Wat heb ik gemist tussen die twee?NvE schreef:[..]
Zijn ze nog altijd boos op de aardschok??
Graspop 2009
- innuendo
- Lult over cdtjes
Dikke tien jaar geleden hebben die lui van de aardschok iets heel negatiefs over manowar geschreven (volgens mij een plaat de grond in geboord). Manowar was daar flink pissig over, want in hun ogen was de kritiek niet terecht (ik heb zelf dat stuk nooit gelezen, dus ik kan er niks over zeggen). Datzelfde jaar was Manowar één van de headliners van Dynamo open air en tijdens hun act hebben ze uitleg gedaan en de desbetreffende aardschok doormidden gescheurd. Volgens mij nog met de woorden 'niet meer lezen, dit waardeloos tijdschrift'.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ik herinner me dat het om een Aardschok recensie van een live-optreden op Dynamo ging. Joey werd daarin neergezet als een vieze oude man die een meid bijna dwong op het podium haar tieten te laten zien, en verder was er ook niet veel positiefs te lezen in de review. Terecht of onterecht, doet er niet toe.
In datzelfde festivalseizoen speelde Manowar op Graspop en toen nam mr DeMaio de aardschok er ff bij om hem vervolgens op het podium door midden te scheuren en erbij te vermelden het blad voortaan links te laten liggen of als pleepapier te gebruiken.
In datzelfde festivalseizoen speelde Manowar op Graspop en toen nam mr DeMaio de aardschok er ff bij om hem vervolgens op het podium door midden te scheuren en erbij te vermelden het blad voortaan links te laten liggen of als pleepapier te gebruiken.
don't mistake lack of talent for genius
Met zo'n headliners kom ik zeker weer. Al denk ik dat ze dan weinig geld meer overhouden om nog veel andere bands te programmeren.KoenM schreef:[..]
En misschien komt Guns 'n Roses wel terug ivm de nieuwe plaat?
Ideaalbeeld:
Vrijdag Manowar, zaterdag Metallica, zondag Guns 'n Roses.
Stond er rondom de release van Gods of War niet gewoon weer een interview met een van de bandleden in de Aardschok? Eric Adams of Karl Logan geloof ik.
Een paar jaar geleden heeft Graspop geprobeerd om Metallica binnen te halen, maar dat is ze toen niet gelukt. Inmiddels heeft de band een nieuwe plaat uitgebracht en is de populariteit (en vermoedelijk de vraagprijs) alleen maar toegenomen. De kans dat Metallica op Graspop speelt, lijkt mij daarom minimaal. Dan lijkt het me logischer dat ze weer op Rock Werchter staan, waar ze immers een abonnement lijken te hebben.Johan schreef:[..]On-topic: Het zou me niks verbazen als Metallica eens een van de headliners op Graspop wordt. Manowar zou leuk zijn, maar die zullen wel bij hun beleid om alleen maar in Duitsland en in het oostblok te spelen blijven.
Wat Manowar betreft, die stellen veel te hoge eisen, waardoor ze alleen in Duitsland en Bulgarije nog op kunnen treden. Daar zijn ze nu eenmaal veel populairder. Zolang Joey de Maio aan grootheidswaanzin lijdt, zullen ze niet in de Benelux spelen. Wat natuurlijk heel jammer is, want het is een geweldige live-act.
Als de geruchten kloppen dat AC/DC de headliner is van het Arrow Rock Festival (wat ik nog steeds moeilijk vind om te geloven), dan lijkt het me vrij logisch dat ze ook op Graspop spelen. De afgelopen twee jaar sloot de headliner van Arrow (Aerosmith respectievelijk Kiss) immers ook een dag op Graspop af. Al zou ik het toch vreemd vinden, aangezien AC/DC in het verleden zelden op festivals speelde en dat ook helemaal niet nodig heeft.
- Ekibyougami
- Contacteer:
En Metallica wel natuurlijk. Of Kiss, of Aerosmith.
Ik weet nog niet wat het word. Naar verluid valt het midden in de periode dat de afstudeer gesprekken plaats vinden. Moge dat waar zijn, dan uiteraard in ieder geval geen Graspop voor mij.
Jammer, want de afgelopen 2 keer waren me zeer goed bevallen.
