Gorgoroth

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » wo mei 05, 2004 10:51 am

Ok blekkies flame me maar...

Ik vind dus dat dat soort eikels die hun belachelijke satanische iefel image zo serieus nemen en tot dat soort belachelijke daden overgaam van mij part lekker op de stoel geroosterd mogen worden. Stel je s voor dat jij zo mishandeld wordt door zo'n gestoorde k*nkermongool! Laat m lekker levenslang krijgen en de rest van zn leven niet meer zn scheit kunnen inhouden omdat zn reet iedere dag opnieuw flink wordt miscbruikt.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » wo mei 05, 2004 11:02 am

Fusion schreef:Ok blekkies flame me maar...

Ik vind dus dat dat soort eikels die hun belachelijke satanische iefel image zo serieus nemen en tot dat soort belachelijke daden overgaam van mij part lekker op de stoel geroosterd mogen worden. Stel je s voor dat jij zo mishandeld wordt door zo'n gestoorde k*nkermongool! Laat m lekker levenslang krijgen en de rest van zn leven niet meer zn scheit kunnen inhouden omdat zn reet iedere dag opnieuw flink wordt miscbruikt.
Mag ie lekker zeepjes rapen tijden het douchen... :lol: :lol:
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » wo mei 05, 2004 10:31 pm

Aeolus schreef:[..]


Dan mag hij wel wat populairdere muziek gaan maken om dat te verdienen. :twisted:
Kan hij Nothing else matters van MetallicA gaan coveren :silly:
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » wo mei 05, 2004 10:41 pm

Fusion schreef:Ok blekkies flame me maar...

Ik vind dus dat dat soort eikels die hun belachelijke satanische iefel image zo serieus nemen en tot dat soort belachelijke daden overgaam van mij part lekker op de stoel geroosterd mogen worden. Stel je s voor dat jij zo mishandeld wordt door zo'n gestoorde k*nkermongool! Laat m lekker levenslang krijgen en de rest van zn leven niet meer zn scheit kunnen inhouden omdat zn reet iedere dag opnieuw flink wordt miscbruikt.
Voor jouw doen ongenuanceerd Fusion... had wel een beter onderbouwd verhaal verwacht. Wat weet jij bijv. over de ware toedracht van een en ander?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » ma jun 05, 2006 2:45 pm

Nieuwe CD "Ad Majorem Sathanas Gloriam" komt 19 juni uit, via Regain. Wie heeft hem al gehoord, ik hoor er zeer positieve dingen over.

Tracklist:
1. Wound Upon Wound
2. Carving A Giant
3. God Seed (twilight Of The Idols)
4. Sign Of an Open Eye
5. White Seed
6. Exit
7. Untamed Forces
8. Prosperity And Beauty

Voor een preview: http://www.regainrecords.com/iframe.php ... hy&band=49

Frost heeft de drums opgenomen en Gaahl zit inmiddels achter de tralies geloof ik.

Afbeelding
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » ma jun 05, 2006 3:19 pm

Dat ding is ondertussen al 2 of 3 weken uitgelekt ofzo.

Tipje van de sluier: Het klinkt inderdaad als een mix van de oude en de wat nieuwere stijl. En dat is helemaal niet verkeerd.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jun 06, 2006 12:16 am

Fusion schreef:Ok blekkies flame me maar...

Ik vind dus dat dat soort eikels die hun belachelijke satanische iefel image zo serieus nemen en tot dat soort belachelijke daden overgaam van mij part lekker op de stoel geroosterd mogen worden. Stel je s voor dat jij zo mishandeld wordt door zo'n gestoorde k*nkermongool! Laat m lekker levenslang krijgen en de rest van zn leven niet meer zn scheit kunnen inhouden omdat zn reet iedere dag opnieuw flink wordt miscbruikt.
hahahaha
nou Fusion, wat was je toen nog ongenuanceerd. Feit blijft dat je in feite exact hetzelfde doet als zij. Je nam je alwetende imago te serieus :lol:
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » di jun 06, 2006 12:24 pm

