Dark Tranquillity:live in Dordrecht, Bibelot 26-10-2008
Dark Tranquillity:live in Dordrecht, Bibelot 26-10-2008
Het Zweedse melodieuze Dark Tranquillity komt naar Nederland. De death metalband zal te zien zijn in Bibelot, de pioniers zullen hier spelen op 26 oktober.
De band functioneerde vaak als voorprogramma in Nederland, maar nu eindelijk de verdiende headline tour!
Verdere details zoals support, start verkoop, en entree kosten zijn vooralsnog niet bekend
De band functioneerde vaak als voorprogramma in Nederland, maar nu eindelijk de verdiende headline tour!
Verdere details zoals support, start verkoop, en entree kosten zijn vooralsnog niet bekend
ON THE EDGE OF THE PRECIPICE, THERE IS ONLY ONE WAY BACK AND THAT IS TAKING A STEP FORWARD!
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Die zijn inmiddels ook bekend, Poisonblack en Fear My ThoughtsMetalJan schreef:Dark Tranquillity kan me niet zo boeien, even afwachten wie de supports worden.
Verder details (volgens de Bibelot site) :
aanvang supports: 16:00 uur
aanvang Dark Tranquillity: ca. 17:30 uur
Schade:
Webverkoop
Rang Normaal CJP
€ 13,50 € 11,50
Voor-/deurverkoop
Rang Normaal CJP
€ 14,00 € 12,00
ON THE EDGE OF THE PRECIPICE, THERE IS ONLY ONE WAY BACK AND THAT IS TAKING A STEP FORWARD!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Prijs is best te doen ja, de voorprogramma's zeggen me niks alleen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed punt, maar 75 minuten zou wel absurd weinig zijn
Lijkt me toch minstens 90 minuten en daarna ontruimen?

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ik kwam iets te laat binnen. Begonnen ze met The Treason Wall?
Setlist viel me overigens wederom tegen...tegen de 10 nummers van de laatste 2 albums. Als je nou eens een keer headlinet, en je hoeft geen nieuw album te promoten...durf dan eens echt al die oude dossiers open te trekken. Echter, wel een gave show, strak spel, goed geluid. Wat dat betreft dus weer kudo's voor onze Zweden.
Setlist (van wat ik heb gezien...volgorde willekeurig)
Terminus (Where Death Is Most Alive), The Lesser Faith, The Treason Wall, Inside The Particle Storm, The Wonders At Your Feet, Misery's Crown, Punish My Heaven, Focus Shift, Dreamlore Degenerate, The New Build, Lethe, The Mundane and the Magic, Nothing to No-one, Lost to Apathy (+nog 1 van The Gallery)
Setlist viel me overigens wederom tegen...tegen de 10 nummers van de laatste 2 albums. Als je nou eens een keer headlinet, en je hoeft geen nieuw album te promoten...durf dan eens echt al die oude dossiers open te trekken. Echter, wel een gave show, strak spel, goed geluid. Wat dat betreft dus weer kudo's voor onze Zweden.
Terminus (Where Death Is Most Alive), The Lesser Faith, The Treason Wall, Inside The Particle Storm, The Wonders At Your Feet, Misery's Crown, Punish My Heaven, Focus Shift, Dreamlore Degenerate, The New Build, Lethe, The Mundane and the Magic, Nothing to No-one, Lost to Apathy (+nog 1 van The Gallery)
Die keer dat ik ze zag speelde ze vrij veel van The Gallery, dat was toen ze met Caliban en Soilwork op tour waren.Cathalised schreef:Ik kwam iets te laat binnen. Begonnen ze met The Treason Wall?
-
- Contacteer:
Ben gisteren ook geweest. Van Fear my Thoughts maar een nummer gezien omdat ik een uur bezig ben geweest om iets te zoeken dat voor parkeerplaats door kon gaan, in de rij staan, een pinautomaat zoeken en weer in de rij staan. Wel laatst al een keer gezien, aardig bandje. Poisonblack had ik 5 jaar geleden de laatste keer gezien en toen maakten ze niet zo'n geweldige indruk, maar ze zijn er flink op vooruit gegaan. Dark Tranquillity was erg goed, ze lijken live steeds beter te worden. Fijne setlist ook met meer oud spul en m'n persoonlijke favoriet ThereIn.