Waldrock 2009: 13 juni
Trivium?
Meh.
Meh.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- alicecooper
- alicecooper
Denk toch wel present =D
Carcass was ook al megagaaf op wacken 2008. Motörhead zit ik niet zo op te wachten, maar altijd tof van een afstandje met biertje erbij.
Tijdens Epica mezelf maar even zien te vermaken.
Heaven and Hell was ook geweldig op FoR 2007, leuke drumsolo erbij ook.
En Pilgrimz ken ik niet. Wel een lame Z in de naam btw. Maar moet ik eigenlijk geen kritiek op hebben met de K in desekrate als naam van mijn vorige band XD.
Das een hoop gelul bij elkaar, nu ik het zie.
Carcass was ook al megagaaf op wacken 2008. Motörhead zit ik niet zo op te wachten, maar altijd tof van een afstandje met biertje erbij.
Tijdens Epica mezelf maar even zien te vermaken.
Heaven and Hell was ook geweldig op FoR 2007, leuke drumsolo erbij ook.
En Pilgrimz ken ik niet. Wel een lame Z in de naam btw. Maar moet ik eigenlijk geen kritiek op hebben met de K in desekrate als naam van mijn vorige band XD.
Das een hoop gelul bij elkaar, nu ik het zie.
This horrid virtue, facing mortality.
Je zorgt godverdomme maar gewoon dat je vooraan staat. Godverdomme!Nemesix schreef:Motörhead zit ik niet zo op te wachten, maar altijd tof van een afstandje met biertje erbij.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ik ga dat godverdomme anders niet eens kijken godverdomme. Ik heb motorhead godverdomme nu al 3 keer gezien godverdomme en het is godverdomme altijd hetzelfde, en niet eens godverdomme mijn stijl godverdomme.Elessar schreef:[..]
Je zorgt godverdomme maar gewoon dat je vooraan staat. Godverdomme!
En nu maar hopen dat de gristenhonden geen gelijk krijgen

This horrid virtue, facing mortality.
Zeg niet om het een of ander, maar iets minder mag ook best wel hoor.Nemesix schreef:[..]
Ik ga dat godverdomme anders niet eens kijken godverdomme. Ik heb motorhead godverdomme nu al 3 keer gezien godverdomme en het is godverdomme altijd hetzelfde, en niet eens godverdomme mijn stijl godverdomme.

Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Hehehe.Nemesix schreef:[..]
Ik ga dat godverdomme anders niet eens kijken godverdomme. Ik heb motorhead godverdomme nu al 3 keer gezien godverdomme en het is godverdomme altijd hetzelfde, en niet eens godverdomme mijn stijl godverdomme.
Now were talkin' boy!
En het is helemaal niet hetzelfde! Het is prachtig, briljant en geniaal.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Dragonforce
Zat net wat te neuzen op blabbermond. Kwam dit tegen: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=111698
Grote kans dat ze ook op Waldrock kunnen verschijnen.
Laatst gewijzigd door Elessar op vr jan 02, 2009 3:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Merlijn de tovenaar?Elessar schreef:Zat net wat te neuzen op blabbermond. Kwam dit tegen: http://www.youtube.com/watch?v=qhwmTd3ypec
- nonserviam
Het kan, drol.Alwin schreef:[..]
Merlijn de tovenaar?
:' )
Edit.
Hehe, verkeerde link

