Black anvil

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Black anvil

Bericht door XnegativeX » ma jan 05, 2009 8:47 pm

Deze New Yorkse band werd mij laatst aangeraden door toxic_avenger. Een zeer goeie tip moet ik zeggen!

Black anvil bestaat uit 3 ex-leden van de legendarische hardcore band Kill your idols. Blijkbaar waren ze de hardcore na al die jaren zat want Black anvil is 100% metal. Nu hoor ik je denken: "Dat zal wel weer z'n trendy metalcore bandje zijn." Maar dan heeft u het mis.

Deze 3 New Yorkers maken metal die zwaar geinspireerd is door bands als Celtic frost en Venom maar ook nieuwere bands als Watain.
Smerige sludge gemengt met ouderwets duistere black metal die hier en daar ontploft met een bak rammelende thrash. Saai wordt het nooit omdat de heren duidelijk laten merken dat ze weten hoe ze met melodie moeten omgaan en hoe ze songs moeten schrijven.

Checken die herrie:
http://www.myspace.com/blackanvilny
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
ThePlague
Berichten: 245
Lid geworden op: vr okt 03, 2008 6:38 pm

Bericht door ThePlague » ma jan 05, 2009 11:00 pm

Dat klinkt wel heel interessant. Ik zal hier zeker eens wat van gaan luisteren. Black, Thrash en Sludge door elkaar! Zeer benieuwd naar deze jongens. Enig idee waneer er iets van uitkomt?
Unpure - Unholy - Untight

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » di jan 06, 2009 12:07 am

ThePlague schreef:Dat klinkt wel heel interessant. Ik zal hier zeker eens wat van gaan luisteren. Black, Thrash en Sludge door elkaar! Zeer benieuwd naar deze jongens. Enig idee waneer er iets van uitkomt?
'Time Insults the Mind' is al uit, op Monumentum Records!
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jan 06, 2009 9:08 pm

Ik begin hem steeds gaver te vinden!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » di jan 06, 2009 11:36 pm

Jammer van die overdosis Black Metal die hun in hun muziek zit, want voor de rest is het een heel leuk bandje.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jan 10, 2009 1:38 pm

Ik denk juist dat fans van Watain, Zarathustra en aanverwanten dit bandje erg gaan waarderen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie