Robby Valentine is terug

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Took
Contacteer:

Robby Valentine is terug

Bericht door Took » ma mar 16, 2009 7:17 pm

Multitalent Robby Valentine is na jaren van relatieve stilte (althans in Nederland) terug aan het muziekfront.
Omringd door topmuzikanten als gitarist Cyril Whistler, bassiste Liselotte Hegt (Dial, Ayreon), drummer André Borgman (Rebelstar, ex-After Forever) en toetsenist/achtergrondzanger Johan ‘Jay-Jay’ Willems, heeft de band inmiddels een aantal succesvolle optredens achter de rug en is het tijd voor de volgende stap:

EEN NIEUWE CD!

Omdat de laatste 5 cd’s van Valentine alleen in Japan te verkrijgen zijn heeft hij besloten om op 21 mei een dubbel-cd uit te brengen getiteld ‘Androgenius’, een soort ‘best of…’ onderverdeeld in 2 delen. Op cd1 (‘Future’) de nieuwe koers van de ‘heavy Valentine’, op cd2 (‘Past’) een selectie van favoriete Valentine songs van de Japan jaren plus nieuw opgenomen versies van klassiekers van de eerste 2 albums waaronder de hit ,,Over And Over Again’’ plus bonustracks in de vorm van ,,S.O.S.’’ (gezongen door bassiste Liselotte Hegt) en de piano-ballad ,,I Can't Get Over You’’. Het geheel wordt verpakt in een luxe digipak, inclusief een 32 pagina’s tellend boekje!

Nieuwe tijden vragen om een nieuwe aanpak en kortere lijnen naar de fans dus is deze nieuwe cd alleen direct via de website www.robbyvalentine.com verkrijgbaar en bij live optredens.

Een speciale semi-akoestische versie van het nummer ,,Save Myself’’ (met gastvocalen van ex Idol Marlies Schuitemaker), waarvoor de band ook een videoclip heeft opgenomen, is vanaf 21 maart beschikbaar als GRATIS download op www.robbyvalentine.com (op deze site word je ook op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes)

Mensen die de cd vóór de officiële release datum bestellen (en betalen) weten zich behalve van een gesigneerd exemplaar van de in een luxe digipak verpakte dubbel-cd ook verzekerd van een GRATIS plekje op de gastenlijst voor het speciale première feestje dat op Hemelvaartsdag (21 mei) zal plaatsvinden in ‘De Boerderij’ te Zoetermeer.

Binnenkort meer informatie!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Crises

Bericht door Crises » ma mar 16, 2009 8:03 pm

Wacht even...
Was dat niet die heikneuter die megaman had uitgebracht?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Marissie
Contacteer:

Bericht door Marissie » ma mar 16, 2009 8:50 pm

Crises schreef:Wacht even...
Was dat niet die heikneuter die megaman had uitgebracht?
:mrgreen:
[url=http://www.last.fm/user/o0Nefertem0o/?chartstyle=basicrt10][img]http://imagegen.last.fm/basicrt10/recenttracks/5/o0Nefertem0o.gif[/img][/url]

Edwynn

Bericht door Edwynn » ma mar 16, 2009 11:18 pm

Ik heb één cd van de man en dat is het s/t uit 1995. Tel ik zijn bijdrage op Zinatra's The Great Escape maar even niet mee.

Ik ga er gemakshalve van uit dat hij nog altijd diezelfde bombastische, naar Queen neigende stijl hanteert. Want dat hield hij medio jaren 90 ook al dapper in stand.

Op zich best een aardige plaat. Beetje gekunsteld, maar wel okee. Alleen heb ik wat moeite met het ietwat zeikerige stemgeluid van Robbie.
Wel goed dat hij nog steeds bezig is.

En wat is dat megaman verhaal eigenlijk? Want er gaat hier geen belletje rinkelen.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Crises

Bericht door Crises » ma mar 16, 2009 11:19 pm

Het staat vast op youtube, ga maar zoeken.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Plaats reactie