour (waaronder ELITE), geen ene rotcent ontvangen. Oftwel dat alle inkomsten regelrecht in de Kampfar-portemonee verdwijnen. En dan maar in Aarschok verkondigen dat ze geen 'rocksterren' willen zijn.
Naar wat ik heb gehoord kon Kampfar hun eigen merchandise-geld gaan gebruiken om vanuit Oostenrijk thuis te zien geraken aangezien de bus het had begeven en niet meer mocht rijden van de politie.
Het ging hier overigens over de laatste show van die tour in Lichtenstein, die dus geannuleerd moest worden omdat de bands simpelweg niet op tijd iets konden regelen om die show te gaan redden. Sterker nog, het was de vraag of ze hun vluchten nog wel op tijd hadden kunnen halen!
- emillio
- Contacteer:
Dat lijkt me sterk, daar je moet betalen aan de tourmanager en niet aan mr. Jose Costa! Daarbij maakte het de band verder ook niet uit welke deal er gesloten was, omdat Icon Music Agency de verschillen ophoest!Regeer schreef:[..]
Dat heb je mis... die centen verdwijnen in de zak van de heer Jose Costa... Dat management dus (Icon Music Agency).
Naar wat ik heb gehoord kon Kampfar hun eigen merchandise-geld gaan gebruiken om vanuit Oostenrijk thuis te zien geraken aangezien de bus het had begeven en niet meer mocht rijden van de politie.
Het ging hier overigens over de laatste show van die tour in Lichtenstein, die dus geannuleerd moest worden omdat de bands simpelweg niet op tijd iets konden regelen om die show te gaan redden. Sterker nog, het was de vraag of ze hun vluchten nog wel op tijd hadden kunnen halen!
Dat die vent verder niet deugt zal ik zeker niet ontkennen, al vaker problemen gehad met tours die ik via hem heb geboekt.
www.musketeerofdeath.nl
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Blijkbaar weet jij niet waar je over praat!!! Leer eerst de feiten kennen alvorens Kampfar als rocksterren te bestempelen. Elite heeft idd. niks betaald gekregen maar daar heeft Kampfar niks mee te maken. En nee, ik ga nu niet Kampfar een hand boven het hoofd houden maar ik ken de feiten wel dus ik kan jou zeggen dat je hier uit je nek lult.emillio schreef:[..]
Management is idd zwaar klote, zoals gemerkt in Frontline! Aldaar toch zo'n 100 bezoekers. Dus jammer voor de fans dat alle andere shows zijn afgezegd!
- emillio
- Contacteer:
Ik heb de show in Frontline zelf gedaan, dus weet waar ik over praat.Hub de Gallier schreef:[..]
Blijkbaar weet jij niet waar je over praat!!! Leer eerst de feiten kennen alvorens Kampfar als rocksterren te bestempelen. Elite heeft idd. niks betaald gekregen maar daar heeft Kampfar niks mee te maken. En nee, ik ga nu niet Kampfar een hand boven het hoofd houden maar ik ken de feiten wel dus ik kan jou zeggen dat je hier uit je nek lult.
www.musketeerofdeath.nl
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- Blood&Ashes
- Mr.Antikrist
Tja, je kunt hier een mooi welles-nietes-spelletje van maken, maar wat heb je daaraan? Die lui van Kampfar doen gewoon wat voor hen het beste is. Daarbij krijgen ze te maken met derden als management en meereizende bands, die vervolgens ook proberen te doen wat voor hun het beste is. Dat dat in de ogen van de ander soms niet helemaal fair is, wil niet zeggen dat de ander dan ineens niet meer deugt. Als buitenstaander kun je daar al helemaal moeilijk een oordeel over vellen, omdat je een heleboel inside-informatie mist.Hub de Gallier schreef:[..]
Weet wel zeker dat ze er niet blij van worden....zeker als het ook nog eens grote onzin is welke de organisator verteld.
