Riverside, 10 december 2008 in Paradiso Amsterdam
Riverside, 10 december 2008 in Paradiso Amsterdam
Toonaangevende progressieve rock uit het Poolse. Na een tour met Dream Theater is de Warschause band Riverside met hun laatste conceptalbum 'Rapid Eye Movement' doorgegroeid naar de eredivisie en geeft het in Paradiso wellicht een voorproefje op de volgende cd 'Anno Domini High Definition'.
Het zeskoppige Franse Lazuli verrast met een bijzonder instrumentarium (waaronder een snaarinstrument genaamd de leode, marimba en een warr gitaar)
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Het zeskoppige Franse Lazuli verrast met een bijzonder instrumentarium (waaronder een snaarinstrument genaamd de leode, marimba en een warr gitaar)
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
-
- Contacteer:
- Antonio Montana
-
balen dat ik er niet was, wel grootste deel online gezien. En toen baalde ik uiteraard nog meer. Kwaliteit was gelukkig goed. Nadeel van online kijken is dat je niet zo in de muziek opgaat als wanneer je er zelf bij staat en daardoor elk klein foutje kan horen, maar verder prima optreden gezien. Volgende keer ben ik er weer bij 

- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Gisteren de Waalse hobbelpaden getrotseerd om ze ook nog eens in Limbourg te zien.
Lazuli beviel me op plaat niet meteen, maar na ze een paar keer gezien te hebben kunnen ze me steeds meer boeien. Goede muzikanten met aparte instrumenten.
Riverside was weer puur genieten, zelfs nog ietsje beter dan woensdag in Amsterdam. Het ontbreken van Loose Heart was de enige reden waarom het geen 10 was, maar toch minstens een 9.9. Zalig!
Lazuli beviel me op plaat niet meteen, maar na ze een paar keer gezien te hebben kunnen ze me steeds meer boeien. Goede muzikanten met aparte instrumenten.
Riverside was weer puur genieten, zelfs nog ietsje beter dan woensdag in Amsterdam. Het ontbreken van Loose Heart was de enige reden waarom het geen 10 was, maar toch minstens een 9.9. Zalig!