Pain of Salvation- Ending Themes DVD

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
toxic
Contacteer:

Pain of Salvation- Ending Themes DVD

Bericht door toxic » zo mar 15, 2009 1:18 pm

Totaal onverwacht lag ie dan eindelijk in me brievenbus gisteren de nieuwe DVD van POS.

De eertse indrukken:

DVD 1 is een documantaire van de tour na Be en nee dit schijfje heeft mij totaal niet kunnen raken, het heeft geen enkele toegevoegde waarde en is ronduit saai om naar te kijken. Nu moet ik nog een begin gaan maken aan de extra's maar was meer benieuwd naar Disk 2.

Eindelijk dan het optreden van POS in Paradiso 2 jaar na dato.

Ja hier koop ik dus een DVD voor.....wat een setlist, wat een band , wat een geluid....

Natuurlijk is er gesleuteld aan het geluid maar dat kan me echt niet boeien en is ook niet storrend, die avond in Amsterdamned klonk het al goed maar dit klinkt nog beter....duh.

Aangekomen bij de extra's van deze schijf begint de pret pas echt , een heeuse quiz om bij de extra's te geraken. Echt onwijs irritant want na een fout beantwoorde vraag kan je gewoon opnieuw beginnen.

Maar de aanhouder wint in deze al was ik het na verloop van tijd wel zat en moet er dus nog verder mee gaan....

Ga eerst het concert nog maar eens kijken want die is echt fantastisch.....liefhebbers kunnen deze DVD blind aanschaffen....

Amibor

Bericht door Amibor » zo mar 15, 2009 1:20 pm

Ah, geweldig ja, dat optreden was prachtig. Gaat zeker aangeschaft worden.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Plaats reactie