Textures 13-12 @ Metropool Hengelo
-
- Contacteer:
Textures 13-12 @ Metropool Hengelo
terdag 13 december
Open:20:00 Aanvang:21:00 Metal
ENTREE € 10,- (vvk) € 12,50 (kassa) € 10,- (CKV/CJP)
Monster Bookings presenteert:
Textures
Malefice (UK)
Chiraw
Eén van NL meest upcoming metalbands komt naar Metropool!
Voor meer info
www.metropool.nl
www.texturesband.com
Open:20:00 Aanvang:21:00 Metal
ENTREE € 10,- (vvk) € 12,50 (kassa) € 10,- (CKV/CJP)
Monster Bookings presenteert:
Textures
Malefice (UK)
Chiraw
Eén van NL meest upcoming metalbands komt naar Metropool!
Voor meer info
www.metropool.nl
www.texturesband.com
www.metropool.nl
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Echt schandalig dat ik ze alleen nog maar gezien heb in het voorprogramma van DEP, in Tivoli met kutgeluid.
Mijn favoriete band uit NL, en nog geen waardig optreden gezien, hoe is het mogelijk.
Bazart is deze tour voor mij het dichtstbij, maar die tent heeft een waardeloze OV-verbinding, dus dat zal hem ook niet worden.
Mijn favoriete band uit NL, en nog geen waardig optreden gezien, hoe is het mogelijk.
Bazart is deze tour voor mij het dichtstbij, maar die tent heeft een waardeloze OV-verbinding, dus dat zal hem ook niet worden.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Finsternis
Zo dan, gisteren in Hengelo geweest.
Malefice was verassend goed! Ik had er nog nooit van gehoord maar die ga ik zeker even in de gaten houden.
Textures. Ik was wel benieuwd hoe het zou worden omdat het geluid in Metropool niet altijd helemaal goed is, en gezien Textures vrij technisch speelt is goed geluid wel handig, maar daar heb ik gisteren totaal geen last van gehad! Het geluid had alleen best wal harder gemogen.
Ze speelden behoorlijk strak en wat zijn ze enthousiast met zn allen! Ik weet niet meer precies welke nummers ze allemaal gespeeld hebben maar het was een gevarieerd lijstje, helemaal goed dus.
Leuke show. Misschien reis ik donderdag of vrijdag nog met een maat naar Arnhem of Heerlen.
Malefice was verassend goed! Ik had er nog nooit van gehoord maar die ga ik zeker even in de gaten houden.
Textures. Ik was wel benieuwd hoe het zou worden omdat het geluid in Metropool niet altijd helemaal goed is, en gezien Textures vrij technisch speelt is goed geluid wel handig, maar daar heb ik gisteren totaal geen last van gehad! Het geluid had alleen best wal harder gemogen.
Ze speelden behoorlijk strak en wat zijn ze enthousiast met zn allen! Ik weet niet meer precies welke nummers ze allemaal gespeeld hebben maar het was een gevarieerd lijstje, helemaal goed dus.
Leuke show. Misschien reis ik donderdag of vrijdag nog met een maat naar Arnhem of Heerlen.
"What is it with you and banging monsters"