Hoe vaker ik het nieuwe album beluister, des te beter ik hem ga vinden. En Frost rost alles weer lekker aan elkaar!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di jun 06, 2006 8:41 pm

Ik heb er tot nu toe 1 nummertje van gehoord en dat klinkt in mijn oren in ieder geval veelbelovend.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » di jun 06, 2006 8:43 pm

Het klinkt zeker beter dan de laatste twee platen van ze.
Het rost allemaal hard, maar klinkt wat moderner en beter dan ouder werk. Daarnaast zijn het ook gewoon pakkende nummertjes

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » wo jun 07, 2006 7:23 am

Fusion schreef:Ok blekkies flame me maar...

Ik vind dus dat dat soort eikels die hun belachelijke satanische iefel image zo serieus nemen en tot dat soort belachelijke daden overgaam van mij part lekker op de stoel geroosterd mogen worden. Stel je s voor dat jij zo mishandeld wordt door zo'n gestoorde k*nkermongool! Laat m lekker levenslang krijgen en de rest van zn leven niet meer zn scheit kunnen inhouden omdat zn reet iedere dag opnieuw flink wordt miscbruikt.
Nou, het geflame blijft behoorlijk uit, zouden ze het dan stiekem met je eens zijn? Ik wel in ieder geval, maakt niet uit of het nou komt doordat hij Black maakt of niet.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Bericht door NvE » wo jun 07, 2006 9:02 am

Het heeft toch ook geen zin om erover te zeiken als je niet precies weet wat er gebeurd is.
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » ma jun 19, 2006 9:58 am

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma jun 19, 2006 10:09 am

MadTinus schreef:Interessant interview met Gaahl:

http://www.imhotep.fi/en/index.php?opti ... 35&lang=en
Een nieuwe Trelldom! Goed nieuws.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » ma jun 19, 2006 10:31 am

Nooit een relatie met een vrouw gehad? Tsss, dat is sneu.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 19, 2006 12:34 pm

MadTinus schreef:Interessant interview met Gaahl:

http://www.imhotep.fi/en/index.php?opti ... 35&lang=en
Eigenlijk is het gewoon een losgeslagen TBS-er.

En blijkbaar is die interviewer net zo ziek in z'n hoofd:
"My message and probably my courage disturbed his absolute calmness. He answered in a certain constraint and my mind was analyzing whether he would enter my mind now or not."
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » ma jun 19, 2006 12:39 pm

XnegativeX schreef:[..]


Eigenlijk is het gewoon een losgeslagen TBS-er.

En blijkbaar is die interviewer net zo ziek in z'n hoofd:
"My message and probably my courage disturbed his absolute calmness. He answered in a certain constraint and my mind was analyzing whether he would enter my mind now or not."
Niet te letterlijk nemen. Het is een 'zij' trouwens, die interviewster.

Ze laat hem in ieder geval gewoon z'n zegje doen zonder hem bevooroordeeld te benaderen.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 19, 2006 12:52 pm

Dus jij neemt het allemaal met een korreltje zout?
De geweldplegingen, de groepsverkrachtingen, dat meneer niet toerekeningsvatbaar is verklaard door de staat, etc.?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » ma jun 19, 2006 1:41 pm

XnegativeX schreef:Dus jij neemt het allemaal met een korreltje zout?
De geweldplegingen, de groepsverkrachtingen, dat meneer niet toerekeningsvatbaar is verklaard door de staat, etc.?
Ik doelde op de opmerking die jij had ge-quote. Zijn misdaden keur ik net zo af als iedereen. En net als de interviewster, met wie ik zeer goed bevriend ben.

Zij is met name gefascineerd door wat hem tot zijn daden heeft gebracht en waarom hij is zoals hij is. Vergelijk het met mensen die zijn gefascineerd door seriemoordenaars, dat betekent niet automatisch dat ze hun daden goedkeuren (of met een korrel zout nemen). Vaak leer je door wat dieper op het geval in te gaan en door met zo'n persoon te praten, toch wat meer 'begrip' (geen goedkeuring) op te brengen voor hoe iemand tot een daad is gekomen, hoe gek het ook klinkt. En zoals met heel veel criminelen, is Gaahl een heel rustig, berekenend en vriendelijk persoon (ik was aanwezig bij het interview), in tegenstelling tot zijn imago als frontman van Gorgoroth.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jun 19, 2006 5:02 pm

MadTinus schreef:Interessant interview met Gaahl:

http://www.imhotep.fi/en/index.php?opti ... 35&lang=en
Leuk interview

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 19, 2006 8:03 pm

MadTinus schreef:[..]

Ik doelde op de opmerking die jij had ge-quote. Zijn misdaden keur ik net zo af als iedereen. En net als de interviewster, met wie ik zeer goed bevriend ben.

Zij is met name gefascineerd door wat hem tot zijn daden heeft gebracht en waarom hij is zoals hij is. Vergelijk het met mensen die zijn gefascineerd door seriemoordenaars, dat betekent niet automatisch dat ze hun daden goedkeuren (of met een korrel zout nemen). Vaak leer je door wat dieper op het geval in te gaan en door met zo'n persoon te praten, toch wat meer 'begrip' (geen goedkeuring) op te brengen voor hoe iemand tot een daad is gekomen, hoe gek het ook klinkt. En zoals met heel veel criminelen, is Gaahl een heel rustig, berekenend en vriendelijk persoon (ik was aanwezig bij het interview), in tegenstelling tot zijn imago als frontman van Gorgoroth.
Ah, jij kent de interviewster dus persoonlijk. Ik als lezer had er geen sarcasme uit gehaald. Mij komt het interview iets teveel over als: "Hey, eigenlijk is die Ghaal best een toffe peer." Maar in mijn optiek is het gewoon een TBS-er die toevallig in een bekende black metal band speelt.
Ik hoop dat ik het interview dus verkeerd heb gelezen.

Ik vraag me sowieso af in hoeverre je het imago van black metal kunt doordrijven. Wat mij betreft is black metal meer dan muziek alleen. Er zit wel degelijk iets achter. Maar als ik naar Gorgoroth kijk of als ik door het boekje van de nieuwe Carpathian forest blader krijg ik toch echt het idee dat je er niet te ver in moet gaan. Een bepaalde levensvisie is admirabel maar je moet wel met beide benen op de grond blijven staan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » di jun 20, 2006 5:29 pm

XnegativeX schreef:[..]
Ik vraag me sowieso af in hoeverre je het imago van black metal kunt doordrijven. Wat mij betreft is black metal meer dan muziek alleen. Er zit wel degelijk iets achter. Maar als ik naar Gorgoroth kijk of als ik door het boekje van de nieuwe Carpathian forest blader krijg ik toch echt het idee dat je er niet te ver in moet gaan. Een bepaalde levensvisie is admirabel maar je moet wel met beide benen op de grond blijven staan.
Kijk en hoor 'ns om je heen en je pikt de grondlozen er zo uit. Metal is geen levensvisie, het is een hobby, niet meer dan dat. Tuurlijk kun je je visie er als maker in verwoorden, maar het blijft entertainment. Alles wat je er meer van maakt dan een hobby, is een onzinnige edoch bewuste keuze de heerschende normen en waarden te ontwijken en jezelf feitelijk buiten de maatschappij proberen te plaatsen. Leuk als je pubert, want om je heen schoppen en slaan en rebelleren is een normale ontwikkeling. Maar bij volwassenheid mag je toch een zeker relativeringsvermogen verwachten, zowel bij de luisteraar als de maker. Zonder dat vermogen ruikt het meer naar politiek anarchisme waarbij de muziek als middel en/of uithangbord wordt misbruikt (om vooral maar niet met de massa mee te hoeven doen), dan naar een hobby. En ben je volgens mij geen liefhebber meer, maar of een negatieve klap-/meeloper die metal veel te serieus neemt of een begenadigd manipulator van de klap-/meeloper, die het gepeupel meeneemt in zijn levensvisie. Bewust of onbewust.
Ook niet zo gek dat metal altijd en eeuwig een negatief imago heeft.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jul 16, 2006 5:58 pm

