Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma mar 02, 2009 4:32 pm

Nou, de nieuwe full-length Wolves in the Throne Room is op internet te vinden.

Ik moet zeggen dat de plaat mij nog niet helemaal pakt. Op de een of andere manier mist het iets aan magie wat de EP nog wel had. Niettemin kan ik nu al concluderen dat 'Ahrimatic Trance' het beste nummer is.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » ma mar 02, 2009 4:37 pm

Ik wacht nog even op de release. Wel een van DE albums waar ik naar uitkijk dit jaar.

Moet wel zeggen dat ik de nieuwe Blut Aus Nord, na wat luisterbeurten, wel erg goed vind geworden. Op het eerste gehoor vond ik het nog wat saai, maar dat is nu wel anders; wat een meesterlijke riffs/melodielijnen!

De nieuwe Funeral Mist vind ik ook echt fucking vet, lekker agressief en met goed samplegebruik. Ken zelf 'Salvation' nog niet echt goed - een jaar of wat terug kon die me niet zo boeien - dus die ga ik sowieso even opnieuw checken.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma mar 02, 2009 4:39 pm

Ik heb laatst ook Salvation maar eens geluisterd nadat Maranatha me wel beviel, en dat beviel ook wel goed.

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » za mar 07, 2009 12:00 am

[War_bombs reis door Black Metalland #3]
Leuk:
Marduk - Panzer Division Marduk
Ebonillumini - The Ebon Channel

Matig:
Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II - Dialogue With The Stars
Spite Extreme Wing - Vltra
T.O.M.B. - Macabre Noize Royale

Slecht:
Immortal - Battles in the North
Viaticum - Reliquary Of The Horned One
Sickness - Verbrannte Erde

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za mar 07, 2009 2:00 am

Als je één van de zwakste albums van Marduk leuk vindt, zou je eens wat van hun goede materiaal moeten proberen. Plague Angel of Nightwing.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za mar 07, 2009 2:07 am

Of Those of the Unlight of Heaven Shall Burn... enz enz :P

En Battles in the North slecht... mja ik snap het wel, maar ik vind die plaat echt onnoemelijk gaaf :D
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 07, 2009 10:46 am

Ik zou de heer War_bomb eerder aanraden om gewoon te stoppen met black metal. Je hebt het geprobeerd, het is je ding niet, waarom door blijven ploeteren?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » za mar 07, 2009 2:35 pm

Afbeelding

:'-)
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za mar 07, 2009 3:26 pm

Anders flikker je even op uit topics waar je anders ook niets aan toe te voegen hebt. Met je ongein.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25342
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mar 07, 2009 4:34 pm

eensch, daar zijn genoeg ongeintopics voor
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » za mar 07, 2009 6:08 pm

Blood&Ashes schreef:Als je één van de zwakste albums van Marduk leuk vindt, zou je eens wat van hun goede materiaal moeten proberen. Plague Angel of Nightwing.
Als je nou eens Plague Angel door Rom 5:12 vervangt heb je gelijk :wink: .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » za mar 07, 2009 6:18 pm

XnegativeX schreef:Ik zou de heer War_bomb eerder aanraden om gewoon te stoppen met black metal. Je hebt het geprobeerd, het is je ding niet, waarom door blijven ploeteren?
Genoeg leuke Black Metal, dus dan neem ik die paar slechte dingen voor lief. En ploeteren is een groot woord, ik kan me meestal best vermaken met slechte Black Metal :mrgreen:

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za mar 07, 2009 6:26 pm

3MHC schreef:Als je nou eens Plague Angel door Rom 5:12 vervangt heb je gelijk :wink: .
Staan ook erg leuke nummers op, maar de rest...brr. :P

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » za mar 07, 2009 8:19 pm

Blood&Ashes schreef:Anders flikker je even op uit topics waar je anders ook niets aan toe te voegen hebt. Met je ongein.
Jeroen schreef:eensch, daar zijn genoeg ongeintopics voor
Why so serious?

Ik moest er echt om lachen :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za mar 07, 2009 11:11 pm

Net even op myspace een nummertje geluisterd van de aankomende plaat van Svarttjern, Misanthropic Path of Madness. Ik moet zeggen dat dit bijzonder aangenaam in de oren klinkt. Ik ben iig erg benieuwd naar de volledige cd en ook naar het nieuwe werk van Ragnarok (aangezien deze brulboei daar nu ook deel van uitmaakt).

