Children Of Bodom, 12-2-2009, Paradiso Amsterdam
Children Of Bodom, 12-2-2009, Paradiso Amsterdam
op de site van Children Of Bodom staat nog niks, maar op 12 februari 2009 komen ze in Paradiso, Amsterdam.
CHILDREN OF BODOM
Datum: donderdag 12 februari 2009
Voorverkoop vanaf: zaterdag 1 november 2008
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 18.30 uur
entree: 25,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
CHILDREN OF BODOM
Datum: donderdag 12 februari 2009
Voorverkoop vanaf: zaterdag 1 november 2008
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 18.30 uur
entree: 25,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
- sal
- Contacteer:
Och, het is een gave live band, ik ben nog nooit in Paradiso geweest en het is alweer een tijdje geleden dat ik ze gezien heb. 
Wie weet.

Wie weet.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
-
Re: Children Of Bodom, 12-2-2009, Paradiso Amsterdam
WTF!!Took schreef:op de site van Children Of Bodom staat nog niks, maar op 12 februari 2009 komen ze in Paradiso, Amsterdam.
CHILDREN OF BODOM

Zal wel snel uitverkocht zijn.Nu nog geen centjes.

Nogmaals, maar nu op de juiste plek
: Het voorprogramma zal worden verzorgd door Cannibal Corpse en Diablo.
Ik begin me trouwens onderhand een beetje te ergeren aan dat gezeur elke keer als een truie old-school band als Cannibal Corpse, Obituary of Annihilator in het voorprogramma speelt van een populaire moderne band als Children Of Bodom, Amon Amarth of Trivium. De laatstgenoemde bands verkopen nu eenmaal veel meer cd's. Ik denk dat Cannibal Corpse blij is dat Children Of Bodom ze mee wil nemen. Zo krijgen ze de kans om een ander, jonger publiek voor zich te winnen. Als deze toernee is afgelopen zal Cannibal Corpse vast nog wel een headlinertour doen langs de wat kleinere zalen.

Ik begin me trouwens onderhand een beetje te ergeren aan dat gezeur elke keer als een truie old-school band als Cannibal Corpse, Obituary of Annihilator in het voorprogramma speelt van een populaire moderne band als Children Of Bodom, Amon Amarth of Trivium. De laatstgenoemde bands verkopen nu eenmaal veel meer cd's. Ik denk dat Cannibal Corpse blij is dat Children Of Bodom ze mee wil nemen. Zo krijgen ze de kans om een ander, jonger publiek voor zich te winnen. Als deze toernee is afgelopen zal Cannibal Corpse vast nog wel een headlinertour doen langs de wat kleinere zalen.
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Een voordeel Als CoB vóór CC speelt: kan ik mn trein nog halen!
Ik heb ook wel intresse in dit concert, Cannibal Coprse
maar CoB vind ik echt helemaal niks.
Hoop dat er een show in Tilburg of Eindhoven wordt toegevoegd..

Ik heb ook wel intresse in dit concert, Cannibal Coprse

Hoop dat er een show in Tilburg of Eindhoven wordt toegevoegd..
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
-
-
- Contacteer:
misschien wel aanwezig.
http://www.metalkrant.net, Metalkrant de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland!
-
Mee eens.Zie ZM.Zucht...Gilbert schreef:Nogmaals, maar nu op de juiste plek: Het voorprogramma zal worden verzorgd door Cannibal Corpse en Diablo.
Ik begin me trouwens onderhand een beetje te ergeren aan dat gezeur elke keer als een truie old-school band als Cannibal Corpse, Obituary of Annihilator in het voorprogramma speelt van een populaire moderne band als Children Of Bodom, Amon Amarth of Trivium.
Jaa, jij hebt gelijk, sorry, ik zei het verkeerd.Woutjinho schreef:CC voor CoB bedoel je zeker? dat je tijdens CoB weggaat en de laatste trein kan halen
of niet?

