Altamont Never Say Die! Club Tour 2008
-
- Contacteer:
Excuus ging iets verkeerd. 3 bericht is 3x geplaatst sorry.
http://www.metalkrant.net, Metalkrant de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland!
-
- Contacteer:
Foto's van Altamont Never Say Die Tour online op http://www.metalkrant.net/fotoshots.htm
http://www.metalkrant.net, Metalkrant de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland!
erg jammer idd dat de beveiliging het helemaal verkeerd had ingeschat.
Het feit dat deze gasten er stonden is omdat Tivoli gewoon mensen inhuurd, ze werken er zelf niet, die gasten kennen dit soort feesten niet, Tivoli mag voor dit soort feesten niet opeens andere beveiliging inhuren die dit soort fests gewend zijn. Geen beveiliging is ook geen optie.
Helaas is dit probleem niet op te lossen, bij Houten Deathfest laatste editie hadden we ook totaal verkeerde beveiliging, je doet er alleen helaas niks aan. Wij proberen wel altijd bij Chipolata de beveiliging van tevoren in te lichten en vertellen we dat ze echt een stuk tolleranter moeten zijn.
Ben benieuwd naar cryptopsy, ajmmer genoeg in de Helling, maar ja, concert word vet
Het feit dat deze gasten er stonden is omdat Tivoli gewoon mensen inhuurd, ze werken er zelf niet, die gasten kennen dit soort feesten niet, Tivoli mag voor dit soort feesten niet opeens andere beveiliging inhuren die dit soort fests gewend zijn. Geen beveiliging is ook geen optie.
Helaas is dit probleem niet op te lossen, bij Houten Deathfest laatste editie hadden we ook totaal verkeerde beveiliging, je doet er alleen helaas niks aan. Wij proberen wel altijd bij Chipolata de beveiliging van tevoren in te lichten en vertellen we dat ze echt een stuk tolleranter moeten zijn.
Ben benieuwd naar cryptopsy, ajmmer genoeg in de Helling, maar ja, concert word vet
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Dat van te voren vertellen zou toch een hoop ellende moeten voorkomen,zou je zeggen ....arnoud schreef: Helaas is dit probleem niet op te lossen, bij Houten Deathfest laatste editie hadden we ook totaal verkeerde beveiliging, je doet er alleen helaas niks aan. Wij proberen wel altijd bij Chipolata de beveiliging van tevoren in te lichten en vertellen we dat ze echt een stuk tolleranter moeten zijn.
Wel raar dat jullie laatste keer ook op Houten Deathfest verkeerde security hadden.
Die ene keer dat ik geweest ben, de editie met Benighted, vond ik de sfeer echt zwaar relaxed en heb ik eigenlijk niet eens gemerkt dat er security was. Jammer dat het dan een andere editie toch fout kan gaan, wat dat betreft.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik vond het er toch behoorlijk ruig aan toe gaan hoor. Ik stond boven op t balkon en kon mooi kijken wie de meeste klappen opvingen en uitdeelden. Ik vind dat stagediven en een pit moeten kunnen, dat gaat er meestal wel vredelievend aan toe. Maar je hoeft niet op hoofden van mensen te gaan staan om het podium dan ook daadwerkelijk te bereiken. Ik snap dat mensen dat graag willen, maar dat vind ik wel een beetje overdreven. Maar ik weet natuurlijk niet wat de reden is geweest dat deze mensen op moesten krassen.
"What is it with you and banging monsters"
- Ear to ear
-
- Hieronimus
Dat was wel genieten zeg, zondag! Over het algemeen meer van het publiek dan van sommige bands, haha, wat ging dat eraan toe. Carnifex, Whitechapel en Despised Icon waren echte rosbands, geinig om te zien, maar niet bepaald spannend. Protest the Hero was goud, maar het kwam allemaal niet zo goed uit qua geluid. Ook niet zo vreemd dat het hier niet echt mensen op los gingen, iets te technisch en te weinig rossend. Unearth was wel gelikt, lekkere solo's en Parkway Drive was een mooie afsluiter, kregen de zaal goed mee.
Maar echt, dat publiek, die pits... Nice! Als waar mietje stond ik natuurlijk ook op het balkon, kon de bands goed zien plus het was daar beter uit te houden dan op de dansvloer. Die kale gast die haasje-over aan het doen was bij mensen die in de pit stonden, dat was goud. Dertigduizend man op het podium, ook geniaal. Nog nooit een publiek zo los zien gaan.
Maar echt, dat publiek, die pits... Nice! Als waar mietje stond ik natuurlijk ook op het balkon, kon de bands goed zien plus het was daar beter uit te houden dan op de dansvloer. Die kale gast die haasje-over aan het doen was bij mensen die in de pit stonden, dat was goud. Dertigduizend man op het podium, ook geniaal. Nog nooit een publiek zo los zien gaan.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm