The Blackout argument

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
XnegativeX
Contacteer:

The Blackout argument

Bericht door XnegativeX » zo mar 15, 2009 10:16 pm

The Blackout argument is een jonge band uit München die ondertussen 3 jaar bestaat. Dit jaar brengen ze hun 2e full-length uit genaamd Remedies.

Deze gasten maken een eigenzinnige en redelijk intelligente mix tussen new-school hardcore, rock en punk. Eigenlijk bevindt de band zich ergens tussen Evergreen terrace en Thrice ten tijde van The artist and the ambulance.

Zeer de moeite waard om even te checken:
http://www.myspace.com/theblackoutargument
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Flaw
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo mar 15, 2009 11:03 pm

Nieuwe album klinkt een stuk beter dan het vorige, vooral dankzij de nieuwe zanger. Binnenkort een review op de frontpage.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di mar 17, 2009 9:53 pm

Coole review! Ik moet wel zeggen dat ik het persoonlijk meer een allegaartje vind van emo, hardcore, metal, punk en rock dan alleen een melodieuse hardcore cd. Nuances.

Maar verder ben ik het helemaal met je eens. Het is wel een groeiplaat. Ik ontdek elke keer weer wat nieuws.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di mar 17, 2009 9:54 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 21, 2009 11:49 am

Het is wel echt een groeiert. Ik zit hem nu weer te luisteren en momenteel zit ik te genieten van een partij kippenvel door het nummer Dead but so alive.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma apr 06, 2009 10:33 pm

*schop*

Te weinig mensen checken dit. Fans van Thrice moeten hier echt eens in duiken. Al moet je er wel de tijd voor nemen. Dat geef ik direkt toe.

Plaats reactie