Had al zo vermoeden,,,,,Thanx!Orklord schreef:Eerste band begint om 20:00 de deur is om 19:30 open. Het staat verkeerd om op de site
28 Maart: Night of the Damned II (oa Orlog) Kade, Zaandam
Nou fantastisch.
Helaas begonnen ze nogal laat zodat van de goedgevulde zaal die Gorath achterliet er nauwelijks nog zielen over waren.
Ik ben zelf niet zo van de corpsepaint, zeker niet als het 20 minuten duurt om op te brengen.
Laat ik verder nog even chronologisch de bands de revue passeren
Brandhaard:
Die waren net begonnen toen wij binnenkwamen. Het was m.i. een aardig potje herrie, maar niet iets wat ik zou kopen. Ik zal ze echter de volgende keer niet vermijden.
Faal:
Een beetje een vreemde eend in de bijt gisteravond.
Ik vond het bijzonder leuk. Doom is nu niet echt een nederlandse aangelegenheid, heb ik altijd het idee, maar ze kunnen het wel.
Onheil:
Het is de tweede keer dat ik ze live zag (de eerste keer was in Bibelot voor Hail of Bullets) en hier kwamen ze meer tot hun recht, ondanks dat het geluid niet helemaal meewerkte.
Gorath:
Bij deze band zag ik Orklord voor het eerst echt uit zijn dak gaan.
Ik kon hem echter ook moeilijk ongelijk geven. Echt een heerlijk potje muziek.
Orlog:
Na drie nummers hield ik het voor gezien. Ik hou niet zo van het stereotype beeld dat ze neerzetten. Het klonk niet slecht, maar tja. Niet mijn ding, duidelijk.
Helaas begonnen ze nogal laat zodat van de goedgevulde zaal die Gorath achterliet er nauwelijks nog zielen over waren.
Ik ben zelf niet zo van de corpsepaint, zeker niet als het 20 minuten duurt om op te brengen.
Laat ik verder nog even chronologisch de bands de revue passeren
Brandhaard:
Die waren net begonnen toen wij binnenkwamen. Het was m.i. een aardig potje herrie, maar niet iets wat ik zou kopen. Ik zal ze echter de volgende keer niet vermijden.
Faal:
Een beetje een vreemde eend in de bijt gisteravond.
Ik vond het bijzonder leuk. Doom is nu niet echt een nederlandse aangelegenheid, heb ik altijd het idee, maar ze kunnen het wel.
Onheil:
Het is de tweede keer dat ik ze live zag (de eerste keer was in Bibelot voor Hail of Bullets) en hier kwamen ze meer tot hun recht, ondanks dat het geluid niet helemaal meewerkte.
Gorath:
Bij deze band zag ik Orklord voor het eerst echt uit zijn dak gaan.
Ik kon hem echter ook moeilijk ongelijk geven. Echt een heerlijk potje muziek.
Orlog:
Na drie nummers hield ik het voor gezien. Ik hou niet zo van het stereotype beeld dat ze neerzetten. Het klonk niet slecht, maar tja. Niet mijn ding, duidelijk.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan