K. schreef:Klopt ook wel, maar het gaat ieder jaar zo.
Nu doel ik niet specifiek op jou, maar er zijn altijd mensen die het allemaal véél beter weten, mensen die band A niet leuk vinden en er liever band B voor in de plaats had gezien, etc., etc.
Bovendien heb ik bij jou (waarsch. grotendeels ten onrechte) het idee dat je het al bij voorbaat niet leuk vindt als er niet minstens twee Ván-bands komen spelen, hehe.

Och, meestal bemoei ik me niet met concerten waar geen voor mij interessante bands komen, maar nu kon ik het, gezien de rest van de discusie, niet laten.
Inderdaad zijn er wel een hoop mensen die zeuren, maar aan de andere kant zijn er ook veel zeer onkritische mensen die alleen al op de naam 'Waking the Dead' (of 'Sathanas in Gloriam' of vul maar een naam van zoiets in) af komen en vlak na het betreffende concert alweer roepen "Volgend jaar weer!" en het op losse naamloze concerten met vaak minstens even goede/interessante bands vaak laten afweten.
Ván bands hoeven er voor mij nu niet persé te komen, die zijn de komende periode al aardig vertegenwoordigd (en eentje is voor mij al vaak genoeg reden om te komen

), uit dit topic blijkt trouwens wel dat ik niet alle bands van dat label leuk vind.

. Je idee is inderdaad ten onrechte, al ben ik wel vrij kieskeurig wat concerten betreft en zitten er bij Ván nou eenmaal een paar bands die regelmatig een concert geven en die ik dan ook ga bekijken.