Ansur
Ansur
Iemand hier bekend met deze band?
Hun eerste mini cd werd hier wel besproken, maar de eerste echte cd "Warring Factions" niet. En wat een cd is dit zeg!!! Fantastisch!!!
Pure 70's prog gemixt met een flinke bak metaal. Ik denk dat (vooral) liefhebbers van Cynic en Opeth hier wel blij van worden.
Op hun myspace is veel van deze cd te horen.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=69309415
Hun eerste mini cd werd hier wel besproken, maar de eerste echte cd "Warring Factions" niet. En wat een cd is dit zeg!!! Fantastisch!!!
Pure 70's prog gemixt met een flinke bak metaal. Ik denk dat (vooral) liefhebbers van Cynic en Opeth hier wel blij van worden.
Op hun myspace is veel van deze cd te horen.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=69309415
I drink therefore I am
- Eru Iluvatar
-
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Over Axiom denk ik hetzelfde. Het is wel aardig, maar niet meer dan dat. De band wil teveel, maar beschikt niet over de capaciteiten. Bovendien vond ik de productie niet al te best, daar ik bij dergelijke avantgardistische muziek toch graag een wat minder rauwe productie wil horen. Dat nieuwe werkje heb ik nog niet gehoord.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
hij stond in mijn jaarlijst en behoort denk ik tot 1 van mijn favoriete albums aller tijden (time will tell). Het artwork is prachtig en de muziek zo mogelijk nog geweldiger. Het spreekt mij zeer aan dat er zoveel gesoleerd wordt/lead stukken zijn, om maar te zwijgen over de soms zeeer verassende passages (van saxoffon solo's tot hill billy stukjes rechtstreeks uit een saloon)
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Het is leuk werk, maar ik ben het met Natasja eens. Waar de gure vocalen op de eerste plaat nog wel passend waren, daar vind ik de zang momenteel een struikelblok. Muzikaal is het allemaal heel knap en het zit allemaal leuk in elkaar, maar dit is nou zo'n typisch voorbeeld van nèt niet.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Voor mij was het inderdaad een geval van wennen. Ik heb normaal gesproken niks met cookiemonster-zangers, maar de muziek is zo on-ge-lovelijk goed dat ik het op de koop toe nam.
Nu vind ik ook de zang erg goed, het is juist erg bijzonder in het 'progressieve' genre waar al jaren lang Dream Theater wordt nagespeeld... (met de nodige uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Nu vind ik ook de zang erg goed, het is juist erg bijzonder in het 'progressieve' genre waar al jaren lang Dream Theater wordt nagespeeld... (met de nodige uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
I drink therefore I am