Even me kerst geld van werk goed besteden

Ludy schreef:Op donderdag 26 februari 2009 zal Hammerfall + Sabaton + Bullet een optreden verzorgen in De Hanenhof in Geleen. Dit concert komt ter vervanging van het optreden in de Lucky and Co in Rijssen,dat dus niet doorgaat.
Tickets gaan zsm via de ticketservice en de regionale verkooppunten in de verkoop en kosten €23,- in de vvk.
Mensen met een ticket in hun bezit voor een optreden in The Rock Temple krijgen korting op hun kaartje.
Check voor meer info: www.therocktemple.nl
Ik merk zelf dat na een paar jaar metal luisteren juist de standaard power metal stemmen (Primal Fear, Metalium, Gamma Ray, Stratovarius) me steeds meer de keel uit begonnen te hangen en dat de iets minder standaard gevallen (Nocturnal Rites, Morgana Lefay, Sabaton, Thunderstone, Mystic Prophecy) minder snel gaan vervelen. Maar goed dit gaat een klein beetje offtopic...NotYourBitch schreef:Heb ik het hier over goed of slecht?
Maarre ik vind de stem van zanger van HF wel ok klinken.
Uh de tekst verkeerd om? Stond jij dan backstage ofzo?MetalTuupLimburg schreef:Bullet: Niet slecht, maar wat moet de wereld na Airbourne met nog een AC/DC kloon? Mij doet 't niks, maar voor fans van die twee bands zal 't vast ammusant zijn.
Sabaton gaat me echt steeds beter bevallen. Ik vond ze echt overtuigend voor zo'n klein publiek, ze hadden er duidelijk lol aan. En MyBitch, wat is er mis met de zang? Geen standaard power metal zang, en waarschijnlijk ook een reden waarom 't me goed bevalt.
HammerFall was jaren geleden echt een van mijn favoriete bands, tegenwoordig is dat wat minder. De oude nummers blijven leuk om mee te blèren, al zaten die er net iets te weinig tussen. De lichteffecten met dat water waren ook leuk gedaan, ook al stond de tekst verkeerd om.
Het publiek was klein maar fanatiek, bij alle drie de bands. Hopelijk was dat voldoende om nog vaker zulke feestjes in 't zuiden te krijgen.
Zondag nog een keertje overdoen in Londen.
Laat de Emmer Vol!
Nee, gewoon voor het podium. Ik had het over het optreden in Geleen he... Aan het einde projecteerden ze 'Geleen do you want more?' woord voor woord op die 'regen' maar dus allemaal verkeerdom. Maarjah, details... Was de 1e show van de tour, dus misschien hebben ze het daarna in de gaten gekregen.jeffrey schreef:[..]
Uh de tekst verkeerd om? Stond jij dan backstage ofzo?
Sabaton heeft pasgeleden nog een headline tour gedaan hoor, met Grailknights in het voorprogramma.Agent Orange schreef:Sabaton was de band waarvoor ik kwam en ze worden telkens beter. Naar eigen zeggen staan ze in Scandinavië (bijna) hoog qua populariteit, dus ik hoop dat als ze volgende keer weer komen, ze zelf headliner zijn.