Ja. Ik heb daar alleen nooit drank voor nodig =;')Black No. 1 schreef:Ook teveel gedronken? :' )
Agalloch, Dornenreich en mely
- Bleek No. 1
- Hieronimus
Was dat echt het openingsnummer? Dacht een ander nummer van Pale Folklore. Our Fortress Is Burning... II - Bloodbirds was ook niet de toegift, maar het nummer vóór de toegift. De toegift was één van de laatste nummers van Pale Folklore volgens mij (ik ken nog steeds alleen de eerste paar nummers van de eerste twee albums echt goed, heh).Krimhild schreef:Hehehe, dat kun je echt alleen maar zeggen als je niet bent geweest. Ik verzeker je; je had beter wel kunnen komen.
Maar, ja, in anderhalf uur speelt Agalloch ongeveer 7 nummers, waar andere bands er 15 a 20 spelen.
Zoiets was het;
She painted.. part I (Pale)
As Embers (Pale)
In the Shadow (Mantle)
Falling Snow? (Ashes)
Limbs (Ashes)
Not unlike the Waves (Ashes)
--
Our Fortress (Ashes)
Toch?
Vette shit wel! Mely hebben we slechts twee nummertjes van meegepikt, was lang niet zo boeiend als dat Dornenreich en Agalloch bleken te zijn. Applaus voor Dornenreich, slechts drie man sterk en dan toch zoiets neerzetten! De bas miste ik geenszins overigens. De zanger en de violist wisten me ook goed op te vrolijken met gekke bekken trekken.

Agalloch was machtige zooi, maar wat is die zanger een jochie! Had ik niet verwacht.

Oja, en nog wat fotootjes getracht te maken welke ik zodalijk online smijt.
Hier zijn ze!
Dornenreich:

Eviga

Inve

John Haughm

Don

Don
De rest valt hier te zien: http://www.flickr.com/photos/boooooooom ... isen/show/
Eerste keer concertplaatjes schieten met m'n nieuwe ding, ging best aardig.

Ik kwam net de echt kloppende playlist tegen op last.fm:
Dead Winter Days
As Embers Dress The Sky
I Am The Wooden Doors
In The Shadow Of Our Pale Companion
Limbs
Not Unlike The Waves
Our Fortress Is Burning... II - Bloodbirds
--
The Lodge (Dismantled)
Laatst gewijzigd door Hieronimus op zo mar 29, 2009 11:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Het was een zeer geslaagde middag in Den Bosch. Drie heel verschillende bands.
Van mij had Dornenreich wel een stuk langer mogen optreden. Er bleef weinig zuivere speeltijd over. Dat heksenlied zou een leuke toegift zijn geweest. Is hier iemand die de setlist weet?
Wat was de zanger van Agalloch op het laatst eigenlijk aan het doen? Ik kon het niet zien. Heeft hij zijn gitaar in de hens gestoken?
Van mij had Dornenreich wel een stuk langer mogen optreden. Er bleef weinig zuivere speeltijd over. Dat heksenlied zou een leuke toegift zijn geweest. Is hier iemand die de setlist weet?
Wat was de zanger van Agalloch op het laatst eigenlijk aan het doen? Ik kon het niet zien. Heeft hij zijn gitaar in de hens gestoken?
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
- Soulcollector
- Contacteer:
Zo Blekkie, heb jij ff wat gemist. Hoeveel je ook post in dit topic, daar veranderen je niets aan. De uitvoering van Agalloch was niet eens perfect, maar de sfeer was fantastisch. Heb staan genieten.
Tegen iedereens mening in vond ik het beetje wat ik van Mely hoorde prima muziek voor een voorprogramma. Dornenreich was daarentegen geen klap aan. Jullie hebben stront in je oren.
Tegen iedereens mening in vond ik het beetje wat ik van Mely hoorde prima muziek voor een voorprogramma. Dornenreich was daarentegen geen klap aan. Jullie hebben stront in je oren.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
zo dat was even een heerlijk middagje!
mely: was een aardige opener , de gothic doom songs waren redelijk leuk maar echt veel deed het me nog niet, wel een band met potentie.
Dornenreich: leuke energieke band, ook al spelen ze maar met 3 bandleden. de viool vond ik er ook goed bij passen en de bas miste ik niet
agalloch: Gaven echt een geweldig optreden weg, niet geheel foutloos maar het draait om emotie en dat was absoluut aanwezig. Wel moet ik zeggen dat het geluid niet altijd goed was.
mely: was een aardige opener , de gothic doom songs waren redelijk leuk maar echt veel deed het me nog niet, wel een band met potentie.
Dornenreich: leuke energieke band, ook al spelen ze maar met 3 bandleden. de viool vond ik er ook goed bij passen en de bas miste ik niet
agalloch: Gaven echt een geweldig optreden weg, niet geheel foutloos maar het draait om emotie en dat was absoluut aanwezig. Wel moet ik zeggen dat het geluid niet altijd goed was.
- Krimhild
- Altijd welkom
Ja, die kwam ik net ook tegen. Maar, die klopt ook niet!Hiero schreef:Ik kwam net de echt kloppende playlist tegen op last.fm:
Dead Winter Days
As Embers Dress The Sky
I Am The Wooden Doors
In The Shadow Of Our Pale Companion
Limbs
Not Unlike The Waves
Our Fortress Is Burning... II - Bloodbirds
--
The Lodge (Dismantled)
Want als ze godverdomme I am the Wooden Doors hadden gespeeld dan had ik wel met ernstige kippenvel gestaan op 3 minuten. En dat heb ik niet gestaan. Dus, ze hebben hem niet gespeeld (of ze hebben dat stukje verneukt =;') ) . Plus ik kan me herinneren dat ze As Embers Dress the Sky speelden, en daarna zei hij "En dan nu een episch nummer... This is In the Shadow of Our Pale Companion!". Of ik moet echt helemaal retarded en doof zijn geworden, dat kan ook. Nouja, bij nader inzien is dat vrij zeker.
En verder ben ik blij dat ik nu weet dat het The Lodge was, want ik riep nog 'het is van een EP!' maar volgens finch was die ruisch op het laatst van Ashes. Al die ruis ook.. Maar niet dus.
Het enige waar ik me voor schaam is het feit dat ik Dead winter days niet als zodanig benoemde. Achja.. het was een hoos aan genialiteit, dat krijg je dat.
En @ Scorpion enzo; Dan moet je blij zijn dat je er twee jaar terug niet was, want toen stond eerst alles verkeerd in de mix, toen hebben ze 10! minuten staan stemmen en daarna hebben ze nog een half uur met vals gestemde gitaren gespeeld, was kut =)
Mediteren kun je leren!