Krak
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 12:31 am

Bericht door Krak » zo mar 08, 2009 12:54 am

Immortal is heilig. En een van de redenen is Battles in the North. Dus foei War_Bomb
Bringing God to the Altar of Satan

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » zo mar 08, 2009 1:27 am

Immortal... alleen die uberfoute clip van 'Call of the Wintermoon' kan echt niet :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=-VBdAY8eA9w

Of het grapje: "Did you know the Inuit have 22 words for snow? Well, Immortal have 23"

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo mar 08, 2009 2:12 am

3MHC schreef:[..]


Als je nou eens Plague Angel door Rom 5:12 vervangt heb je gelijk :wink: .
Ja, eindelijk een verwante ziel gevonden! :D :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo mar 08, 2009 3:57 pm

Blood&Ashes schreef:[..]


Staan ook erg leuke nummers op, maar de rest...brr. :P
Welnee! Het verschil tussen Plague Angel en Rom 5:12 is dat Plague Angel een goed album is, en Rom 5:12 een geweldig album. De zang van Mortuus weet op Plague Angel niet echt te overtuigen, maar op Rom 5:12! Wat een smerigheid. Zelden heb ik op een Black Metal album zulke ranzige vocalen gehoort. Jammer dat deze smerigheid op 'Maranatha' niet echt meer aanwezig is. Alles op Marduk's laatste werk heeft weer nét wat meer als op de voorganger. De productie is net weer wat beter, waardoor het weer nét wat strakker en gelikter klinkt. Maar goed, ieder zijn ding :D .

Je noemde Panzer Division Marduk een van de zwakste albums van Marduk. Wellicht heb je gelijk, maar er is wat aan dat album wat het zo gaaf maakt (mijn meest gedraaide Marduk plaat). Alle nummers zijn in feite hetzelfde, en zelfs een band als Branikald lijkt vergeleken met dit een band die wereldcomposities maakt. Waarschijnlijk is het de tomeloze agressie op het album is geweldig. Christraping Black Metal... Killer!
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo mar 08, 2009 7:25 pm

De nieuwe Trist - dat zijproject van dat Lunar Aurora lid - komt begin april uit en bevat itt het vorige werk nu eens eens geen saaie ambient troep of een nummer van een uur, maar staat (hopelijk) vol zeer interessante, duistere ambient black metal. De samples op de myspace klinken iig veelbelovend: http://www.myspace.com/tristambient
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » zo mar 08, 2009 7:34 pm

Dimas schreef:Nou, de nieuwe full-length Wolves in the Throne Room is op internet te vinden.

Ik moet zeggen dat de plaat mij nog niet helemaal pakt. Op de een of andere manier mist het iets aan magie wat de EP nog wel had. Niettemin kan ik nu al concluderen dat 'Ahrimatic Trance' het beste nummer is.
Ik ben benieuwd. Het sijpelt lekker rustig naar binnen hier.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » zo mar 08, 2009 7:43 pm

paradigm shift schreef:Afbeelding

:'-)

Hahahaha, fantastisch :lol:
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo mar 08, 2009 8:13 pm

Ik zit nu te luisteren naar de nieuwe Funeral mist. Dat klinkt inderdaad vreselijk goed. Ik denk dat ik dit album nog beter vind dan Salvation.

Maar heeft iemand de teksten al gelezen? Ik vind ze vreselijk intrigerend en ben enorm benieuwd wat er nou precies voor gedachten achter zitten. Ze zijn niet anti-christelijk perse. Eerder een soort van verwrongen visie van bijbel teksten. Of een religieuze invalshoek op het satanisme.

Iemand hier nog ideeen over? Of ben ik de enige die zoiets interessant vindt?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » zo mar 08, 2009 9:04 pm

Nielsch schreef:[..]


Welnee! Het verschil tussen Plague Angel en Rom 5:12 is dat Plague Angel een goed album is, en Rom 5:12 een geweldig album. De zang van Mortuus weet op Plague Angel niet echt te overtuigen, maar op Rom 5:12! Wat een smerigheid. Zelden heb ik op een Black Metal album zulke ranzige vocalen gehoort. Jammer dat deze smerigheid op 'Maranatha' niet echt meer aanwezig is. Alles op Marduk's laatste werk heeft weer nét wat meer als op de voorganger. De productie is net weer wat beter, waardoor het weer nét wat strakker en gelikter klinkt.
Oneens, ik vind Rom 5:12 een typisch 'net niet' album. Het mag dan allemaal wel gelikt klinken, maar de nummers zijn qua opbouw voor een groot deel niet echt spannend en interessant naar mijn mening en de samples zijn ook niet altijd een goede toevoeging.
Ook qua sfeer haalt het het lang niet bij Plague Angel. Een betere productie vind ik niet persé een pluspunt, in dit geval zeker niet eigenlijk.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25342
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo mar 08, 2009 9:06 pm

hehe, waar je mee omgaat word je mee besmet ;)
Ik ben het voor een keer met je eens, ik vind Plague Angel ook een stuk beter dan Rom 5:12. Het is wat killer, gruiziger en vooral net wat beter in elkaar gestoken.
Laatst gewijzigd door Jeroen op zo mar 08, 2009 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » zo mar 08, 2009 9:10 pm

