Op zaterdag 14 maart keert Happy hardcore terug naar de Outland in Rotterdam. En dat beloofd weer een avond te worden vol oude klappers, vrolijke mensen en een gezellige sfeer. Natuurlijk is dat niet de enige reden waarom je erbij moet zijn. De line-up is ook weer om van te dromen. De volgende Happy hardcore helden zullen de nacht domineren:
Charly Lownoise & Mental Theo
Gizmo
Scott Brown
Waxweazle DJ Team
Dune
Paul Elstak
Critical Mass – live
4 Tune Fairytales – live
Laat je vanaf 23.00 uur tot 06.00 uur de volgende morgen meesleuren in de aantrekkingskracht en zing uit volle borst mee op alle klassiekers.
Happy hardcore verleden tijd? NO WAY! Zorg dat je erbij bent en herleef het tijdperk opniew! Tickets kosten € 25,- (ex fee) en zijn te verkrijgen via alle voorverkoopkanalen van Ticketonline.

bron: http://partyflock.nl/news/12835:Happy_H ... erdam.html
Ik ben overigens niet van plan om hier een gewoonte van te maken maar het is voor het eerst dat ik zo'n feest tegenkom en dat móest ik gewoon even delen. En er zijn er vast wel een paar die het ook kunnen waarderen. Al wonen die glad aan de Duitse grens..
Ikzelf ben uiteraard van de partij, ben benieuwd of het een beetje uit te houden is.