Dat gaat een heerschende dag worden!
  Dat gaat een heerschende dag worden! 

Nu al vergeten?vuist666 schreef:
Hey Joyce, hoe zat dat ook alweer met die geiten in Afghanistan?

,LotD gaf een dikke show.Grrrrr.
,LotD gaf een dikke show.Grrrrr. 
  en KoK.
  en KoK.  

cd van Legion of the Damned was een leuk gebaar. Alleen lukt het mij niet om het ‘enhanced part’ vanaf nummer 8 af te spelen. Weet iemand hoe dat moet? Wat betekent 'enhanced' trouwens?
  cd van Legion of the Damned was een leuk gebaar. Alleen lukt het mij niet om het ‘enhanced part’ vanaf nummer 8 af te spelen. Weet iemand hoe dat moet? Wat betekent 'enhanced' trouwens?Dat betekent volgens mij...verbeterdMetall schreef:Prima avond gehad. Goed geluid en vier goede bands, waarvan Obituary toch wel boven de andere uitsteekt qua variatie en tempowisselingen. Keep of Kalessin vond ik ook erg goed.
De gratiscd van Legion of the Damned was een leuk gebaar. Alleen lukt het mij niet om het ‘enhanced part’ vanaf nummer 8 af te spelen. Weet iemand hoe dat moet? Wat betekent 'enhanced' trouwens?
Ik vermoed dat het in dit geval betekent dat je dat gedeelte alleen op een computer (cd-rom drive) af kunt spelen. Wellicht gaat het om een videoclip.Metall schreef:Alleen lukt het mij niet om het ‘enhanced part’ vanaf nummer 8 af te spelen. Weet iemand hoe dat moet? Wat betekent 'enhanced' trouwens?
Ja de pit was gister zelfs gemoedelijk te noemen.Magic666 schreef:en wat voor mongolen waren dat dan? Deden ze zulke gekke dingen?
Ik stond, bij Obi (de rest vond ik niet boeiend, op LotD, na) ook in de pit. Pit was klein maar gezellig, dus ben benieuwd wat voor mongolen er waren...

Vette band Obituary, maar op hun muziek ga je eerder swingen dan moshen!innuendo schreef:[..]

ik ga ook naar enschede das 2 uur met de auto. Misschien raar dat ik dan niet naar antwerpen ga omdat dat dichterbij is.propke schreef:[..]
valt wel mee van jou nuit ben je in een uur in antwerpen

Een hoog Slayer gehalte???Mollusk schreef:Ik heb in Enschede me prima vermaakt.
Izegrim was erg goed, die Marloes kan toch lekker grunten/schreeuwen zeg.
Lucifer Principle heb ik gemist, Monolith was ook best goed, veel afwisseling en veel sampletjes.
Keep of Kalessin was niet echt mijn ding.
Legion was best strak, hoog Slayer-gehalte af en toe, de moshpit bestond uit opvallend veel 14 jarigen.
Obituary was goed, lekker oldschool, Amon Amarth was vermakelijk, maar toen was de alcohol-comsumptie al aardig opgelopen dus dat zeg niet echt wat.

Vlak voor het einde van tlp wat gaan eten waardoor ik the monolith deathcult en een stuk van keep of kallassin gemist heb.
 Vlak voor het einde van tlp wat gaan eten waardoor ik the monolith deathcult en een stuk van keep of kallassin gemist heb.

ook hun hadden er duidelijk weer zin in wat leuk is om te zien. Op het einde nog een zwaardgevecht compleet met een in in elkaar geflanst vikingschip met de obituary leden. Wat dan weer erg lollig en vermakelijk is om te zien
  ook hun hadden er duidelijk weer zin in wat leuk is om te zien. Op het einde nog een zwaardgevecht compleet met een in in elkaar geflanst vikingschip met de obituary leden. Wat dan weer erg lollig en vermakelijk is om te zien  

Ja ik twijfelde al maar een maat van me de die hard obituary fan zij dat het donald was dus ik dacht zal dan welNotYourBitch schreef:[..]
Dat was Trevor,de gitarist..