Ronduit vermakelijk.

Niet nodig. Ik heb het al voor je opgezocht:Orklord schreef: Ik zal het eens opzoeken
Zo even opzetten, eindelijk is het internet weer op de goede snelheid, anders lade het voor geen meter!XnegativeX schreef:[..]
Niet nodig. Ik heb het al voor je opgezocht:
http://www.myspace.com/immortaltechnique
Die gast heeft ook hele rauwe beats en raps. Maar die teksten! DIE TEKSTEN!
Ver-dom-me wat gaaf!
Ik meen dat zeker. Ik vind het wel geweldig. En als het een grap zou zijn dan is het wel een langlopende grap met erg veel fans.War_Bomb schreef:[..]
Dat meen je niet. Wel erg aanstekelijk doordat het lekker cheesy en pompeus klinkt, maar eigenlijk klinkt het meer als een grap.
Aah kijk, nog iemand die wel van Nederhop houd. Ik ga aankomende zondag denk ik naar de Jeugd in de Melkweg. Ik ben wel benieuwd hoe ze live zijn.Fear_Of_The_Dark schreef:Jiggy Dje is inderdaad onwijs gaaf. Ik hou ook heel veel van nederhop, eigenlijk vind ik alleen Nederlandstalige hiphop gaaf. Enkele gave artiesten die ik veel luister:
Duvelduvel, Typhoon, Opgezwolle, Sticks & Delic, Steen, Osdorp Posse, Onderhonden, Casto, Jawat!, Extince, U-niq, Jeugd van Tegenwoordig, Spookrijders en ga zo maar door.
Er zit natuurlijk ook veel shit tussen de Nederlandse hiphop, maar over het algemeen vind ik dat wij Nederlanders niet echt te klagen hebben over de kwaliteit van de Nederlandse hiphop.
Even wat toelichting op m'n eerdere postOrklord schreef:[..]
Aah kijk, nog iemand die wel van Nederhop houd. Ik ga aankomende zondag denk ik naar de Jeugd in de Melkweg. Ik ben wel benieuwd hoe ze live zijn.
Opgezwolle vind ik zelf niet zo heel geweldig. De rest ken ik niet (Osdorp en Steen wel natuurlijk)
Ik vind het ook een supergave cd. Hij is niet de hardste, beste of de origneelste in het genre, maar het knalt goed genoeg om hem met regelmaat te draaien.Orklord schreef:Damn wat is Muziek voor je Moeder van Steen toch gaaf en hard! Vooral nummers als Muziek voor je Oma, Los van de Vloer en Ramptoeristen vind ik erg tof!
Ook wel tof dat hij oude hardcore tracks als beats gebruikt.
Ha ik ben het pas ook gaan luisteren, Muziek voor je Moeder vind ik echt al een stuk beter als Vocking Steenwaren van 2 jaar ervoor.Orklord schreef:Damn wat is Muziek voor je Moeder van Steen toch gaaf en hard! Vooral nummers als Muziek voor je Oma, Los van de Vloer en Ramptoeristen vind ik erg tof!
Ook wel tof dat hij oude hardcore tracks als beats gebruikt.
Lekker militante plaat, inderdaad. Paris is een meester in het beheersen van zijn woede. Tijdens zijn raps lijkt het alsof hij elk moment in razernij kan uitbarsten, maar hij doet het niet.Beastie Meijer schreef:Goede Hip Hop
Tja....Een van mijn favoriete albums is en blijft:
Sleeping With The Enemy van Paris
Voor wie het niet kent:
http://www.youtube.com/watch?v=WhCD485T ... re=related
Deze dan al gezien?Alwin schreef:[..]
Eigenlijk moet ik om heel die gast heel de tijd lachen. Die stukjes op youtube zijn ook hilarisch, als hij die uitzendbureaus afgaat "ik geef deze uitzendbureau... VIJF! ROTKANKERTJES OP JE BEELDSCHERM!"
Heb me kapot gelachen hier.
Of dat hij begint te flippen bij State en eruit wordt gezet "UTREEEECHT! UTRECHT!"
![]()
hilariteit.