Vorig jaar heb ik Vreid op Party San gezien en het ligt dus niet aan jouw oordoppen. In het begin van het concert in Roermond was de zang sowieso moeilijk te horen. Later werd dat beter maar bleef er een rare vervorming als hij laag zong. De hoge zangtonen kwamen wel zuiver door.Satyr schreef:Ja, Vreid was echt super. De setlist volgens mij exact gelijk aan die van Eindhoven een maandje geleden. Strakke set, goed geluid, al hoorde ik de zang bijna niet (kan ook aan m'n oordoppen liggen hoor).
TrollfesT kende ik nog niet, dat was wel humor. Ik moest aan Jovink & de Voederbietels denken
Hub heeft bij zowel Vreid als Taake met de op- en afbouw van het podium, dus daar lag het echt niet aan.Metall schreef: Hoe dan ook. Een paar dingen zijn belangrijk.
1. Dat de organisatoren rekening houden met mensen die met het openbaar vervoer naar huis moeten. Als een organisator belooft dat het concert van Taake om 23:20 zal beginnen en om 00:20 zal zijn afgelopen, is het echt scheiße als dit concert pas om 00:06 begint.
.
Doet ie toch knap. Een kleine 170Hub de Gallier schreef:Thanks voor alle goede reacties![]()
Ben nu iets nuchterder in vergelijk met m'n vorige post hehehe, maar het blijft jammer van Taake dat ze door hun eigen toedoen zoveel mensen 'verloren' hebben die de trein moesten halen. Het optreden zelf was wel weer geweldig!!
Verder gisteren een record omzet aan bier gemaakt in de Azijnfabriek hehehe (mede dank aan Pål van Cutthroat die het klaar kreeg om voor 270 euro op 2 dagen aan Jupilers weg te drinken hahahaha).
Had je de portier niet kunnen inschakelen, om de gasten van Taake ervan te overtuigen dat ze het podium op moesten?Het is buiten mijn macht dat Taake zo laat begon....ik heb de band een uur lang achter de veren aan gezeten maar ik kreeg ze gewoon niet sneller het podium op, iets wat ik ook storend vond omdat ik inderdaad iedereen de laatste trein had willen laten halen.
Tsja, Høst heeft ondertussen al zijn verontschuldigingen aangeboden naar mij toe omdat ze allen TE kapot waren van de tour door Duitsland en Ierland/UK (zonder fatsoenlijk transportmiddel en slaapplaatsen). Enkelen van hen hebben ook bijna alleen maar geslapen tijdens hun verblijf in Roermond hehe. De reden is begrijpelijk aangezien ik weet hoe het is om op zo'n manier een tour te moeten afleggen. Daarnaast behoren beide Ørjan's tot mijn beste vrienden dus ik neem ze niks kwalijk van die zaterdag. Tis dat het jammer blijft voor het publiek maar ze krijgen gewoon een herkansing later dit jaarMetall schreef:Ik heb een rijbewijs, Erwin. Drink ook graag een pilsje ...
Hub:Had je de portier niet kunnen inschakelen, om de gasten van Taake ervan te overtuigen dat ze het podium op moesten?Het is buiten mijn macht dat Taake zo laat begon....ik heb de band een uur lang achter de veren aan gezeten maar ik kreeg ze gewoon niet sneller het podium op, iets wat ik ook storend vond omdat ik inderdaad iedereen de laatste trein had willen laten halen.![]()
Het valt te hopen dat Roermond wordt aangesloten op het nachtnet. Dat is sowieso wat relaxter.
Alles bij elkaar waren het twee prachtige dagen!!