In Kampfar zitten wel mensen die wat meer een rockster-attitude hebben dan anderen in de band, maar goed, dat is niet verboden. Als je succes hebt, verandert er immers veel en kun je niet iedereens vriend zijn.
Lick my chainsaw, bitch!
- emillio
- Contacteer:
Ik weet dat heel de tour een debakel was en dat dit te danken was aan Icon Music Agency!
Daarbij verder geen slecht woord over de leden van Kampfar t.a.v. de show! Ze hebben deze aangenomen en naar behoren vervult. En snap dat irritaties zich opstapelen en dat dit op een gegeven moment gewoon teveel is.
Daarbij verder geen slecht woord over de leden van Kampfar t.a.v. de show! Ze hebben deze aangenomen en naar behoren vervult. En snap dat irritaties zich opstapelen en dat dit op een gegeven moment gewoon teveel is.
www.musketeerofdeath.nl
- Mr.Antikrist
Omdat ik die lui persoonlijk ken?
Ik spreek er overigens geen waarde-oordeel over uit, als je goed kunt lezen. Dus ik hoef mezelf ook niet te verantwoorden.
Daarbij vind ik dat je best een rockster-attitude mag hebben als je succesvol bent. Dat moet je immers zelf weten. Hoe anderen daar over denken, is hun probleem.
Ik spreek er overigens geen waarde-oordeel over uit, als je goed kunt lezen. Dus ik hoef mezelf ook niet te verantwoorden.
Daarbij vind ik dat je best een rockster-attitude mag hebben als je succesvol bent. Dat moet je immers zelf weten. Hoe anderen daar over denken, is hun probleem.
Lick my chainsaw, bitch!
- Hub de Gallier
- Contacteer:
In dit geval ben ik niet de buitsenstaander dus ik weet waar ik over praatMr.Antikrist schreef:[..]
Tja, je kunt hier een mooi welles-nietes-spelletje van maken, maar wat heb je daaraan? Die lui van Kampfar doen gewoon wat voor hen het beste is. Daarbij krijgen ze te maken met derden als management en meereizende bands, die vervolgens ook proberen te doen wat voor hun het beste is. Dat dat in de ogen van de ander soms niet helemaal fair is, wil niet zeggen dat de ander dan ineens niet meer deugt. Als buitenstaander kun je daar al helemaal moeilijk een oordeel over vellen, omdat je een heleboel inside-informatie mist.
In Kampfar zitten wel mensen die wat meer een rockster-attitude hebben dan anderen in de band, maar goed, dat is niet verboden. Als je succes hebt, verandert er immers veel en kun je niet iedereens vriend zijn.

Je hebt gelijk dat iedereen probeert te doen wat voor hen het beste is....wel of niet fair is inderdaad voor buitenstaanders niet mogelijk over te oordelen. Buiten dat wist elke band vooraf waar ze aan toe waren en ze hebben ingestemd met de voorwaarden om mee te gaan op tour. Helaas heeft Icon Music veel roet in het eten gegooid (ook voor andere bands die via hen op tour zijn/waren trouwens) waardoor de tour iets stroever verliep dan gewenst (zie ook de persberichten die via Kampfar en Elite aan gaan komen op korte termijn).
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Helaas viel de opkomst overal vies tegen. Gent was wel redelijk goed bezocht inderdaad.emillio schreef:Hopelijk hebben ze ondanks alle "Icon-shit" er toch goed-bezochte shows aan over gehouden.
Met een bijna 100 man in Gent mogen ze iig zeer tevreden zijn, evenals ondergetekende.
In de rock tribune stond ook zo iets grappigs.emillio schreef:[..]En wat verder ook wel belachelijk is, is dat de supports op de afgelopen tour (waaronder ELITE), geen ene rotcent ontvangen. Oftwel dat alle inkomsten regelrecht in de Kampfar-portemonee verdwijnen. En dan maar in Aarschok verkondigen dat ze geen 'rocksterren' willen zijn.
