We hebben al kaarten, maar bedankt voor het aanbod.Sorcha schreef:Gezellig! Heb je al kaarten besteld via internet of zal ik nog even mailen voor gastenlijst?

het zou om 8 uur beginnen, maar dat was dus helaa sneit gelukt, kan gebeuren..Vlekkie schreef:
Best jammer, waarom plannen zie die concerten gewoon niet anderhalf uur eerder!
Ik dacht dat 't om 9 uur begon. Of heb ik 't nu verkeerd? Hoe dan ook, een tijd van rond 8 uur is een mooie tijd, kunnen de mensen die toch afhankelijk van de trein op tijd naar huis zonder de helft te moeten missen.Swamp schreef:[..]
het zou om 8 uur beginnen, maar dat was dus helaa sneit gelukt, kan gebeuren..
maar een concer tom hlf 7 te laten beginnen? ietwat vroeg lijkt me..
geen idee hoe laat het was afgelopen, wij zijn rond 2 uur weggegaan geloof ik,
stel kale pikkies trapten ruzie met de bewaking omdat ze eruit gezet waren, toen ik aanbood ze via de nooduitgang naar binnen te halen zei er 1 dat ze gewoon even 'lekker aan het rellen' warenFlip schreef:Ja ik was er,
Weet uberhaupt niet waar heel die rel eigenlijk omging, verneukte de sfeer iig een beetje.
Mja mijn ervaringen met de politie zijn ook alles behalve goed, ben me auto onlangs kwijt geraakt omdat een goede vriend achter mij dodelijk verongelukte. Beetje krom wederom.
Maar goed, lugubre vond ik maar matig, zanger zal misschien geen topavond gehad hebben oid.
Celestial bloodshed was goed te pruimen.
Baptism en Sargeist, kwam ik voor en vond ik zeer goed te pruimen
Ben overigens duidelijk gewend aan me auto, misde de laatste trein echt net. Gelukkig kon ik een lift krijgen, ben ik nog wel dankbaar voor
Daar is werkelijk niets van waar, maar het is wel geniaal verzonnen!kriegsnebel schreef:Ik vond alle bads gaaf.
Was gewoon een gave avond!
Jammer genoeg Sargeist niet kunnen af zien door de vroege klote treinen.
Hoorde ook dat de Baroeg eerder moest sluiten omdat die skinheads met een ijzere buis binnen kwamen?
Iemand hier iets meer over gehoort?
CALIBANaan schreef:Maar wat deden die jute zakken überhaupt bij de baroeg. We zijn toch geen punker flikkers????
geitenbaard schreef:[..]
stel kale pikkies trapten ruzie met de bewaking omdat ze eruit gezet waren, toen ik aanbood ze via de nooduitgang naar binnen te halen zei er 1 dat ze gewoon even 'lekker aan het rellen' waren
maarja jammer van sargeistvolgende keer beter
dat was een maat van me ja, die was er ten onrechte uitgezet omdat zijn collega (wat dus 1 van die skins is) er allemaal uit waren getraptBlood&Ashes schreef:Dat tuig via de nooduitgang binnen willen laten, dat is zeker niet imbeciel?
Zonet waren het nog een stel kale pikkies en nu is het een maat van je? Je verhaal verandert ook met de dag.geitenbaard schreef:stel kale pikkies trapten ruzie met de bewaking omdat ze eruit gezet waren, toen ik aanbood ze via de nooduitgang naar binnen te halen zei er 1 dat ze gewoon even 'lekker aan het rellen' waren
lees jij alleen de dingen die je wílt lezen?Blood&Ashes schreef:[..]
Zonet waren het nog een stel kale pikkies en nu is het een maat van je? Je verhaal verandert ook met de dag.
Als hij eruit is gezet, zal hij het wel verdiend hebben. Opgeruimd staat netjes.
je 1e post sinds lange tijd, en je komt al per direct weer met je kortzichtige suggererende gejankBlanke_Meester schreef:Ik met Kimzel en Blood&Ashes.
Wat loop je toch een heisa te creëren om zo'n onbenullige zaak. Je eerste ''opstootje'' zeker?