Kristof's visie van de nieuwe cd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2823


En een interview met Infernus:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=388
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jul 16, 2006 6:52 pm

wat een elitaire mongool

ben benieuwd hoe hij straks zal denken over het leven als er een tijdje zeepjesruimen op zit in de bak.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo jul 16, 2006 6:54 pm

Jeroen schreef:wat een elitaire mongool

ben benieuwd hoe hij straks zal denken over het leven als er een tijdje zeepjesruimen op zit in de bak.
Zolang hij maar niet meteen 'Fear the return!' gaat roepen.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jul 16, 2006 7:05 pm

Behold the Rebirth?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » zo jul 16, 2006 7:28 pm

Tokus schreef:Kristof's visie van de nieuwe cd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2823


En een interview met Infernus:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=388
Het is Gaahl, niet Ghaal.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do aug 24, 2006 12:25 am

Twee erg vermakelijke interviews met Infernus.

Rock Hard (DE)

Newsweek Poland
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jun 07, 2007 9:15 pm

Ik had net in de auto Under the sign of hell opstaan. Ik ben geen fan van Gorgoroth maar dit is toch wel een hele fijne schijf. Voor mij is het hun meest genietbare. Smerig, rauw en agressief. De scherpe zang van Pest (Obtained enslavement) snijdt door merg en been en er zitten behoorlijk sterke riffs op dit album. Hier en daar zitten wat songs die een beetje de vicking richting op gaan en dat zorgt voor wat afwisseling.

Vooral door de zang van Pest, maar ook door het gebruik van melodie doet dit album me meer dan eens aan Soulblight van Obtained enslavement denken. En laat dat nou net een van mijn favoriete black metal cd's zijn. Toch wel een aanrader voor mensen die eens in de historie van Gorgoroth willen duiken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Sister September
Berichten: 1286
Lid geworden op: do feb 10, 2005 9:53 pm

Bericht door Sister September » zo okt 21, 2007 11:44 pm

Van de official Gorgoroth MySpace:

i am writing to inform you about the fact that there has been taken a decision to split up the band, infernus on one side, gaahl and king on the other. we can not continue working together any longer. what is still not agreed upon is who rightfully get to keep the bands name, as it is both parts will to continue. since this will be a question of legal affairs, i am afraid this might take time to get sorted out. i am sorry for that.

infernus, 21.10.2007

Gebruikersavatar
Radium
Berichten: 681
Lid geworden op: ma feb 05, 2007 5:03 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Radium » ma okt 22, 2007 9:25 am

Ik zocht er ook even op internet naar, en ik zag ergens staan dat ze nu verder gaan zonder Infernus...
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.

Gebruikersavatar
Faust
Berichten: 132
Lid geworden op: di mei 02, 2006 7:45 pm

Bericht door Faust » ma okt 22, 2007 9:39 am

22.10.2007 - Gorgoroth Part Ways, European Tour Goes as planned
Gaahl, King and Infernus have decided to part ways.
Gorgoroth have existed as a three-piece for the past several years but have ceased from this moment on in this incarnation.

Vocalist Gaahl (lyrics) and King (bassist/composer) will continue the scheduled European tour in November under the name Gorgoroth with a replacement for Infernus.
King and Gaahl will continue to work together musically, performing their art live and recording in the future. This decision was reached by Gaahl and King as they have been the driving force behind Gorgoroth's music for the past 8 years.

Infernus has stated he will take King and Gaahl to court over future use of the name Gorgoroth.

zie: www.gorgoroth.org

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo okt 29, 2008 12:14 pm

Het gerucht deed al een tijdje de ronde, maar in een interview met Rock Hard Magazine is Gaahl er nu openlijk voor uitgekomen dat hij homoseksueel is (en een jaar geleden als 32-jarige pas zijn eerste relatie had). Een Engelse vertaling van het openhartige interview vind je hier: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=107859.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » wo okt 29, 2008 12:32 pm

Gaaf interview, en eindelijk eens een ander beeld dan dat van Noorwegen's staatsvijand nummer één.

