Living Colour
Living Colour
14 juli in Plato: Living Colour
Voorverkoop is € 26,- en is inmiddels begonnen via ticketmaster.nl en regionale adressen.
Voorverkoop is € 26,- en is inmiddels begonnen via ticketmaster.nl en regionale adressen.
- toffe_ellende
Het was vet gisteren !!
Was een beetje een greatest-hits-set, maar die mannen zijn zulke waanzinnig goede muzikanten; dat alleen al maakt het de moeite waard. En dan een dikke twee uur spelen met de nodige improvisatie en zeker spelvreugde maakte het helemaal af !!
Ik ben dus blij er heen gegaan te zijn.
Was overigens de eerste keer dat ik in Plato kwam; geluid was okay, maar de zaal kan best wel een opknapbeurtje gebruiken vind ik. En die vrijwilligers (?) daar straalde nu ook niet echt de blijdschap van af ....
Was een beetje een greatest-hits-set, maar die mannen zijn zulke waanzinnig goede muzikanten; dat alleen al maakt het de moeite waard. En dan een dikke twee uur spelen met de nodige improvisatie en zeker spelvreugde maakte het helemaal af !!
Ik ben dus blij er heen gegaan te zijn.
Was overigens de eerste keer dat ik in Plato kwam; geluid was okay, maar de zaal kan best wel een opknapbeurtje gebruiken vind ik. En die vrijwilligers (?) daar straalde nu ook niet echt de blijdschap van af ....
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Na 45 minuten indie-rock, die mij niet kon boeien, van Dallas Explosion, liet Living Colour 2 uur lang horen en zien dat ze nog steeds relevant zijn.
Ook al liggen hun echte succesdagen misschien al ruim 10 jaar achter ons, gisteren bewezen ze (wederom) geniale muzikanten te zijn die net zo makkelijk omschakelen van pop naar hardrock naar stukjes reggae .
Lekker veel materiaal van de eerste 3 platen, wat mijn 36-jarige hart sneller liet kloppen, LC was namelijk destijds één van de eerste "wat hardere" bands waar ik naar luisterde.
Heerlijk avondje.
Oh, ja; Gloomy88. Je had het prima naar je zin, zag ik. Kon je er muzikaal wat mee ook?
Het is natuurlijk allesbehalve pure metal namelijk (ondanks dat er zeker de nodige invloeden van in zitten).
Ook al liggen hun echte succesdagen misschien al ruim 10 jaar achter ons, gisteren bewezen ze (wederom) geniale muzikanten te zijn die net zo makkelijk omschakelen van pop naar hardrock naar stukjes reggae .
Lekker veel materiaal van de eerste 3 platen, wat mijn 36-jarige hart sneller liet kloppen, LC was namelijk destijds één van de eerste "wat hardere" bands waar ik naar luisterde.
Heerlijk avondje.
Oh, ja; Gloomy88. Je had het prima naar je zin, zag ik. Kon je er muzikaal wat mee ook?
Het is natuurlijk allesbehalve pure metal namelijk (ondanks dat er zeker de nodige invloeden van in zitten).
- Eru Iluvatar
Schitterend optreden! Eén van de beste die ik ooit heb gezien. Wat een spel! Wat een nummers! En wat voor schitterende improvisaties! Echte rasartiesten die hun vak nog immer met veel enthousiasme uitvoeren. Ook fantastisch toen de bassist het publiek introk! Optreden duurde zeker twee uur en een kwartier; het was die dertig euro meer dan waard!
yowannuz: volgens mij stond je schuin achter mij, links vooraan, kan dat?
yowannuz: volgens mij stond je schuin achter mij, links vooraan, kan dat?
Ik had het zeker prima naar mij zin.yowannuzz schreef:Na 45 minuten indie-rock, die mij niet kon boeien, van Dallas Explosion, liet Living Colour 2 uur lang horen en zien dat ze nog steeds relevant zijn.
Heerlijk avondje.
Voral dat drunsolo vond ik wel erg gaaf.
Het is zeker geen pure metal maar wel goede muziek van echte rasmuziekanten.
Het werd goed gebracht met veel plezier iets wat ik persoonlijk heel mooi vind om te zien!
Ik kan ook zeker meerdere genres waarderen. Ik sta open voor vrijwel alle soorten muziek

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
voor mensen die het gemist hebben of nog eens willen zien;
Vrijdag 7 november
LIVING COLOUR + Paper Tiger
in het gloednieuwe ATAK in Enschede
www.atak.nl
Vrijdag 7 november
LIVING COLOUR + Paper Tiger
in het gloednieuwe ATAK in Enschede
www.atak.nl
Ik stond idd links vooraan; Ik had een groen/bruine worker aan en een Volbeat-shirt. Maar aangezien ik niet weet hoe jij eruit ziet, weet ik niet of ik schuin achter je stond.Eru Iluvatar schreef:yowannuz: volgens mij stond je schuin achter mij, links vooraan, kan dat?
Dat klopt. Ik ben zelf wel absoluut "van de metal" maar probeer zeker niet "narrow-minded" te zijn. Kan zomaar gebeuren dat ik iets hoor wat me aanspreekt en toevallig geen metal is en ik sta ook zeker open voor avontuurlijke en experimentele muziek.gloomy88 schreef:[..]Ik sta open voor vrijwel alle soorten muziekEr is te veel moois op muziekaal gebied om je maar op 1 genre te focussen
Temminste dat is mijn mening
Laatst gewijzigd door yowannuzz op za nov 01, 2008 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eru Iluvatar
Ja ik ook metal is wel mijn favo genreyowannuzz schreef:[..]
Dat klopt. Ik ben zelf wel absoluut "van de metal" maar probeer zeker niet "narrow-minded" te zijn. Kan zomaar gebeuren dat ik iets hoor wat me aanspreekt en toevallig geen metal is en ik sta ook zeker open voor avontuurlijke en experimentele muziek.

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
Gisteren in Atak, was LC wederom zo fucking goed! Vorig jaar in Heerhugowaard was ik al helemaal speachless na 2,5 uur spelen, maar gisteren overtrof dat optreden, ook een totaal andere setlist tov Heerhugowaard. Volgend jaar een nieuw album, alhoewel dat zei Doug Wimbish vorig jaar ook al tegen mij, maar dit keer lijkt het echt te zien. Doug ging in Atak ook nog ff het publiek in.
Titel van het nieuwe album is "The Chair in the Doorway."
De fans mogen een ontwerp insturen voor de albumhoes van het nieuwe album. Kijk ff op www.livingcolourmusic.com voor de spelregels.
Titel van het nieuwe album is "The Chair in the Doorway."
De fans mogen een ontwerp insturen voor de albumhoes van het nieuwe album. Kijk ff op www.livingcolourmusic.com voor de spelregels.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle