20/02 Wolves in the Throne Room + The Devil's Blood @W2
20/02 Wolves in the Throne Room + The Devil's Blood @W2
Vrijdag 20 februari @ W2, Den Bosch
20:30 / €9
Wolves In The Throne Room
Wolves In The Throne Room is afkomstig uit de diepe wouden van het Noord-Westen van de VS. Dit duistere gezelschap maakte indruk met het tweede album Two Hunters dat verscheen op cult-label Southern Lord (o.a. SunnO))), Earth). De mix van black metal vocalen en blastbeats in combinatie met avantgardistische, neoklassieke songstructuren zorgde in de metalscene voor heel wat opschudding. Op internet ontstond een ware hype rond de band dat nog eens versterkt werd door het overdonderende optreden van de band op Roadburn 2008. Dat concert was één van de meest beluisterde streams op 3voor12 (net achter de Pinkpop optredens van Foo Fighters en QOTSA).
www.myspace.com/wolvesinthethroneroom
The Devil's Blood
Een optreden van The Devil’s Blood is een waar ritueel en vaak zul je dit occulte rock gezelschap dan ook niet op de Nederlandse podia zien. Proto-metal met referenties naar Roky Erickson, Coven, Black Widow of Mercyful Fate.
Fenriz van Darkthrone is al fan en het toonaangevende Duitse RockHard magazine spreekt van een ware revelatie!
www.myspace.com/thedevilsblood
Anaphylactic Shock
Anaphylactic Shock maakt loodzware death-doom ’n roll die zo uit een leegstaande Tilburgse fabriek afkomstig lijkt. Het onlangs verschenen album 2000 Years kreeg louter positieve reacties in de pers. Liefhebbers van Entombed zijn gewaarschuwd.
www.myspace.com/anaphylacticshock
(van w2.nl)
20:30 / €9
Wolves In The Throne Room
Wolves In The Throne Room is afkomstig uit de diepe wouden van het Noord-Westen van de VS. Dit duistere gezelschap maakte indruk met het tweede album Two Hunters dat verscheen op cult-label Southern Lord (o.a. SunnO))), Earth). De mix van black metal vocalen en blastbeats in combinatie met avantgardistische, neoklassieke songstructuren zorgde in de metalscene voor heel wat opschudding. Op internet ontstond een ware hype rond de band dat nog eens versterkt werd door het overdonderende optreden van de band op Roadburn 2008. Dat concert was één van de meest beluisterde streams op 3voor12 (net achter de Pinkpop optredens van Foo Fighters en QOTSA).
www.myspace.com/wolvesinthethroneroom
The Devil's Blood
Een optreden van The Devil’s Blood is een waar ritueel en vaak zul je dit occulte rock gezelschap dan ook niet op de Nederlandse podia zien. Proto-metal met referenties naar Roky Erickson, Coven, Black Widow of Mercyful Fate.
Fenriz van Darkthrone is al fan en het toonaangevende Duitse RockHard magazine spreekt van een ware revelatie!
www.myspace.com/thedevilsblood
Anaphylactic Shock
Anaphylactic Shock maakt loodzware death-doom ’n roll die zo uit een leegstaande Tilburgse fabriek afkomstig lijkt. Het onlangs verschenen album 2000 Years kreeg louter positieve reacties in de pers. Liefhebbers van Entombed zijn gewaarschuwd.
www.myspace.com/anaphylacticshock
(van w2.nl)
- Blood&Ashes
Dat is het overwegen wel waard, aangezien ik WITTR in Vera Groningen moest missen.
Laatst gewijzigd door Blood&Ashes op zo feb 01, 2009 3:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- sal
- Contacteer:
Ik zou Wolves in the Throne Room best graag nog eens live zien. 
Heb ze 1 keer gezien, en toen hadden ze nog geen bassist die ze nu wel schijnen te hebben.
Ben er erg benieuwd naar, maar vind Den Bosch wel wat ver.

Heb ze 1 keer gezien, en toen hadden ze nog geen bassist die ze nu wel schijnen te hebben.
Ben er erg benieuwd naar, maar vind Den Bosch wel wat ver.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- Blood&Ashes
- Hieronimus
Dat hier nog geen topic over was! Deze week even een kaartje halen, WitTR lijkt me goud.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Wij komen ook nog langs, schijnt.
[edit1]Volgens mij was er al een topic over ergens in november toen de voorverkoop begon.
[edit2]inderdaad: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=25135
[edit1]Volgens mij was er al een topic over ergens in november toen de voorverkoop begon.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
daarin dus verder.Crises schreef:Wij komen ook nog langs, schijnt.