Vet natuurlijk! Het voorprogramma (Emotional Elvis) deed me niets. Wel energiek en erg enthousiast, maar muzikaal wat slap. Maar goed, daar kwamen we natuurlijk ook niet voor
Electric Six was te gek. Geluid was goed, sfeer was goed, de band speelde strak en had er echt zin in ("Did you really think we came back here after 5 years to play 15 songs? Fuck no, we're gonna play 19 songs!"). De zanger kwam op in een rode cape met erachterop heel groot de titel van het nieuwste album (en de openingstrack) Flashy. Wanneer dat woord voorbij kwam in de tekst draaide hij zich om en liet de cape zien. Na het eerste nummer ging de cape af, en onthulde...een tweede cape, met het woord Showtime (jawel, het tweede nummer van de set)

. Het bleek tevens de laatste cape van de show. Al na een paar nummers kwam Gay Bar (en aansluitend Gay Bar Part II) voorbij, en het werd op slag duidelijk waarvoor iedereen gekomen was. Tot achterin de zaal begon iedereen te stuiteren en mee te brullen. Dat werd tijdens de rest van het optreden niet meer geëvenaard, maar nummers als Dance Commander, Improper Dancing, Danger High Voltage en Naked Pictures Of Your Mother (de afsluiter) werden ook erg goed ontvangen.
Tot het bittere eind van de show bleef de zanger volhouden dat zij 'Electric Six from Brussels, Belgium' waren. In de toegift kwam de aap uit de mouw: 'We're not the first Americans to have lied to you. It's the American way!' gevolgd door een lange tirade over Bush, als prelude op een nummer daarover. Waarvan ik dan helaas de titel weer niet weet.
Heb een erg leuke avond gehad, en me doodgelachen om mijn beide collega's die mee waren. TUSKA nog gezien, die stond het grootste deel van de avond naast me (en Krimhild heeft tijdens het gehele optreden van Electric Six ook op minder dan 2 meter bij me vandaan gestaan met een oranje cowboyhoed op, maar toen ik d'r na het optreden nog even wilde groeten was er geen spoor meer van d'r te bekennen

).
Oh well. Prima feestje in ieder geval! Nu weer met kleine oogjes maar hart voor de zaak (want de zaak is ook hard voor mij) aan het werk...