Guns n' Roses
- yesferro
- Contacteer:
Ik heb het album sedert gisteren en ben er niet te gek van. Ik mis de rauwere kant van gnr, dit album is gewoon overgeproduceerd, de intro's zijn redelijk zielig en Axl's stem lijkt ook al weer iets te netjes. Ik heb het album nu 4 x beluisterd en mn ik hou er minder en minder van. Dit klinkt net alsof Axl het album jarenlang in een studio had liggen, en telkens wanneer hij iets op de radio hoorde dat leuk klonk, dan ging hij dat mooi ergens tussenplakken. Nee danku, dit album minder teleurstellend dan de laatste bon jovi's, axl kwam tenminste niet met een country album op de proppen, maar komaan... dit album is echt de naam Guns n Roses waardig.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Ik neem aan dat je onwaardig bedoelt?yesferro schreef:Dit album is echt de naam Guns n Roses waardig.

Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Geniale review op Goddeau:
http://www.goddeau.com/content/view/5268Ja we wéten het, we hadden hem u beloofd, maar zoals u ziet: de review is nog niet af. Maar we werken eraan: (jb) en (jvdb) zijn komen helpen schrijven. (jbo) is ondertussen vervangen door (jd) en heeft bij monde van zijn advocaat laten weten dat goddeau zijn rug op kan. (gp) is aan een solorecensie over de plaat begonnen en wordt vervangen door (vm). (mvm) had maagproblemen zodat het schrijven daarna nóg wat vertraging heeft opgelopen. Een eerste testrecensie (met alle track changes nog in, dus op het onleesbare af) is weliswaar gelekt, maar we verzoeken u die niet te lezen. Vrijdag is hij er. Vrijdag.
Philippe Nuyts
26 november 2008
HeheCTTS schreef:Geniale review op Goddeau:
http://www.goddeau.com/content/view/5268Ja we wéten het, we hadden hem u beloofd, maar zoals u ziet: de review is nog niet af. Maar we werken eraan: (jb) en (jvdb) zijn komen helpen schrijven. (jbo) is ondertussen vervangen door (jd) en heeft bij monde van zijn advocaat laten weten dat goddeau zijn rug op kan. (gp) is aan een solorecensie over de plaat begonnen en wordt vervangen door (vm). (mvm) had maagproblemen zodat het schrijven daarna nóg wat vertraging heeft opgelopen. Een eerste testrecensie (met alle track changes nog in, dus op het onleesbare af) is weliswaar gelekt, maar we verzoeken u die niet te lezen. Vrijdag is hij er. Vrijdag.
Philippe Nuyts
26 november 2008