"What is the main inspiration for your music?"

*thinks*

"Rob Halford."

*Slokje wijn*
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » wo okt 29, 2008 12:41 pm

IROn schreef:Gaaf interview, en eindelijk eens een ander beeld dan dat van Noorwegen's staatsvijand nummer één.
Inderdaad, erg interessant. Ook de benadering van de interviewer, eens een keer niet bevooroordeeld, maar objectief.
IROn schreef:"What is the main inspiration for your music?"

*thinks*

"Rob Halford."

*Slokje wijn*
:lol:
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » zo nov 09, 2008 3:54 pm

trieste gast, met zn kut kunst
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo nov 09, 2008 3:55 pm

sammath schreef:trieste gast, met zn kut kunst
Nee, jij! Met je furious black metal! :P
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » zo nov 09, 2008 4:05 pm

ok, you got me.


Ik schrok wel effe hoor, die foto van hem met die noorse design homo
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » zo nov 09, 2008 4:58 pm

IROn schreef:Gaaf interview, en eindelijk eens een ander beeld dan dat van Noorwegen's staatsvijand nummer één.

"What is the main inspiration for your music?"

*thinks*

"Rob Halford."

*Slokje wijn*
:lolup:
Goeie.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo mar 11, 2009 2:17 am

INFERNUS Claims Victory In GORGOROTH Name Dispute - Mar. 10, 2009

The verdict has been reached in the dispute over the rights to the GORGOROTH band name involving vocalist Gaahl, bassist King ov Hell and the group's estranged guitarist Infernus.

Infernus (real name: Roger Tiegs) filed a lawsuit against King ov Hell (real name: Tom Cato Visnes) in September 2008 claiming that King (the sixth bass player in GORGOROTH's history) went behind his back in September 2007 and secretly applied for trademark protection of the GORGOROTH bandname and logo, which Infernus had been using since 1992.

A posting on Infernus' MySpace page reads as follows: "Oslo City District Court has today [Tuesday, March 10] delivered a verdict on the main question in the GORGOROTH trademark case, which took place at the end of January 2009. The court has decided that King ov Hell's trademark registration #243365 of the band name GORGOROTH is NOT valid and shall therefore be deleted. The court states that King ov Hell and Gaahl excluded themselves from the band GORGOROTH when they tried to fire Infernus in October 2007. The court further states that Infernus cannot be excluded from GORGOROTH, unless he himself decides to quit. Infernus is very pleased, but not surprised, by this verdict. The remaining issues concerning financial matters and such are yet to be decided upon."
Ik ben wel van plan om het 'nieuwe' Gorgoroth een kans te geven, maar ben eigenlijk nog meer benieuwd naar wat Gaahl en King nu gaan doen.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo mar 11, 2009 2:25 am

En de soap continues.

Ik zoek het nieuwste Gorgoroth nieuws altijd even op. Het brengt iedere keer weer een glimlach op m'n smoel.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo mar 11, 2009 2:55 am

Hopelijk is Gaahl een beetje boos, dan kan het nóg mooier worden :mrgreen:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo mar 11, 2009 9:33 am

Elessar schreef:En de soap continues.

Ik zoek het nieuwste Gorgoroth nieuws altijd even op. Het brengt iedere keer weer een glimlach op m'n smoel.
+1

En ik ken echt hélémaal niks van die band. Maar wat een gedoe :)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo mar 11, 2009 12:39 pm

De uitkomst van die rechtszaak was erg voorspelbaar. Ik kan me best voorstellen dat Gaahl en King genoeg hadden van Infernus en na vele jaren in Gorgoroth onder die naam verder wilden gaan, maar het is Infernus' band. Hij is de oprichter en de enige die op alle albums meegespeeld heeft. Dan kun je niet zomaar door de andere bandleden ontslagen worden (en kan een ander niet zomaar achter jouw rug om de naam laten registreren). Als de Noorse rechter de naam Gorgoroth aan Gaahl en King had toegekend, dan was het einde zoek geweest. Dan zou elke artiest die nagelaten heeft om zijn artiesten- of bandnaam als handelsmerk te laten registeren, door een willekeurige ander van zijn artiestennaam kunnen worden beroofd.