XnegativeX schreef:Ik zit nu te luisteren naar de nieuwe Funeral mist. Dat klinkt inderdaad vreselijk goed. Ik denk dat ik dit album nog beter vind dan Salvation.
Dat gevoel bekruipt mij ook, al kan dat ook komen doordat ik Salvation gewoon wat te vaak gehoord heb.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo mar 08, 2009 9:25 pm

XnegativeX schreef:Maar heeft iemand de teksten al gelezen? Ik vind ze vreselijk intrigerend en ben enorm benieuwd wat er nou precies voor gedachten achter zitten. Ze zijn niet anti-christelijk perse. Eerder een soort van verwrongen visie van bijbel teksten. Of een religieuze invalshoek op het satanisme.
De teksten komen op mij juist totaal niet anti-Christelijk over. Het is alsof het Christendom op Maranatha op een heel verwrongen manier verheerlijkt wordt, door al het slechte in het extreme door te trekken en dat goed te praten. Prima invalshoek en zoveel beter doordacht dan de doorsnee anti-Christelijke band. Dat deed hij op Salvation ook al zo goed.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo mar 08, 2009 9:28 pm

Precies! Ik vind het inderdaad erg goed gedaan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo mar 08, 2009 11:23 pm

Ik heb me eigenlijk nog totaal niet in de teksten van de nieuwe Funeral Mist verdiept, alleen nog maar muzikaal. Maar als ik dit lees zal ik dat toch eens snel gaan doen, dit is inderdaad eens een originele en interessante invalshoek.

Wat betreft Plaque Angel, deze vind ik ook iets sterker dan Rom 5:12, deze is wat smeriger en rauwer. Ik moet wel zeggen dat ik vind dat Plague Angel met de vocalen van Rom 5:12 misschien nog iets beter uit de verf was gekomen.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » ma mar 09, 2009 2:12 am

Wat ik dan weer goed vind aan Rom 5:12 is het aantal rustpunten in het album, terwijl Plague Angel toch een pak meer doorknalde.

Een nummer als Accuser/Opposer is totaal niet wat je van Marduk zou verwachten, maar ik vind het werkelijk een ijzersterk nummer. Maar dus de voor mij ideale combinatie tussen mid-tempo en snelle nummers + de fantastische vocals en prima productie maken voor mij Rom 5:12 een veel aangenamer album om naar te luisteren dan Plague Angel.

O ja, ook de samples/koorgezangen op Rom 5:12 heersen die van Plague Angel er losjes uit, imo :wink:
Laatst gewijzigd door cataclysm child op di mar 10, 2009 1:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Mikhael0
Berichten: 118
Lid geworden op: zo feb 15, 2009 1:59 pm
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Bericht door Mikhael0 » ma mar 09, 2009 2:23 pm

Vrijdag heb ik Maranatha als het goed is binnen op DLP, kan niet wachten om hem uit m'n boxen te laten knallen.

Dit is misschien toch wel al het album van het jaar voor mij.
En ook tekstueel is het werkelijk een geniaal goed en behoorlijk doordachte plaat. Top
.....Neglect!

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » ma mar 09, 2009 5:01 pm

Mikhael0 schreef:Vrijdag heb ik Maranatha als het goed is binnen op DLP, kan niet wachten om hem uit m'n boxen te laten knallen.

Dit is misschien toch wel al het album van het jaar voor mij.
En ook tekstueel is het werkelijk een geniaal goed en behoorlijk doordachte plaat. Top
Ik heb hem ook op DLP; het ziet er allemaal zeer netjes en verzorgt uit. Gaaf/bruut artwork.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Kledur
Berichten: 146
Lid geworden op: zo jun 25, 2006 2:42 pm
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Kledur » ma mar 09, 2009 8:13 pm

War_Bomb schreef:[War_bombs reis door Black Metalland #3]
Leuk:
Marduk - Panzer Division Marduk
Ebonillumini - The Ebon Channel

Matig:
Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II - Dialogue With The Stars
Spite Extreme Wing - Vltra
T.O.M.B. - Macabre Noize Royale

Slecht:
Immortal - Battles in the North
Viaticum - Reliquary Of The Horned One
Sickness - Verbrannte Erde
Hahaha, jezus
Yttligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Bericht door Mones » di mar 10, 2009 2:17 pm

Iemand al naar de nieuwe Nefandus geluisterd?
Ik heb steeds het gevoel dat ik deze plaat al eens eerder heb gehoord, het klinkt allemaal erg bekend :roll:

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » di mar 10, 2009 6:22 pm

Mones schreef:Iemand al naar de nieuwe Nefandus geluisterd?
Ik heb steeds het gevoel dat ik deze plaat al eens eerder heb gehoord, het klinkt allemaal erg bekend :roll:
Nee, nog niet. Zal ik bij deze even doen.

Trouwens, nog bedankt voor die (onbewuste) tip. Dat C.Y.T is echt heerlijk spul!


C.Y.T - Configuration Of A Yearned Twilight. Heerlijke klassiek aandoende Franse black, die op een behoorlijk tempo voort raast. Met een geweldige zanger, die soms behoorlijk hysterisch en origineel uit de hoek kan komen met zijn stem. Bij vlagen een beetje à la Diapsiquir, al is de muziek heel anders.

Samples anyone?
http://www.myspace.com/flammenoirecyt

(het geluid is buiten MySpace om veel voller)

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Bericht door Mones » di mar 10, 2009 7:17 pm

Heb je Drastus ook beluisterd?

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » di mar 10, 2009 8:14 pm

Nee, daar heb ik me nog niet in verdiept. Is die band net zo goed?

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Bericht door Mones » di mar 10, 2009 9:05 pm

Anders; Ik ken twee albums van ze en één split: From the Womb of Ferocious.
Het is lastig omdat de nummers van deze band teveel verschillen onderling en de albums eigenlijk ook.
De bands bestaan uit bijna dezelfde muzikanten en dat is wel duidelijk herkenbaar. Drastus kent wel iets meer industrial invloeden dan C.Y.T
Gewoon even luisteren als je het te pakken kunt krijgen :wink:

Krak
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 12:31 am

Bericht door Krak » di mar 10, 2009 9:44 pm

Weet iemand waar ik Havoc Unit - h.IV+ (Hoarse Industrial Viremia) vandaan kan halen?
Bringing God to the Altar of Satan

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Bericht door Mones » di mar 10, 2009 10:07 pm


Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Bericht door Mones » wo mar 11, 2009 10:30 pm

Erik, Nynke: Svarttjern - Misanthropic Path of Madness is beluisteren meer dan waard :D

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » do mar 12, 2009 2:18 pm

Dimas schreef:Nou, de nieuwe full-length Wolves in the Throne Room is op internet te vinden.

Ik moet zeggen dat de plaat mij nog niet helemaal pakt. Op de een of andere manier mist het iets aan magie wat de EP nog wel had. Niettemin kan ik nu al concluderen dat 'Ahrimatic Trance' het beste nummer is.
Heb die EP nog niet gehoord, maar Black Cascade vind ik op gelijke hoogte met Two Hunters staan. Heerlijk sfeervol en lekker geproduceerd.
Vandaag had ik Folkfuck Folie van Peste Noire opstaan. Fantastische plaat; ontzettend zieke sound, maar tegelijkertijd heel melodieus en bijna dansbaar. Als ik iets in deze richting zoek, wat raadt men mij dan aan?
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » do mar 12, 2009 2:57 pm

Wolves in the throne room is nou echt kontebonk muziek mensen, stel hippies die denken black metal te zijn, kut yanks.
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
Metalhead
Berichten: 908
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 2:50 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Metalhead » do mar 12, 2009 3:07 pm

hoera voor subtiele reacties.

:D

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » do mar 12, 2009 3:16 pm

applaus.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » do mar 12, 2009 6:48 pm

sammath schreef:Wolves in the throne room is nou echt kontebonk muziek mensen, stel hippies die denken black metal te zijn, kut yanks.
Ja, goed hoor knul. Jij weet immer wel wat black metal is, niet? Ga nu maar weer terug naar je zandbak.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » do mar 12, 2009 7:18 pm

In de zandbak begraaf ik cds van gays in the throne room
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » do mar 12, 2009 7:26 pm

sammath schreef:In de zandbak begraaf ik cds van gays in the throne room
:lolup:
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » do mar 12, 2009 7:27 pm

Ik kan eerlijk gezegd ook helemaal niks met Wolves in the throne room... in slaap val ik ervan.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » do mar 12, 2009 7:57 pm

En zo vind ik het een van de beste bands in het genre, gay of niet gay.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Plaats reactie