Gezocht: bandleden voor Dio tribute band
Gezocht: bandleden voor Dio tribute band
Hallo allemaal,
Ik ben een zanger van 20 jaar uit omgeving Zwolle en het lijkt mij leuk om naast de band waar ik momenteel in zit (Scionics) een Dio tribute band op te richten. Hiervoor zoek ik bandleden.
Net als Dio's standaard line-up ben ik op zoek naar een Drummer, gitarist, toetsenist en bassist.
Interesse? PM please:)
Ik ben een zanger van 20 jaar uit omgeving Zwolle en het lijkt mij leuk om naast de band waar ik momenteel in zit (Scionics) een Dio tribute band op te richten. Hiervoor zoek ik bandleden.
Net als Dio's standaard line-up ben ik op zoek naar een Drummer, gitarist, toetsenist en bassist.
Interesse? PM please:)
- alicecooper
- Metalheank
Goed bezig Dennis
Succes!

Succes!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- alicecooper
-
Re: Gezocht: bandleden voor Dio tribute band
Veel succes,gaat vast wel lukken!drdennuz schreef: een Dio tribute band

En nog maar een x gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!

- sal
- Contacteer:
Godver, waarom nou zover weg. 
Anders had ik de drums wel voor m'n rekening willen nemen.
Helaasch.

Anders had ik de drums wel voor m'n rekening willen nemen.
Helaasch.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
SCHOP!
ten eerste @ sal, de plaats waar ik woon is niet direct een probleem denk ik;) gezien het feit dat ik wil dat er voornamelijk thuis veel geoefend word op de nrs. en dan ergens wat voor iedereen reisbaar is een x in de zoveel tijd bij elkaar komen.
Anyway ik heb meerdere geinteresseerde drummers, gitaristen en bassisten gesproken maar ik ben nog op zoek naar een toetsenist die geinteresseerd is.
ten eerste @ sal, de plaats waar ik woon is niet direct een probleem denk ik;) gezien het feit dat ik wil dat er voornamelijk thuis veel geoefend word op de nrs. en dan ergens wat voor iedereen reisbaar is een x in de zoveel tijd bij elkaar komen.
Anyway ik heb meerdere geinteresseerde drummers, gitaristen en bassisten gesproken maar ik ben nog op zoek naar een toetsenist die geinteresseerd is.