Hey, misschien is King Diamond wel vergeten om zijn artiestennaam bij het juiste kantoor te laten registeren. Weet je wat, dan registreer ik gauw de naam King Diamond en breng ik voortaan mijn cd's onder die naam uit... :wink: Nee, natuurlijk werkt het niet op die manier. Dat hadden King ov Hell en Gaahl ook op hun vingers kunnen natellen. Ik ben amper bekend met de band, maar hun werkwijze in deze situatie stuit me erg tegen de borst. Ze zijn voortdurend bezig geweest om te proberen om Infernus zwart te maken. Volgens mij hebben ze hier alleen zichzelf mee. Nu lijken ze de sympathie van veel fans te hebben verloren, en moeten ze alsnog onder een andere naam verder. Infernus heeft het juist slim aangepakt, door zich in de media vrij rustig te houden en zich gauw te omringen met enkele oud-bandleden. Al is het natuurlijk afwachten of zijn nieuwe cd genoeg kwaliteit zal hebben.

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Bericht door NvE » wo mar 11, 2009 2:44 pm

Elessar schreef:En de soap continues.

Ik zoek het nieuwste Gorgoroth nieuws altijd even op. Het brengt iedere keer weer een glimlach op m'n smoel.
't is maar een hele normale, simpele en saaie rechtzaak om een merknaam alleen betreft het hier een black metalband. Ik zie niet wat er nu zo amusant of grappig aan is...
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo mar 11, 2009 4:53 pm

NvE schreef:[..]


't is maar een hele normale, simpele en saaie rechtzaak om een merknaam alleen betreft het hier een black metalband. Ik zie niet wat er nu zo amusant of grappig aan is...
Ik vind al dat gemuts wel amusant.
En naast die rechtzaak is heel Gaahl nu wel een personage sinds zijn "Satan" in Metal Journey. En dan uit het niets verschijnt er een foto van zijn vriend, waar ik ook wel om kon lachen.
Toen kwam er een héél verhaal op Blabbermouth. Over een Belgische artiest die blijkbaar een práchtig Gorgoroth schilderij had gemaakt. Vervolgens scroll, scroll, scroll je naar beneden. En dan zie je vervolgens de meest afschuwelijke creatie die je waarschijnlijk je hele leven zult zien. Al die comments eronder, met hun scherpe reacties, prachtig!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo mar 11, 2009 5:30 pm

NvE schreef:[..]


't is maar een hele normale, simpele en saaie rechtzaak om een merknaam alleen betreft het hier een black metalband. Ik zie niet wat er nu zo amusant of grappig aan is...

Kom op! Hoe vaak zijn die lui al in het (metal)nieuws geweest? Dit is gewoon het nieuwe hoofdstuk. Ik kijk al weer uit naar de volgende actie.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » wo mar 11, 2009 11:03 pm

innuendo schreef:[..]



Kom op! Hoe vaak zijn die lui al in het (metal)nieuws geweest? Dit is gewoon het nieuwe hoofdstuk. Ik kijk al weer uit naar de volgende actie.
Zoals een geheime affaire tussen Gaahl en Rob Halford? :lol:
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » do mar 12, 2009 2:04 am

Elessar schreef:[..]

Toen kwam er een héél verhaal op Blabbermouth. Over een Belgische artiest die blijkbaar een práchtig Gorgoroth schilderij had gemaakt. Vervolgens scroll, scroll, scroll je naar beneden. En dan zie je vervolgens de meest afschuwelijke creatie die je waarschijnlijk je hele leven zult zien. Al die comments eronder, met hun scherpe reacties, prachtig!
Ah, dat heb ik nog niet gezien, je maakt me wel benieuwd nu :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » do mar 12, 2009 7:29 am


Plaats reactie