Heel de tijd zeggen dat ze underground willen blijven en geen sellouts zijn en dat er vooral niet te veel albums in de omloop moeten raken enzo. En dan de volgende vraag: "Wat zijn de toekomst plannen?" Waarop het antwoord: "Het nieuwe album promoten." Geniaal.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
Nee eerst nog het woeha haa haaa, was me dat even een -hap- wahaha ha ha reactie.Poggwyd schreef:Ach... in the end staan we toch allemaal boven Koen.
Ik kap het maar vast zo af, anders komt ie weer aan zetten dat ie helemaal geen 'deathmetal' is. Kunnen wij met zijn allen in de tussentijd gewoon weer bepalen of we wel of niet gaan kijken in h... eh... roermond
Oh en ik kanniej..
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Leuke avond gehad.
Mondvolland is zeker een veelbelovende band. Originele composities. De zang van die ‘nette’ jongen had wel wat harder gemogen.
Koldbrann kwam erg goed uit de verf, voor mijn gevoel beter dan op Party San. Kan ook komen omdat je er nu vlakbij staat. Kampfar was dik in orde.
Cutthroat sprak me iets minder aan. De buik van de zanger was wél fascinerend. Die werd in de loop van het concert steeds dikker en dikker. Bijna griezelig.
P.S. Compliment voor degene die de poster heeft ontworpen!!
Mondvolland is zeker een veelbelovende band. Originele composities. De zang van die ‘nette’ jongen had wel wat harder gemogen.
Koldbrann kwam erg goed uit de verf, voor mijn gevoel beter dan op Party San. Kan ook komen omdat je er nu vlakbij staat. Kampfar was dik in orde.
Cutthroat sprak me iets minder aan. De buik van de zanger was wél fascinerend. Die werd in de loop van het concert steeds dikker en dikker. Bijna griezelig.

P.S. Compliment voor degene die de poster heeft ontworpen!!
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Was een erg geslaagde avond met erg vette optredens!
Helaas een TE lage opkomst welke onbegrijpelijk is met zo'n package. Temeer daar dit het enige optreden in Nederland was van deze tour.
Verder onze excuses voor de late aanvang. Er waren nogal wat problemen met het drumstel. In andere woorden, het gehuurde drumstel was niet compleet geleverd en we hebben geprobeerd zo snel mogelijk de missende onderdelen te krijgen. Hierdoor is wel de soundcheck uitgelopen welke de verlate aanvangstijd verklaart. Dus excuses hiervoor.
Ik kan in ieder geval zeggen dat dit het enige Kampfar optreden was van de hele tour alwaar ze een toegift hebben gespeeld. Ondanks de lage opkomst vonden ze het geweldig om hier op het podium te staan en het enthusiaste publiek te zien. Erg mooi om te horen dus en zeker een opsteker om door te gaan met organiseren hier
Helaas een TE lage opkomst welke onbegrijpelijk is met zo'n package. Temeer daar dit het enige optreden in Nederland was van deze tour.
Verder onze excuses voor de late aanvang. Er waren nogal wat problemen met het drumstel. In andere woorden, het gehuurde drumstel was niet compleet geleverd en we hebben geprobeerd zo snel mogelijk de missende onderdelen te krijgen. Hierdoor is wel de soundcheck uitgelopen welke de verlate aanvangstijd verklaart. Dus excuses hiervoor.
Ik kan in ieder geval zeggen dat dit het enige Kampfar optreden was van de hele tour alwaar ze een toegift hebben gespeeld. Ondanks de lage opkomst vonden ze het geweldig om hier op het podium te staan en het enthusiaste publiek te zien. Erg mooi om te horen dus en zeker een opsteker om door te gaan met organiseren hier

Mag ik 'reclame' maken voor een site van een vriendin van me? Mooi...
Foto's Kampfar en co:
http://allardasphotography.webs.com/app ... ID=3112921
Foto's Kampfar en co:
http://allardasphotography.webs.com/app ... ID=3112921
- Hub de Gallier
- Contacteer: