13-02: Despondency + Brutus + 1 @ Baroeg, R'dam
13-02: Despondency + Brutus + 1 @ Baroeg, R'dam
Vrijdag 13 februari
Baroeg, Rotterdam
Despondency (DE brute death)
http://www.myspace.com/godonacid
Brutus (NL brute death)
www.myspace.com/brutushakken
Obscuris (NL brute death)
www.myspace.com/obscuris
Entree € 7,00.
Zaal open 20.00 uur.
Aanvang 1e band 20.45 uur.
www.baroeg.nl
Baroeg, Rotterdam
Despondency (DE brute death)
http://www.myspace.com/godonacid
Brutus (NL brute death)
www.myspace.com/brutushakken
Obscuris (NL brute death)
www.myspace.com/obscuris
Entree € 7,00.
Zaal open 20.00 uur.
Aanvang 1e band 20.45 uur.
www.baroeg.nl
Laatst gewijzigd door MetalJan op za jan 17, 2009 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nounou, dan moet dan wel héél wat zijn...arnoud schreef: Nieuwe album rost als een gek, weinig bands die daaraan kunnen tippen. Ik ben hierbij
Ik gaat uiteraard ook wel eff richting Baroeg dan.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
-
- Contacteer:
godverdomme!
Chauffeur gaat dus toch niet door
Dan heeft het ook geen nut om naar Rotterdam te gaan, want tegen de tijd dat Despondency net aan het 3e nummer begint moet ik mijn trein gaan halen
Chauffeur gaat dus toch niet door

Dan heeft het ook geen nut om naar Rotterdam te gaan, want tegen de tijd dat Despondency net aan het 3e nummer begint moet ik mijn trein gaan halen

Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
ik vind Rotterdam echt een godsgruwelijke kut stad, er zijn maar 2 steden die ik nog erger vind en dat zijn Amsterdam en Den Haag...
En daarbij wil ik nog wel een beetje slaap krijgen gezien ik de dag erna in de Willemeen rond hang bij Sayyadina
En daarbij wil ik nog wel een beetje slaap krijgen gezien ik de dag erna in de Willemeen rond hang bij Sayyadina
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Een dude scoren dan maar : ').
Amsterdam is leuk om 's nachts nog rond te lopen. Echt sfeer. Bij die andere twee steden zie ik dat niet echt voor me nee.
Anygay, ik ga ook voor Rotterdam denk ik, met een trein die om 23 weer gaat of zo. Of ik roggel een slaapplek maar dan kost de terugrit op zaterdag weer poen. Maarja, er moet wel gerocked worden.
Amsterdam is leuk om 's nachts nog rond te lopen. Echt sfeer. Bij die andere twee steden zie ik dat niet echt voor me nee.
Anygay, ik ga ook voor Rotterdam denk ik, met een trein die om 23 weer gaat of zo. Of ik roggel een slaapplek maar dan kost de terugrit op zaterdag weer poen. Maarja, er moet wel gerocked worden.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
die kerels zeggen op het laatste moment afTUSKA schreef:Een dude scoren dan maar : '

als ik ga, ga ik alleen voor Despondency, die andere 2 kunnen me echt geen bal interesseren. Maar om dan weg te gaan als ze net zijn begonnen vind ik ook zo jammer. Dan zit ik in die trein alleen maar te balen...
-
Amsterdam!!TUSKA schreef:Een dude scoren dan maar : ').

Roggel jij dan een slaapplek voor 2.

-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
-
-
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
We hadden trouwens deze treinrit niet willen missen. We hadden sowieso een lame rit, maar toen hoorde we ineens zo 'klets klets', zo'n watervalgeluidje; zit er een paar stoelen verderop een random iemand te puken. Een chick!
Er zat ook een iets oudere man, en die ging gewoon mee in onze gekkigheid, bij het uitstappen ging hij samen met mij die kots bestuderen : ' ) we kwamen er alleen niet uit wat ze nou gegeten had. Kattenbrokjes?
Er zat ook een iets oudere man, en die ging gewoon mee in onze gekkigheid, bij het uitstappen ging hij samen met mij die kots bestuderen : ' ) we kwamen er alleen niet uit wat ze nou gegeten had. Kattenbrokjes?
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
Ja de hamka's chipies zijn op.
Mijn treinrit was een stuk minder interessant dan die van jullie, kon ook niet die trein nemen waar jullie mee waren, dan was ik niet thuisgekomen namelijk. Ik was nu om 1.45 uiteindelijk thuis. Was wel geslaagde avond. Jammer dat ik vanavond niet kan in Hoorn, das nou nadeel als je in de zorg werkt, dat je ook 'savonds en in het weekend moet werken.
Mijn treinrit was een stuk minder interessant dan die van jullie, kon ook niet die trein nemen waar jullie mee waren, dan was ik niet thuisgekomen namelijk. Ik was nu om 1.45 uiteindelijk thuis. Was wel geslaagde avond. Jammer dat ik vanavond niet kan in Hoorn, das nou nadeel als je in de zorg werkt, dat je ook 'savonds en in het weekend moet werken.
nou....gezellig avondje was het weer....het was niet te druk,maar het had zeker wel iets drukker gemogen
obscuris was de opener van de avond,beetje 13 in een dozijn brute deathmetal band met wat geluidsproblemen (drums stonden debiel hard getriggerd en de zanger was af en toe in geen velde of wege te horen...ik was niet overtuigd....), daarna was het de beurt aan onze bredase vrienden van brutus die ondanks een foutje hier en daar een alleraardigste show neerzetten, diverse pit ondernemingen werden genomen en verijdeld door een clubje allerminst vervelende SKINHEADS(die overigens later op de avond weer eens voor de nodige ruzies en vechtpartijen zorgde)....vervolgens was het de beurt aan despondency...die een aardig repetoire neerzette,maar me desondanks niet echt kon overtuigen...jammer,want op cd klinkt het bandje zeker niet als de minste...lik had er persoonlijk meer van verwacht...na de bands mocht men niet naar buiten omdat eerdergenoemde skinheads iemand te grazen hadden gehad en men buiten moest wachten op politie,zwaar bebloede mensen en een boel heibel,maar desondanks een gezellige avond die eigenlijk wel wat drukker had mogen zijn...