"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
aangezien de voorverkoop zaterdag begint kwam er weer een persbericht binnen:
Waldrock gaat in de voorverkoop!!
Burgum, 14 januari 2009
Met een - tot nu toe - sterke line-up die bestaat uit de legendarische mannen van Heaven And Hell, Motorhead, de Engelse Grindcore iconen Carcass, Papa Roach, Trivium, Epica en de Deense mannen van Pilgrimz gaat Waldrock op 17 januari in de voorverkoop met een zeer afwisselend en divers programma. Met de metal legendes van Heaven And Hell bestaande uit de leden en oud-leden van Black Sabbath, de legendarische Lemmy Kilmister van Motorhead, Carcass en de onlangs toegevoegde Papa Roach aan boord denkt de Waldrock organisatie een grote stroom
bezoekers te gaan ontvangen. In totaal zullen er dit jaar een 22 bands op de drie podia’s van het festival te zien zijn in alle genre’s binnen de metal scene.
Naast de zes bands die bevestigd zijn verwacht de organisatie de komende dagen/weken meer interessante namen aan de line-up toe te kunnen voegen. Waldrock wordt dit jaar georganiseerd op vrijdag 12- en zaterdag 13 juni, wederom op het vertrouwde festivalterrein aan de Zomerweg, net buiten het Friese Burgum.
Slag om Wâldrock
Net als voorgaande jaren kunnen de Friese bands strijden om een plekje op Wâldrock. De winnaar heeft de eer het festival te openen, de band die favoriet is bij het aanwezige publiek opent op de vrijdag. De organisatie hecht veel waarde aan deze traditie van Friese openers omdat het een mooie manier voor de Friese bands is om voor een groot publiek te
spelen. Daarnaast kunnen de winnaars op Wâldrock de aanwezige internationale media laten horen en zien wat ze kunnen en bovendien de zo belangrijke contacten leggen. Meer Informatie over de slag om Wâldrock is binnenkort te vinden op de site: www.waldrock.nl
Voorverkoop
De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 17 januari via www.waldrock.nl, de bekende voorverkoop adressen in Friesland en Groningen en Live-Nation. In de voorverkoop kosten de tickets €65.- excl. kosten. Aan de dagkassa kosten de tickets €75.-
Meer informatie
Meer informatie over Wâldrock vind je op de website www.waldrock.nl. Naast informatie, achtergronden en impressie filmpjes is het ook mogelijk om kaartjes via www.waldrock.nl te kopen.
Waldrock gaat in de voorverkoop!!
Burgum, 14 januari 2009
Met een - tot nu toe - sterke line-up die bestaat uit de legendarische mannen van Heaven And Hell, Motorhead, de Engelse Grindcore iconen Carcass, Papa Roach, Trivium, Epica en de Deense mannen van Pilgrimz gaat Waldrock op 17 januari in de voorverkoop met een zeer afwisselend en divers programma. Met de metal legendes van Heaven And Hell bestaande uit de leden en oud-leden van Black Sabbath, de legendarische Lemmy Kilmister van Motorhead, Carcass en de onlangs toegevoegde Papa Roach aan boord denkt de Waldrock organisatie een grote stroom
bezoekers te gaan ontvangen. In totaal zullen er dit jaar een 22 bands op de drie podia’s van het festival te zien zijn in alle genre’s binnen de metal scene.
Naast de zes bands die bevestigd zijn verwacht de organisatie de komende dagen/weken meer interessante namen aan de line-up toe te kunnen voegen. Waldrock wordt dit jaar georganiseerd op vrijdag 12- en zaterdag 13 juni, wederom op het vertrouwde festivalterrein aan de Zomerweg, net buiten het Friese Burgum.
Slag om Wâldrock
Net als voorgaande jaren kunnen de Friese bands strijden om een plekje op Wâldrock. De winnaar heeft de eer het festival te openen, de band die favoriet is bij het aanwezige publiek opent op de vrijdag. De organisatie hecht veel waarde aan deze traditie van Friese openers omdat het een mooie manier voor de Friese bands is om voor een groot publiek te
spelen. Daarnaast kunnen de winnaars op Wâldrock de aanwezige internationale media laten horen en zien wat ze kunnen en bovendien de zo belangrijke contacten leggen. Meer Informatie over de slag om Wâldrock is binnenkort te vinden op de site: www.waldrock.nl
Voorverkoop
De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 17 januari via www.waldrock.nl, de bekende voorverkoop adressen in Friesland en Groningen en Live-Nation. In de voorverkoop kosten de tickets €65.- excl. kosten. Aan de dagkassa kosten de tickets €75.-
Meer informatie
Meer informatie over Wâldrock vind je op de website www.waldrock.nl. Naast informatie, achtergronden en impressie filmpjes is het ook mogelijk om kaartjes via www.waldrock.nl te kopen.
Zou dit te maken hebben met een dure bandlijst?
Ik heb er wel 10% meer voor over overigens. Het is erg leuk altijd.
Ik heb er wel 10% meer voor over overigens. Het is erg leuk altijd.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- Contacteer:
Maar daarnaast willen ze ook graag mensen trekken, en met alleen oude bands komt er weinig tot geen jong publiek. En daar is er best veel van.MetalTuupLimburg schreef:Bands als Papa Roach en Trivium had ik niet zo snel op Waldrock verwacht, dacht dat ze daar toch meer voor serieuzere en meer ouderwetse metal gingen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Eru Iluvatar
Goeie vraag inderdaad. Ik denk dat het hart van de gemiddelde jonge metallhead harder gaat kloppen voor bands als Amon Amarth en Blind Guardian dan een Papa Roach; over die band hoor - of lees - ik niets meer sinds 2001. Daarnaast trok die band een behoorlijk 'mainstream' publiek aan, die niet zo snel 'underground' metalfestivals als Waldrock zouden bezoeken, maar eerder zoiets als Lowlands.
ooohh daar wordt ik blij vanElessar schreef:Zat net wat te neuzen op blabbermond. Kwam dit tegen: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=111698

