Saxon & Iced Earth in 013
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
En binnenkort zitten we op de Willem Buytenwechstraat tussen Coolhaven en Delfshaven!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
http://www.myspace.com/outburstMetalhead schreef:[..]
Het lijkt me die uit Tilburg, van Tjerk, die heeft nog wel zijn connecties daar.
deze dus.
Al is de ellende nog zo groot,kijk naar rotterdam zuid en je lacht je dood
- sal
- Contacteer:
Heb wel zin om te gaan maar vervoer is een beetje lastig. Hmpf.
Misschien dat ik nog iets kan fixen en dan haal ik last minute nog even een kaartje.
Misschien dat ik nog iets kan fixen en dan haal ik last minute nog even een kaartje.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
+1, vrij geregeld voor het werk, dus dat gaat gaaf worden. Hopen dat ze zich aan het tijdschema houden zodat ik niet veel van Saxon hoef te missen.
Outburst klonk niet erg bijzonder trouwens, dus dat lijkt me een mooi moment om even met wat bekende halve liters Palm te kantelen.
Outburst klonk niet erg bijzonder trouwens, dus dat lijkt me een mooi moment om even met wat bekende halve liters Palm te kantelen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
Betergloomy88 schreef:+1Black No. 1 schreef:Morrrrgen! Én ik mag een uurtje eerder weg van werk anders haal ik het niet! +1
Ik neem ook een uurtje vrij van werk om er een keer lekker optijd te zijn
Ja, anders kom ik er (als ik geluk heb) pas om 19.00 aan, dikke lul drie bier, dan maar een uur minder loon.
Hakkaa päälle pohjan poika!
Ja dat bedoel ik. Ik werk dat uur wel een keer overBlack No. 1 schreef:[..]
Beter
Ja, anders kom ik er (als ik geluk heb) pas om 19.00 aan, dikke lul drie bier, dan maar een uur minder loon.
Morgenavond bier en goede live muziek!!
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
Anderhalf uur voordat de zaal open gaat moet genoeg zijnBlack No. 1 schreef:Ja, maar mijn intentie was om MetalGastje wel een naam te geven maar geen locatie.
Die klojo zoekt maar, hij heeft alle tijd, toch?
En anders heeft ie nog een uur voordat de eerste band begint mocht het niet genoeg zijn
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
- Bleek No. 1
- sal
- Contacteer:
Probeer je nou je eigen zelfvertrouwen te vergroten ofzo?Black No. 1 schreef:Ja, maar mijn intentie was om MetalGastje wel een naam te geven maar geen locatie.
Die klojo zoekt maar, hij heeft alle tijd, toch?
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
- sal
- Contacteer:
Ik probeer hem er op te wijzen dat-ie niet zo achterlijk moet doen.Jeroen schreef:werkelijk, dit is zo'n beetje al het vierde topic waar jullie kijkbuiskinderen afdwalen.
hoe moeilijk is het om in dit soort topics gewoon ontopic te blijven.
Lijkt me duidelijk.
Anyways, ik ga niet meer.
Geen vervoer etc.
- Bleek No. 1
The Three Swallows.MetalGast schreef:Nog een leuk kroegie in de buurt bij de 013?
Aangezien ik er verdomd vroeg zal zijn al rond half 5..
Is een pub, in het straatje van alle cafe's en huppelkutuitgaanstentjes. Zo gevonden, en zeer aan te raden.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Bleek No. 1
- sal
- Contacteer:
Die terugreis met de trein is altijd nogal naar als je in Roosendaal nog eens over moet stappen, meestal red je 't dan niet meer.Black No. 1 schreef:Kan je met niemand meereizen of iets dergelijks?
Is wel klot'n dat je zoiets gaafs moet missen, neem ik aan.
De trein, misschien?
Daarnaast heb ik morgen ook nog rijles en zo gaaf vind ik Iced Earth niet.
Nee, ik check Saxon nog wel een keer op een festival.
- Bleek No. 1
Leuk he afhankelijk zijn van het openbaar vervoer. Not!sal schreef:[..]
Die terugreis met de trein is altijd nogal naar als je in Roosendaal nog eens over moet stappen, meestal red je 't dan niet meer.
Daarnaast heb ik morgen ook nog rijles en zo gaaf vind ik Iced Earth niet.
Nee, ik check Saxon nog wel een keer op een festival.
Indeed.
Maar goed. Als je je rijbewijs hebt, kun je niet fatsoenlijk zuipen. Hoe dan ook; het is altijd kut.
Maar goed. Als je je rijbewijs hebt, kun je niet fatsoenlijk zuipen. Hoe dan ook; het is altijd kut.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
CONFESSION!
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Bleek No. 1
Dus als we gewoon twee pils voor onszelf kopen zijn we net zo voordelig uit, en ontlopen we jou ook nog.Black No. 1 schreef:Voor degene die mij morgen misschien tegenkomen, biedt mij een biertje aan en je krijgt vanzelfsprekend een biertje terug.
Ik zie mogelijkheden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
-
- Contacteer:
Was gaaf gisteren, twee bands die echt nooit teleurstellen.
Iced Earth was weer puur genieten. Ze speelden grotendeels dezelfde set als op de tour van vorig jaar, maar aangezien die erg gaaf was vond ik dat geen probleem. Wel opvallend dat er weinig van het nieuwe album gespeeld werd.
Saxon speelde wat meer nieuw werk, maar die hadden dan ook wat meer tijd. Er misten wel een paar essentiële klassiekers, maar dat heb je bij een band die al zo lang mee draait eigenlijk altijd. Voor de rest een heel degelijke show van een band die nog lang niet uitgerangeerd is.
Vanavond nog maar eens overdoen, heb er nu alweer zin in
En dan is't me nog maar eens opgevallen dat Nederlands en Vlaams toch echt verschillende talen zijn, toen ik een suppoost vroeg waar de kaartjes voor de parkeergarage te krijgen waren.
- Die krijgt ge daarachter.
- Waar?
- Daarachter.
- Waar dan?
- Achter 't concert
Iced Earth was weer puur genieten. Ze speelden grotendeels dezelfde set als op de tour van vorig jaar, maar aangezien die erg gaaf was vond ik dat geen probleem. Wel opvallend dat er weinig van het nieuwe album gespeeld werd.
Saxon speelde wat meer nieuw werk, maar die hadden dan ook wat meer tijd. Er misten wel een paar essentiële klassiekers, maar dat heb je bij een band die al zo lang mee draait eigenlijk altijd. Voor de rest een heel degelijke show van een band die nog lang niet uitgerangeerd is.
Vanavond nog maar eens overdoen, heb er nu alweer zin in
En dan is't me nog maar eens opgevallen dat Nederlands en Vlaams toch echt verschillende talen zijn, toen ik een suppoost vroeg waar de kaartjes voor de parkeergarage te krijgen waren.
- Die krijgt ge daarachter.
- Waar?
- Daarachter.
- Waar dan?
- Achter 't concert
-