Trouwens wat een geile solo in 'This i Love'
Wat is jullie lievelingsnummer van het nieuwe album?
Ga voor het moment toch echt voor 'this i love'
Gevolgd door Madagascar
Ga voor het moment toch echt voor 'this i love'
Gevolgd door Madagascar
- Bleek No. 1
Oklahoma kun je alvast wegstrepen, dat is Riad.Johan schreef:[..]
Er zouden in 2010 en 2012 weer albums moeten verschijnen. Er zwerven in ieder geval al heel wat songtitels rond op internet die ooit genoemd zijn door bandleden.
- Silkworms (is live al gedaan, meer een soort elektronische combinatie tussen Back off Bitch en My world. Niet goed, wel grappig met wel hele grove lyrics)
- Thyme
- Oklahoma
- Suckerpunched
- Seven
- Ides of March
- The General
- Atlas Shrugged
- Leave Me Alone
- Checkmate
- No Love remains
- Friend or Foe
- Zip it
- Something Always
- Hearts get killed
- Closing in on you
- We were lying
Seven, Thyme, Leave Me Alone en The General zijn waarschijnlijk werktitels. Dat zijn de nummers waar Marco Beltrami aan gewerkt heeft (en daar staan er een paar van op 't album).
The General is sowieso nog niet verschenen. Sebastian Bach noemde het een vervolg op Estranged waarvan Axl zei dat het pas in 2012 op het derde album zou verschijnen.
En of Riad Oklahoma is? Riad n' the bedouins speelde ze in 2001 al live..
Iemand trouwens bekend met soloplaten van Buckethead? Dit is een lekker nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=adV8-_hgL4g
En of Riad Oklahoma is? Riad n' the bedouins speelde ze in 2001 al live..
Iemand trouwens bekend met soloplaten van Buckethead? Dit is een lekker nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=adV8-_hgL4g
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Ik ben net de nieuwe aan het luisteren en ik vind hem dus ronduit teleurstellend. Teveel rustige liedjes en te weinig rock. Bovendien is alles zeer middelmatig en vind ik nergens ook maar één iets dat er bovenuitsteekt. En dat na zo'n lang te hebben kunnen opnemen, mixen, weet-ik-veel-wat-nog-meer? Ahja, we weten wat we dus NIET zullen aanschaffen met kerstmis.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Mr Brownstone
- Mr.Antikrist
waarom zou je doen alsof? Zodat je uitgemaakt kunt worden voor Fanboy? Of omdat je anders Axl Rose bij een concert niet meer onder ogen durft te komen? Of wellicht niet durft toe te geven dat je 15 euro hebt weggegooid?
Overigens zullen er meer mensen zijn die zeggen dat ze iets goed vinden omdat iedereen het goed vind.
Overigens zullen er meer mensen zijn die zeggen dat ze iets goed vinden omdat iedereen het goed vind.
Heb hem inmiddels een paar keer gehoord, en de eerste paar nummers zijn wat mij betreft gewoon prima. Na verloop van tijd behoorlijk pakkend zelfs, dan komt er in het middendeel een hoop crap voorbij, maar tegen het einde van de plaat trekt het wel weer bij met een aantal goede songs.
Conclusie, redelijke plaat met een aantal prima songs. Had eerlijk gezegd ook niets anders verwacht maar hoop wel dat de volgende plaat wat boeiender wordt.
Conclusie, redelijke plaat met een aantal prima songs. Had eerlijk gezegd ook niets anders verwacht maar hoop wel dat de volgende plaat wat boeiender wordt.
Mm was vroeger ongelooflijk fan van GNR, en ben daarna ontzettend op ze afgeknapt (dat eeuwige wachten...) maar na een aantal luisterbeurten moet ik toegeven: bijzonder aardig plaatje, meer dan goed. Er ontbreekt een beetje aan samenhang, en aan ouderwetse hardrockkrakers, maar toch. Uitstekende plaat.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
Bij iedere luisterbeurt gaan we weer andere dingen opvallen. In veel songs zitten zoveel elementen. Gisteren hoorde ik het album voor het eerst door oordopjes. Je hoort vanalles wat je normaal niet zo opvalt. Soms ook wat te veel. Zo vond ik de laatste demoversie van There was a Time beter dan de uiteindelijke versie, waar wel erg veel synthesizers en orkestachtige dingen uit de kast zijn gehaald. Desalniettemin nog steeds een van m'n favoriete songs.
zo, heb het album nu eindelijk een paar keer gehoord en ik moet zeggen:
Ik vind hem ontzettend gaaf.
Ja hij is wat overgeproduceerd en aan sommige nummers zitten erg veel tierelantijntjes, maar toch is dit natuurlijk beter dan wanneer het album na zo'n lange tijd ondergeproduceerd en goedkoop had geklonken. Verder stoor ik me er (nog) helemaal niet aan.
En het is gewoon heerlijk om Axl's stem weer eens te horen. Hij is op dit album nl. (nog steeds) ontzettend goed bij stem.
Oude G.n.R. is het niet (mee te vergelijken), maar dat hoeft wat mij betreft ook niet. Ik ben iig erg tevreden met het schijfje.
Ik vind hem ontzettend gaaf.
Ja hij is wat overgeproduceerd en aan sommige nummers zitten erg veel tierelantijntjes, maar toch is dit natuurlijk beter dan wanneer het album na zo'n lange tijd ondergeproduceerd en goedkoop had geklonken. Verder stoor ik me er (nog) helemaal niet aan.
En het is gewoon heerlijk om Axl's stem weer eens te horen. Hij is op dit album nl. (nog steeds) ontzettend goed bij stem.
Oude G.n.R. is het niet (mee te vergelijken), maar dat hoeft wat mij betreft ook niet. Ik ben iig erg tevreden met het schijfje.
- Finsternis
- Bleek No. 1
- Finsternis
Klinkt stukken beter dan na een nummer anderhalve minuut te luisteren je oordeel klaar hebben, blekkie.Black No.1 schreef:[..]
Johan ontdekt over 10 jaar nog nieuwe dingen aan 't album, dus daar zou ik niet teveel op letten als ik jou was.
Oew, net in de auto nog zitten genieten van There was a Time! Wat een fantastisch nummer!
- Finsternis
- Finsternis
Zie je wel.
On-topic:
Hier staat deel 1 van een uitgebreid artikel over Guns N' Roses van 1994 tot en met nu. Het komt uit een special die bij de januari 2009 editie van het Britse Classic Rock verschijnt:
http://s79.photobucket.com/albums/j121/ ... oes_album/

On-topic:
Hier staat deel 1 van een uitgebreid artikel over Guns N' Roses van 1994 tot en met nu. Het komt uit een special die bij de januari 2009 editie van het Britse Classic Rock verschijnt:
http://s79.photobucket.com/albums/j121/ ... oes_album/

- Bleek No. 1