Top 10 beste labels

Voor alle andere bands
Gebruikersavatar
grindmasterflesh
Berichten: 474
Lid geworden op: do nov 18, 2004 1:16 pm
Contacteer:

Bericht door grindmasterflesh » ma feb 23, 2009 6:13 pm

crashlanding records
www.facebook.com/Dirty.Bird.Recording.Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma feb 23, 2009 6:55 pm

Baldurs Tod schreef:Niet echt specifieke labels, maar o.a. Det Germanske Folket en Morbid Winter brengen veel interessant spul uit.
Det Germankse Folket vind ik altijd zo'n twijfelgevalletje. Allemaal wel aardig spul, maar niets dat me echt kan boeien. Niet dat dat een ramp is.

Op zich was Ván altijd mijn favoriete label. Er is een tijd geweest dat ik al hun bands goed kon hebben, maar naarmate dat label groeit, komen er steeds meer bands bij die ik niets vind. Maar goed, dat label blijft wel kwaliteit houden.
Voor de rest heeft Debemur Morti Productions ook veel leuk spul en ook End All Life en Norma Evangelium Diaboli en Northern Heritage doen het goed bij mij. In de toekomst wellicht Obscure Abhorrence Productions.

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » ma feb 23, 2009 11:52 pm

Mr Brownstone schreef:[..]


Nuclear Blast, Century Media, Metal Blade en Roadrunner zijn wel de grote onafhankelijke labels binnen het metalengenre...
Roadrunner hoort tegenwoordig toch bij Atlantic/Warner?
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » di feb 24, 2009 11:16 am

Het boeit me geen ene moer op welk label een band muziek laat uit komen. Lekker belangrijk, ze hebben toch allemaal maar een doel en dat is geld verdienen en het liefst zo veel mogelijk. Als muziek goed is, koop ik het, als ik kijk in mijn platen/cd kast zie ik 1001 labels. Dat is iets waar ik werkelijk nog nooit een seconde mee bezig geweest ben. :shock:
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

leonard
Berichten: 266
Lid geworden op: di sep 05, 2006 9:52 pm

Bericht door leonard » di feb 24, 2009 11:30 am

Zo'n 100 jaar geleden in de tijd van de LP's was het wel belangrijk.
Sommige labels hadden slechte persingen LP's met veel gekraak enzo (Chrysalis was er berucht om).
Echter Warner Bros had weer hele goede persingen.

Nu alleen nog maar belangrijk omwille van de verkrijgbaarheid bij welk label men zit.

Gebruikersavatar
ThePlague
Berichten: 245
Lid geworden op: vr okt 03, 2008 6:38 pm

Bericht door ThePlague » wo feb 25, 2009 11:02 pm

Iron Pegasus en Hells Headbangers zijn toch wel de labels waar ik het meeste spul vandaan haal. Zo ook Rock Savior Records die het mijn inziens goed doen.
Unpure - Unholy - Untight

Gebruikersavatar
Harbinger_of_death
Berichten: 252
Lid geworden op: do feb 07, 2008 9:52 pm
Locatie: Wolluk

Bericht door Harbinger_of_death » do feb 26, 2009 9:40 pm

- At war with false noise
- Paradigms
- Crucial blast / Crucial bliss
- Tuguska
- Aurora borealis
- Blue note
- Displeased
- Hells headbangers
- No escape

Bij Nuclear blast is het fout gegaan toen ze slappe zooi als Hammerfall zijn gaan uitbrengen.
Afbeelding

Plaats reactie