Gojira + support, 19 april Biebob
Gojira + support, 19 april Biebob
Zoals de topic-titel al zegt; 19 april 2009 staat Gojira in de Biebob in het Belgische Vosselaar.
Over een Nederlandse datum heb ik nog niets kunnen vinden.
Feit is echter wel dat ik met een hele dikke vette marker het woord Gojira op de kalender heb geschreven op 19-04-09 en dat ik dus keihard aanwezig ga zijn !!
Oh, ja ; de entree bedraagt 15 luttele eurootjes.
Feit is echter wel dat ik met een hele dikke vette marker het woord Gojira op de kalender heb geschreven op 19-04-09 en dat ik dus keihard aanwezig ga zijn !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Re: Gojira + support, 19 april Biebob
Hier ga ik dus ook naar gaan kijken, voor die prijs en zo'n band!yowannuzz schreef:Zoals de topic-titel al zegt; 19 april 2009 staat Gojira in de Biebob in het Belgische Vosselaar.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Ga zeker ook ff naar Set the tone kijken! Op Frontfest nog in de Frontline gezien, erg originele verfrissende band!
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nou, de eerste keer Biebob is al met al zeer goed bevallen...
Set The Tone is écht niet mijn ding, maar voor de rest hoeft dat niet per se negatief te zijn. Alleen die kerel met de hoed op z'n knar vond ik echt mateloos irritant.
Gojira vond ik werkelijk verpletterend. Ik heb eigenlijk niets met Gojira an sich, maar het snoeiharde geluid ( die drummert is echt niet van deze wereld ), de indrukwekkende lichtshow en aankleding, de presentatie en de ontzettend strakke uitvoering hebben mij behoorlijk onderhouden.
Wat een ontzettend goede live-band én in de juiste zaal weggezet.
Dus dat was weer krieg.
Set The Tone is écht niet mijn ding, maar voor de rest hoeft dat niet per se negatief te zijn. Alleen die kerel met de hoed op z'n knar vond ik echt mateloos irritant.
Gojira vond ik werkelijk verpletterend. Ik heb eigenlijk niets met Gojira an sich, maar het snoeiharde geluid ( die drummert is echt niet van deze wereld ), de indrukwekkende lichtshow en aankleding, de presentatie en de ontzettend strakke uitvoering hebben mij behoorlijk onderhouden.
Wat een ontzettend goede live-band én in de juiste zaal weggezet.
Dus dat was weer krieg.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Soulcollector
- Contacteer:
Na twee korte optredens was het erg vet om Gojira ditmaal uitgebreid te aanschouwen. Alles was weer dik in orde, maar jammer dat er niks van The Link is gespeeld. Waarom dan wel redelijk wat materiaal van het eerste album snap ik niet, want dat album is toch inferieur vergeleken met het nieuwere werk.
Ik heb me flink uitgeleefd in ieder geval en de Biebob is een prima zaaltje.
Ik heb me flink uitgeleefd in ieder geval en de Biebob is een prima zaaltje.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Rond 20:15 kwamen wij de Biebob binnen, en omdat het a. flink druk was en b. Set the Tone ons niet bijzonder kon boeien hebben we die band maar vanaf de bar gadegeslagen.
Om direct na afloop daarvan ons naar voren te begeven om Gojira goed te kunnen zien. En dat was geen slecht idee van ons. Want het was allesverpletterend goed. Met een set van ca. 75 minuten waarin de nadruk lag op de laatste 2 cd's stonden ze voor mij garant voor het concert van het jaar so far.
Ze hadden er duidelijk zin in, speelden zo strak als wat, het geluid was in orde en de projecties erachter zorgden voor de laatste puntjes op de i.
Geniaal was het, en niets minder.
Om direct na afloop daarvan ons naar voren te begeven om Gojira goed te kunnen zien. En dat was geen slecht idee van ons. Want het was allesverpletterend goed. Met een set van ca. 75 minuten waarin de nadruk lag op de laatste 2 cd's stonden ze voor mij garant voor het concert van het jaar so far.
Ze hadden er duidelijk zin in, speelden zo strak als wat, het geluid was in orde en de projecties erachter zorgden voor de laatste puntjes op de i.
Geniaal was het, en niets minder.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.