Dus: CC vóór CoB, zodat ik mn trein kan halen

Maar ik wil wel dan een volledige CC set

-
-
-
Toen ik een paar weken geleden een kaartje kocht bij het postkantoor voor de Christmas Metal Symphony, heb ik gevraagd hoe dat nou zat. Blijkbaar worden er na 1 januari nog steeds concerttickets verkocht bij de postkantoren, maar ook voor de medewerkers van het desbetreffende postkantoor was het totaal onduidelijk voor welke concerten ze voortaan nog tickets mogen verkopen. In ieder geval kun je het morgen voor de zekerheid even proberen bij het postkantoor. Het is (blijkbaar) niet zo dat daar nu helemaal geen tickets meer verkocht worden.MetalGast schreef:Kan je eigenlijk nog kaartje's halen bij post kantoren?
Inderdaad, voor mensen denk ik die geen internet hebben of het gewent zijn om daar te halen..Gilbert schreef:[..]
Toen ik een paar weken geleden een kaartje kocht bij het postkantoor voor de Christmas Metal Symphony, heb ik gevraagd hoe dat nou zat. Blijkbaar worden er na 1 januari nog steeds concerttickets verkocht bij de postkantoren, maar ook voor de medewerkers van het desbetreffende postkantoor was het totaal onduidelijk voor welke concerten ze voortaan nog tickets mogen verkopen. In ieder geval kun je het morgen voor de zekerheid even proberen bij het postkantoor. Het is (blijkbaar) niet zo dat daar nu helemaal geen tickets meer verkocht worden.
Laatst gewijzigd door MetalGast op do jan 01, 2009 6:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Al is de ellende nog zo groot,kijk naar rotterdam zuid en je lacht je dood
Ik heb gehoord dat je geen kaartjes meer aan 't postkantoor, VVV & GWK kunt kopen als het concert wordt georgansieerd door mojo.
100% zeker weet ik niet of dit waar is.
Maar wel 100% zeker is dat ik niet naar Cannibal Corpse ga, volgende keer beter. Ze komen denk ik vast nog wel een keer terug met een headliner tour als hun nieuw album uitkomt.
100% zeker weet ik niet of dit waar is.
Maar wel 100% zeker is dat ik niet naar Cannibal Corpse ga, volgende keer beter. Ze komen denk ik vast nog wel een keer terug met een headliner tour als hun nieuw album uitkomt.
-
-
-
- Contacteer:
-
-
Diablo - op zich wel aardig, maar ik had het idee dat er ook zang meekwam met de backingtrack, en dat de zanger een hoge uithaal dus gewoon playbackte, bij het snelle afsluitende nummer kon de drummer het niet zo bijbenen had ik het idee. Tip voor de drummer, ook bij de snelle stukken mag je je bassdrum gebruiken.
Cannibal Corpse - Eerste drie nummers een beetje rommelig, maar toe ze er eenmaal een beetje in zaten ging het ook goed los, tering wat een band. De zanger heeft een leuk gevoel voor humor (vind ik dan althans). This song goes out to all the ladies (gejuich van de aanwezige dames), especially those two on the front, who doesn't really seem to enjoy themselves, this is Fucked With A Knive.
Sowiso een knappe prestatie om al dat brute geweld om te vormen tot een catchy geheel....ze beloofden snel weer terug te komen, en daar ben ik zeker bij!!!!!
Children of Bodom - Al bij aankomst bij Paradiso had ik een beetje het idee dat er die avond een boyband zou spelen, jonge gillende meisjes die mijn dochter hadden kunnen zijn, sterker nog, mijn dochter zou er zo tussen passen, allen voorzien van vlaggetjes, gooibare knuffels en als hoogtepunt zelfgemaakte zeisjes van pvc en karton waar de kleuterjuf trots op zou kunnen zijn........
Ok, zanger Alexi is een beetje het feminine type met babyface met een stage performance die bij een jaren80 hairband niet zou misstaan.....maar wtf, als je zo speelt als wat hij doet dan mag dat, want wat een show, wat een muzikanten....... Een drumgeluid zoals ik dat live nog niet vaak heb meegemaakt, alle instrumenten goed van elkar te onderscheiden en een keyboradspeler, die er ondanks enigzins verveelde indruk er heftig op los soleert. Op cd boeien de midtempo meebrullers niet zo, maar maakte wel dat de set een afwisselende set was die Paradiso menigmaal omvormde tot een kolkende massa.
Ik heb een leuke avond gehad, altijd leuk om een goed gevulde zaal te zien met jong, oud, gekleurd en wat bleker, langharig en kaal. Het was een gezellige boel, metal leeft!!!!
Cannibal Corpse - Eerste drie nummers een beetje rommelig, maar toe ze er eenmaal een beetje in zaten ging het ook goed los, tering wat een band. De zanger heeft een leuk gevoel voor humor (vind ik dan althans). This song goes out to all the ladies (gejuich van de aanwezige dames), especially those two on the front, who doesn't really seem to enjoy themselves, this is Fucked With A Knive.
Sowiso een knappe prestatie om al dat brute geweld om te vormen tot een catchy geheel....ze beloofden snel weer terug te komen, en daar ben ik zeker bij!!!!!