Nou ja heaven and hell en motorhead wil ik wel zien.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Volgens mij hanteert Waldrock het principe "voor elk wat wils", dus bijvoorbeeld ook een (redelijk populaire) gothic, een nu-metal en een metalcore band. Er komen nog heel wat groepen bij, dus wacht maar rustig af welke namen er nog bekendgemaakt worden. Zo zal Waldrock vast nog wel 1 of 2 old-school thrash metal bands aan de line-up toevoegen, zoals Death Angel en Forbidden afgelopen jaar. Sacred Reich lijkt me in ieder geval een grote kanshebber.MetalGast schreef:Hebben ze geen meer geld daar voor band's als sodom.kreator,blind guardian,amon amarth ofzow?
Ik ben benieuwd, want dat zou betekenen dat ze 3 shows in Nederland doen en dat lijkt mij een beetje veel van het goede.Gilbert schreef:[..]
Volgens mij hanteert Waldrock het principe "voor elk wat wils", dus bijvoorbeeld ook een (redelijk populaire) gothic, een nu-metal en een metalcore band. Er komen nog heel wat groepen bij, dus wacht maar rustig af welke namen er nog bekendgemaakt worden. Zo zal Waldrock vast nog wel 1 of 2 old-school thrash metal bands aan de line-up toevoegen, zoals Death Angel en Forbidden afgelopen jaar. Sacred Reich lijkt me in ieder geval een grote kanshebber.
Misschien Armored Saint? Die gaan ook de festivals doen. Net als Municipal Waste.
- Eru Iluvatar
- innuendo
- Lult over cdtjes
Black stone cherry vond ik vorig jaar echt prachtig op Graspop. Eenmaal thuis had ik alleen het gevoel dat ik naar de nieuwe Nickleback zat te luisteren 
en 75 euro aan de dagkassa
Ik kan me herinneren dat ik ooit 40 euro voor een kaartje betaalt had. Ongeveer de helft dus..

en 75 euro aan de dagkassa

Ik kan me herinneren dat ik ooit 40 euro voor een kaartje betaalt had. Ongeveer de helft dus..
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Als je http://www.waldrock.nl/bands/wolves-in-the-throne-room intypt, dan staat er: "wordt aan gewerkt". Dus het lijkt wel te kloppen dat die band ook op Waldrock zal spelen.MetalJan schreef:Wolves in the throne room staat nog niet op de site, die andere 2 wel.
- goddethroned
De website van het festival vermeldt nu ook Delain bij de line-up. Volgens mij ben ik die naam hier nog niet tegengekomen. Daarentegen staat Epica nu (wederom) niet meer bij de line-up genoemd, maar ik neem aan dat die wel gewoon zullen komen.
Daarmee wordt het rijtje bevestigde namen voorlopig:
Black Stone Cherry
Carcass
Delain
Epica
Heaven & Hell
Killswitch Engage
Motörhead
Papa Roach
Pilgrimz
Trivium
Wolves In The Throne Room
alsmede Blind Sight op de pre-party. Aan wat er verder op last.fm genoemd wordt, zou ik persoonlijk weinig waarde hechten.
Daarmee wordt het rijtje bevestigde namen voorlopig:
Black Stone Cherry
Carcass
Delain
Epica
Heaven & Hell
Killswitch Engage
Motörhead
Papa Roach
Pilgrimz
Trivium
Wolves In The Throne Room
alsmede Blind Sight op de pre-party. Aan wat er verder op last.fm genoemd wordt, zou ik persoonlijk weinig waarde hechten.