Sarcoma inc.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Sarcoma inc.
hallo...ik vraag me af of iemand iets van Sarcoma Inc. weet dat is de nieuwe band van deamon van Limbonic art (rip)
ze hebben al een album dat wist ik maar ze hebben (nog) niet een plaatcontract aangeboden gekregen...weet iemand of dat intussen als geschied is of dat niemand iets weet...
ze hebben al een album dat wist ik maar ze hebben (nog) niet een plaatcontract aangeboden gekregen...weet iemand of dat intussen als geschied is of dat niemand iets weet...
Gelegenheids Satanist
- CALIBANaan
- Contacteer:
zie je. het is ook te moelijk, al die termen
Bij kanker van de weke delen ontstaat een kwaadaardige tumor in het weefsel dat zich onder de huid, rondom organen en botten of in de ruimtes daartussen bevindt. Deze vorm van kanker heet ‘weke delen sarcoom’.
http://www.kankerbestrijding.nl

Bij kanker van de weke delen ontstaat een kwaadaardige tumor in het weefsel dat zich onder de huid, rondom organen en botten of in de ruimtes daartussen bevindt. Deze vorm van kanker heet ‘weke delen sarcoom’.
http://www.kankerbestrijding.nl
wat heb ik toch een hekel aan mensen
- CALIBANaan
- Contacteer:
ik vind dat demension f3h niet goed is.........een beetje de computerig....slechte zang (naar mijn smaak).......Sarcoma inc. is volgens Morpheus(f3h) een kankerharde blackmetal band.....ik ben daarom al een heel tijdje aan t zoeken naar nieuws of ze al een platen contract hebben..maar ik weet t nog steeds niet.........DaKonium schreef:dus als ik het goed begrijp is limbonic art nu opgesplitst in dimension f3h en sarcoma?
moet ik me ook maar 's in gaan verdiepen dan, aangezien la heerscht.

zie Aardschok nr. 8 mei 2003
Gelegenheids Satanist
- XnegativeX
- Contacteer:
Sarcoma Inc is geniaal! Ik ben helemaal verliefd op die plaat.
Het klinkt alsof iemand Limbonic art totaal heeft gestript van electronica, bij de oude Kreator in heeft geflikkerd en ze daarna erg kwaad heeft gemaakt. Het resultaat is een rauwe old school thrash plaat met black metal invloeden. Een beetje in het straatje van Aura noir zeg maar.
Het klinkt alsof iemand Limbonic art totaal heeft gestript van electronica, bij de oude Kreator in heeft geflikkerd en ze daarna erg kwaad heeft gemaakt. Het resultaat is een rauwe old school thrash plaat met black metal invloeden. Een beetje in het straatje van Aura noir zeg maar.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- metal-willem
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: Sarcoma inc.
Ik heb de plaat al gereviewed, k heb em nog niet op de frontpage zien staan. Sarcoma Inc maakt keiharde Black/Thrash, lijkt zo nu en dan wel wat op het snellere Necrophagia werk. Ik vond het persoonlijk behoorlijk goed. Overigens is die cd gewoon uitgekomen onder een label, naam ben ik even vergeten maar het was iets met "Music Norway"CALIBANaan schreef:hallo...ik vraag me af of iemand iets van Sarcoma Inc. weet dat is de nieuwe band van deamon van Limbonic art (rip)
Makkers staakt uw wild geraas
- CALIBANaan
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- HellcommandeR
- XnegativeX
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ook maar eens luisteren...Limbonic Art is geniaal en ik kon Dimension F3H ook wel heel erg waarderen...
Ach als het voortkomt uit L.A. kan ik me niet voorstellen dat het zal tegenvallen.
Ach als het voortkomt uit L.A. kan ik me niet voorstellen dat het zal tegenvallen.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- XnegativeX
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
SARCOMA INC - THA DARK PROPHECY
Ja hoor, nummer 2 bleek al een tijd uit te zijn.
Ook een ijzersterke cd.Toch wel een beetje anders dan de vorige(Torment rides forever). MAar zeker niet minder. De 1e cd was meer een constante cd. De 2e is wat varierender. met nummers die totaal thrash zijn, en nummers die bijna puur black zijn. En sommige nummers zijn minder tot niet chaotisch.......vergeleken met T.R.F.
geniet ervan zou ik zeggen.
Men ken mn van mn soulseek afhalen.
Ja hoor, nummer 2 bleek al een tijd uit te zijn.
Ook een ijzersterke cd.Toch wel een beetje anders dan de vorige(Torment rides forever). MAar zeker niet minder. De 1e cd was meer een constante cd. De 2e is wat varierender. met nummers die totaal thrash zijn, en nummers die bijna puur black zijn. En sommige nummers zijn minder tot niet chaotisch.......vergeleken met T.R.F.
geniet ervan zou ik zeggen.
Men ken mn van mn soulseek afhalen.
Gelegenheids Satanist
- CALIBANaan
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Vandaag heb ik hem dan eindelijk binnen gekregen.XnegativeX schreef:Dus de cd bevalt goed? Opzich is een tikje meer black metal ook niet weg.
Ik ben mijn ogen al stevig aan het open houden naar deze cd.
"Dus de cd bevalt goed?"
Dat doet ie zeker! FUCK!!!
Dit album klinkt gewoon nog agressiever dan hun vorige. Blijkbaar waren Deamon en co. pas echt pissig toen ze dit album opnamen. De teksten gaan allemaal over het eind van de wereld (A dimensional holocaust has begun. The core of the earth glows like the sun.) En de muziek past daar perfect bij.
Ik kan niet echt zeggen of dit album meer thrash of meer black is dan hun vorige album. Eigenlijk vind ik de verwantschap met beide genres extremer op de voorgrond geplaatst.
D'r zitten meer blastbeats in en Deamon krijst nog waanzinniger maar ook de old school thrash riffs rammen de tanden uit je bek.
Mijn eerste black metal hoogtepunt van dit jaar.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Sandr
- Contacteer:
*kick*
mede door de positieve reacties, onder andere op dit forum, dit gezelschap ook maar eens een luisterbeurt gegund
ik heb nog niet de hele cd beluisterd, maar vooralsnog klinkt het als een heel aangename slachtpartij
door de thrash-invloeden klinkt het net allemaal nog even bruter dan menig black metalband en de ontzettend wrede screams maken het helemaal af
mede door de positieve reacties, onder andere op dit forum, dit gezelschap ook maar eens een luisterbeurt gegund
ik heb nog niet de hele cd beluisterd, maar vooralsnog klinkt het als een heel aangename slachtpartij
door de thrash-invloeden klinkt het net allemaal nog even bruter dan menig black metalband en de ontzettend wrede screams maken het helemaal af
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
En zo is dat.Sandr schreef:*kick*
Kop dicht, Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Mensen die benieuwd zijn naar de muziek van Sarcoma Inc maar er nog niks van hebben kunnen vinden...hier kun je een paar nummers downloaden:
http://www.aftermath-music.com/download.htm
http://www.aftermath-music.com/download.htm
- XnegativeX
- Contacteer:
Sarcoma Inc heeft blijkbaar een nieuw album genaamd Psychopathology. Heeft iemand enig idee waar je dat ding een beetje fatsoenlijk kunt krijgen? Zonder geouwehoer met creditcards of andere ongein?