Children of Bodom - Al bij aankomst bij Paradiso had ik een beetje het idee dat er die avond een boyband zou spelen, jonge gillende meisjes die mijn dochter hadden kunnen zijn, sterker nog, mijn dochter zou er zo tussen passen, allen voorzien van vlaggetjes, gooibare knuffels en als hoogtepunt zelfgemaakte zeisjes van pvc en karton waar de kleuterjuf trots op zou kunnen zijn........
Ok, zanger Alexi is een beetje het feminine type met babyface met een stage performance die bij een jaren80 hairband niet zou misstaan.....maar wtf, als je zo speelt als wat hij doet dan mag dat, want wat een show, wat een muzikanten....... Een drumgeluid zoals ik dat live nog niet vaak heb meegemaakt, alle instrumenten goed van elkar te onderscheiden en een keyboradspeler, die er ondanks enigzins verveelde indruk er heftig op los soleert. Op cd boeien de midtempo meebrullers niet zo, maar maakte wel dat de set een afwisselende set was die Paradiso menigmaal omvormde tot een kolkende massa.
Ik heb een leuke avond gehad, altijd leuk om een goed gevulde zaal te zien met jong, oud, gekleurd en wat bleker, langharig en kaal. Het was een gezellige boel, metal leeft!!!!
eh what about Cunture CLub are they a cult too?
-
- Contacteer:
Diablo gemist, maar die heb ik al eens in Finland gezien en toen was ik niet onder de indruk.
Cannibal Corpse is nooit zo mijn band geweest, maar ik vind ze de laatste tijd wel een stuk beter worden. Vooral in vocaal opzicht is ’t een stuk minder saai dan vroeger.
Children of Bodom is dan weer niet meer helemaal mijn band, maar het oudere spul (voordat ze met dat hate crew geneuzel begonnen) blijft leuk. Gelukkig geen overdosis aan nieuw werk. En tjah ik blijf me afvragen of die fucking Alexi ooit nog fucking volwassen wordt.
Ook nog een drumstokje van CoB als souvenir meegenomen.
Cannibal Corpse is nooit zo mijn band geweest, maar ik vind ze de laatste tijd wel een stuk beter worden. Vooral in vocaal opzicht is ’t een stuk minder saai dan vroeger.
Children of Bodom is dan weer niet meer helemaal mijn band, maar het oudere spul (voordat ze met dat hate crew geneuzel begonnen) blijft leuk. Gelukkig geen overdosis aan nieuw werk. En tjah ik blijf me afvragen of die fucking Alexi ooit nog fucking volwassen wordt.
Ook nog een drumstokje van CoB als souvenir meegenomen.
-
Het was zeker gaaf! Maar waarom is het publiek bij metalconcerten tegenwoordig zo intolerant en agressief? Dat is toch nergens voor nodig? Agressie in de pit, ok, maar vroeger werden mensen die omvielen nog wel eens opgeraapt in plaats van vertrapt en als de pit mensen aan de buitenkant raakten werd iedereen weer netjes de pit ingeduwd. Nu laat iedereen zich maar lekker tegen anderen aanhangen waardoor ik dus omviel en 20 man over me heen kreeg. Echt, de saamhorigheid is tegenwoordig ver te zoeken helaas.
Het is toch wat.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Leuke avond weer. Cannibal Corpse kwam wat moeizaam op gang, maakte uiteindelijk toch veel indruk.
COB speelde geconcentreerd maar had nét niet de uitstraling van een paar jaar geleden (toen met die auto op het podium). Hun nieuwste nummers zijn zeker niet slecht maar voegen weinig toe aan wat er al was. Jammer dat ze Triple Corpse Hammerblow niet speelden – dat vind ik echt een wereldnummer.
Heeft iemand toevallig nog De Staat gezien? Best een aardige afsluiter.
COB speelde geconcentreerd maar had nét niet de uitstraling van een paar jaar geleden (toen met die auto op het podium). Hun nieuwste nummers zijn zeker niet slecht maar voegen weinig toe aan wat er al was. Jammer dat ze Triple Corpse Hammerblow niet speelden – dat vind ik echt een wereldnummer.
Heeft iemand toevallig nog De Staat gezien? Best een aardige afsluiter.
Ik denk dat je de verkeerde concerten bezoekt, want waar ik kom worden mensen nog steeds opgeraapt als ze vallen. En wordt je ook gewoon de pit weer ingeduwd (dat dit soms tegen mijn zin is, is dan weer een heel ander verhaal, dat was immers "vroeger" ook al zo).Sister September schreef:Het was zeker gaaf! Maar waarom is het publiek bij metalconcerten tegenwoordig zo intolerant en agressief? Dat is toch nergens voor nodig? Agressie in de pit, ok, maar vroeger werden mensen die omvielen nog wel eens opgeraapt in plaats van vertrapt en als de pit mensen aan de buitenkant raakten werd iedereen weer netjes de pit ingeduwd. Nu laat iedereen zich maar lekker tegen anderen aanhangen waardoor ik dus omviel en 20 man over me heen kreeg. Echt, de saamhorigheid is tegenwoordig ver te zoeken helaas.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.