Ik weet nog niet wat het word. Naar verluid valt het midden in de periode dat de afstudeer gesprekken plaats vinden. Moge dat waar zijn, dan uiteraard in ieder geval geen Graspop voor mij.
Jammer, want de afgelopen 2 keer waren me zeer goed bevallen.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
Metallica heeft het inderdaad ook niet nodig om op festivals te spelen (of in een relatief kleine zaal als Ahoy), maar vindt dat leuk om te doen. De eerste editie van Fields Of Rock werd zelfs speciaal op poten gezet omdat Metallica per sé op een festival wilde spelen. AC/DC leek daarentegen in het verleden een hekel te hebben aan festivals. Hoe dat bij Kiss en Aerosmith zit, weet ik niet.Ekibyougami schreef:En Metallica wel natuurlijk. Of Kiss, of Aerosmith.
- Bleek No. 1
- cataclysm child
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
Dan blijf je lekker weg... Met dat eeuwige gezeik en gezeur.Black No.1 schreef:[..]
Namen, meervoud
En Legion Of The Damned is niet een band waarvan ik meteen ben overtuigd.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Ik weet niet hoe het met hun eisen zit, maar Manowar is inmiddels vastgelegd voor Hellfest (Frankrijk).Gilbert schreef:[..]
Wat Manowar betreft, die stellen veel te hoge eisen, waardoor ze alleen in Duitsland en Bulgarije nog op kunnen treden. Daar zijn ze nu eenmaal veel populairder. Zolang Joey de Maio aan grootheidswaanzin lijdt, zullen ze niet in de Benelux spelen. Wat natuurlijk heel jammer is, want het is een geweldige live-act.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Wat is de bron daarvan? Ik zie wel op last.fm een aantal namen genoemd staan die op Hellfest zouden spelen (zoals Manowar, Heaven And Hell en Anthrax), maar dat lijkt me niet betrouwbaar. Verder kan ik er niks over vinden. Al zou het me niets verbazen als AC/DC, Manowar en Metallica alledrie op Graspop staan, gewoon om mijn geloofwaardigheid onderuit te halen.Marcel Hubregtse schreef:[..]Ik weet niet hoe het met hun eisen zit, maar Manowar is inmiddels vastgelegd voor Hellfest (Frankrijk).
Op het forum van Hellfest staan ze genoemd.
Waarom weet ik niet want mijn Frans is niet zo heel erg sterk.
Volgens diezelfde Franse zou Black Tide op Graspop spelen, dat zouden ze hebben gezegd tijdens een optrede.
Waarom weet ik niet want mijn Frans is niet zo heel erg sterk.
Volgens diezelfde Franse zou Black Tide op Graspop spelen, dat zouden ze hebben gezegd tijdens een optrede.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
Bedankt. Mijn Frans is ook niet toereikend, maar in ieder geval staat op dat forum een affiche waaruit blijkt dat komende donderdagavond, bij een voorpremiere van de dvd van Hellfest 2008, dertig namen bekendgemaakt zullen worden voor de editie van 2009. Een op het oog betrouwbare bron heeft me inmiddels bevestigd dat de meeste namen die op last.fm genoemd worden, daar in ieder geval bij zullen zitten. Hopelijk betekent dit dat Graspop snel zal volgen met het bekendmaken van de eerste groep namen en dat Manowar daar bij zal zitten.
-
- Contacteer:
Ik heb toch liever voor 2/3 en dat enkel omdat CoB's eerste albums geweldig zijn en de nieuwste van Slipknot dat ene album is dat ik goed vind. Enig nadeel aan zo'n bands is dat ze op de main stage terechtkomen en heel wat ukkies lokken.Joris schreef:hopelijk zijn die geruchten voor maximaal 1/3 waar...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Ja ik weet wie die heeft verspreid.MetalJan schreef:Kataklysm!
Er gaan ook geruchten over Nightwish, Slipknot en Children of bodom.
Onder het motto: ik ken een man en die vrouw daarvan heeft een broer die af en toe optrekt met een vriend van iemand die af en toe schoonmaakt in de kantine van de voetbalploeg alwaar de man die altijd in de friettent op graspop werkt. Nou en die man verteld mij dat Nightwish, Slipknot en Children of bodom misschien zouden komen.
Toevallig ook 3 hele grote namen die veel jongeren willen zien. Zodat diezelfde jongeren die namen gaan doormailen in van die gruwelijk irritante ketting mails.