obscuris was de opener van de avond,beetje 13 in een dozijn brute deathmetal band met wat geluidsproblemen (drums stonden debiel hard getriggerd en de zanger was af en toe in geen velde of wege te horen...ik was niet overtuigd....), daarna was het de beurt aan onze bredase vrienden van brutus die ondanks een foutje hier en daar een alleraardigste show neerzetten, diverse pit ondernemingen werden genomen en verijdeld door een clubje allerminst vervelende SKINHEADS(die overigens later op de avond weer eens voor de nodige ruzies en vechtpartijen zorgde)....vervolgens was het de beurt aan despondency...die een aardig repetoire neerzette,maar me desondanks niet echt kon overtuigen...jammer,want op cd klinkt het bandje zeker niet als de minste...lik had er persoonlijk meer van verwacht...na de bands mocht men niet naar buiten omdat eerdergenoemde skinheads iemand te grazen hadden gehad en men buiten moest wachten op politie,zwaar bebloede mensen en een boel heibel,maar desondanks een gezellige avond die eigenlijk wel wat drukker had mogen zijn...
Tullepetoanum Metallius
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dat is dan weer jammer. Gelukkig heb ik daar niks van gemerkt.
Anyway, was een bruut feestje ja!
Obscuris begon en speelde opzich lekkere death ala Hate Eternal, alleen het geluid was wat minder.
Daarna was het wat te lang wachten op Brutus, maar ze speelden een prima set met hun meedogenloze brute death. Denk ook dat de meesten mensen voor deze band kwamen.
Despondency sloot de avond af en deed dat niet onverdienstelijke met hun brute technische death. Lekker enthousiaste bandleden ook en als toegift speelde men Catatonia van Suffocation. Lekker avondje dus.
Anyway, was een bruut feestje ja!
Obscuris begon en speelde opzich lekkere death ala Hate Eternal, alleen het geluid was wat minder.
Daarna was het wat te lang wachten op Brutus, maar ze speelden een prima set met hun meedogenloze brute death. Denk ook dat de meesten mensen voor deze band kwamen.
Despondency sloot de avond af en deed dat niet onverdienstelijke met hun brute technische death. Lekker enthousiaste bandleden ook en als toegift speelde men Catatonia van Suffocation. Lekker avondje dus.
blijkbaar was het weer hetzelfde clubje wat 2 weken geleden ook al voor problemen had gezorgd...weet ff niet meer precies welk concert,je zou toch verwachten dat zulke lui niet meer binnen mogen....vengeancefan schreef:nog even en ze mogen weer sluiten daar...

Tullepetoanum Metallius
-
- Contacteer:
Tijdens het concert van Despondency is er, zoals reeds gepost, een en ander voorgevallen in Baroeg.
Om speculaties te voorkomen volgt hieronder een korte uitleg.
In de zaal ontstond een opstootje tussen twee bezoekers. Hierbij waren genoemde skinheads niet betrokken. Ook waren deze skinheads niet dezelfde personen die in het recente verleden problemen hebben veroorzaakt. Die mensen hebben namelijk een schorsing en komen Baroeg niet in.
De reden dat men even moest wachten bij de uitgang, was om te voorkomen dat bezoekers onnodig betrokken raakten bij de afhandeling van het opstootje. De reden was niet dat er op de politie werd gewacht.
In de zaal ontstond een opstootje tussen twee bezoekers. Hierbij waren genoemde skinheads niet betrokken. Ook waren deze skinheads niet dezelfde personen die in het recente verleden problemen hebben veroorzaakt. Die mensen hebben namelijk een schorsing en komen Baroeg niet in.
De reden dat men even moest wachten bij de uitgang, was om te voorkomen dat bezoekers onnodig betrokken raakten bij de afhandeling van het opstootje. De reden was niet dat er op de politie werd gewacht.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
prima....never mind me thenBaroeg R'dam schreef:Tijdens het concert van Despondency is er, zoals reeds gepost, een en ander voorgevallen in Baroeg.

Tullepetoanum Metallius
Hier wordt ik toch wel vrolijk van aangezien onze drummer alleen maar zn kloppers vervangen heeft en totaal niet getriggerd was.Cranial schreef:
obscuris was de opener van de avond,beetje 13 in een dozijn brute deathmetal band met wat geluidsproblemen (drums stonden debiel hard getriggerd

(Oftewel drummert slaat/trapt gewoon te hard??)
Dank u welMetalJan schreef: Obscuris begon en speelde opzich lekkere death ala Hate Eternal, alleen het geluid was wat minder.
Al met al wel een gezellig avondje voor ons als beginnend bandje
http://www.myspace.com/obscuris