Maar het zou natuurlijk altijd waar kunnen zijn.
- Bleek No. 1
Wacht maar af, Graspop komt (nog) met zeer grote namen aan.
Ik denk dat dat ook de 'kracht' is van GMM.
En maar wachten en wachten om de eerste namen vrij te geven en de laatste maanden komen ze ook aan met grote namen, poe-hé
Net als vorig jaar, uit het niets, min of meer, KISS weten te boeken.
Ik hoop dat de grote verrassing óf AC/DC óf Alice Cooper zal zijn. Of beide!
Ik denk dat dat ook de 'kracht' is van GMM.
En maar wachten en wachten om de eerste namen vrij te geven en de laatste maanden komen ze ook aan met grote namen, poe-hé
Net als vorig jaar, uit het niets, min of meer, KISS weten te boeken.
Ik hoop dat de grote verrassing óf AC/DC óf Alice Cooper zal zijn. Of beide!
Hakkaa päälle pohjan poika!
- cataclysm child
Ashladan.be heeft de eerste namen voor GMM aangekondigd. Nog niet officieel dus, maar het zal wel juist zijn. Ik loop er nog niet echt warm van voorlopig, enkel CoF en Volbeat vind ik wel ok.
Alice Cooper,Ozzy Osbourne,Motley Crue komen naar graspop metal meeting 2009!
Er is goed nieuws voor de mensen die naar graspop metal meeting 2009
zullen gaan, want net als vorig jaar heeft Ashladan weer de eerste
reeks namen voor graspop metal meeting 2009. Dit jaar krijgen we gezelschap van Alice Cooper, Ozzy Osbourne, Motley Crue, Cradle of Filth, Soulfly en Slipknot, ook zal Volbeat hun canceling van vorig jaar goed maken op graspop 2009!
Faustian Spirit of the Earth
Dat had ik willen postencataclysm child schreef:Ashladan.be heeft de eerste namen voor GMM aangekondigd. Nog niet officieel dus, maar het zal wel juist zijn. Ik loop er nog niet echt warm van voorlopig, enkel CoF en Volbeat vind ik wel ok.
Alice Cooper,Ozzy Osbourne,Motley Crue komen naar graspop metal meeting 2009!
Er is goed nieuws voor de mensen die naar graspop metal meeting 2009
zullen gaan, want net als vorig jaar heeft Ashladan weer de eerste
reeks namen voor graspop metal meeting 2009. Dit jaar krijgen we gezelschap van Alice Cooper, Ozzy Osbourne, Motley Crue, Cradle of Filth, Soulfly en Slipknot, ook zal Volbeat hun canceling van vorig jaar goed maken op graspop 2009!
Ik vind Alice Cooper wel gaaf. En Ozzy, maar dan moet die wel wat Sabbath spul spelen.
- KoenM
- Contacteer:
Slipknot en CoF!
Verder nog niet veel boeiends. Mijn nicht trouwt op de zaterdag van Graspop, dus hopelijk worden de vrijdag en zondag de moeite waard.
Verder nog niet veel boeiends. Mijn nicht trouwt op de zaterdag van Graspop, dus hopelijk worden de vrijdag en zondag de moeite waard.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- KoenM
- Contacteer:
Niet in Dessel uiteraard. :' )
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- sal
- Contacteer:
Jij betaald wel even 130 euro voor alleen Volbeat?Bart schreef:Pff, alleen volbeat vind ik echt gaaf. Laat de rest maar thuisblijven.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
Als Alice Cooper, Motley Cruë en Ozzy Osbourne als headliners worden gepresenteerd ben ik wel lichtjes teleurgesteld. Fijn om eens te zien, maar shows van 1.30-2u hoeven niet voor mij van deze bands.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Bleek No. 1
- KoenM
- Contacteer:
How about you do that.Black No.1 schreef:[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon je smoel houden en jezelf voor de kop schieten.
Al andere geruchten?
Voor mij zou nog welkom zijn: Between the Buried and Me, Dream Theater, Parkway Drive, Walls of Jericho, Carnifex, Morbid Angel, Vader, Megadeth, Opeth als goedmaker van vorig jaar, Dark Tranquillity, Kreator, Cynic, Blood Red Throne, Enslaved, Lamb of God...
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- Antonio Montana