200 vinyl stickers voor 35 euro
-
200 vinyl stickers voor 35 euro
Ben vinyl stickers aan het maken voor bands. Ik doe dat 1 keer per jaar via DeathMetal.be. We bestellen een groot blad (oplage 200) en ik snij ze zelf, zo zit ik vrij goed qua prijs (ca. 1/3 van commerciële prijzen). Worden gezeefdruk in het buitenland en ik snij ze dan en stuur ze op.
Mail voor interesse naar : filip@deathmetal.be
Ik heb een 20-tal bestellingen in België, heb nog een 10-tal plaatsjes.
Vbn.
7cm x 8cm x 0,6 euro/cm2 = 34 euro
14cm x 4cm x 0,6 euro/cm2 = 34 euro
14cm x 5cm x 0,6 euro/cm2 = 42 euro
21cm x 6cm x 0,6 euro/cm2 = 76 euro
Kan ze op de post doen in Nederland, weegt minder dan een kilo.
Ter referentie een voorbeeldje van een bestelling, op de foto wel full-colour stickers, dit keer gaat het om zwart/wit vinyl :
http://stickers2.deathmetal.be
Mail voor interesse naar : filip@deathmetal.be
Ik heb een 20-tal bestellingen in België, heb nog een 10-tal plaatsjes.
Vbn.
7cm x 8cm x 0,6 euro/cm2 = 34 euro
14cm x 4cm x 0,6 euro/cm2 = 34 euro
14cm x 5cm x 0,6 euro/cm2 = 42 euro
21cm x 6cm x 0,6 euro/cm2 = 76 euro
Kan ze op de post doen in Nederland, weegt minder dan een kilo.
Ter referentie een voorbeeldje van een bestelling, op de foto wel full-colour stickers, dit keer gaat het om zwart/wit vinyl :
http://stickers2.deathmetal.be
- Scream filled Silence
Stickers zijn natuurlijk helemaal uit tegenwoordig. Geven ook de verkeerde uitstraling vind ik als je als band verder wilt groeien. Stickers geven je het idee dat het om een lokaal jeugdhonk bandje gaat die dat waarschijnlijk ook blijft... Neen veel optreden en gedegen internetmarketing is the shit!
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
Ik vind het altijd wel handig als een band wat stickers met hun cd meestuurt, ik plak er namelijk m'n enveloppes weer mee dicht.Scream filled Silence schreef:Stickers zijn natuurlijk helemaal uit tegenwoordig. Geven ook de verkeerde uitstraling vind ik als je als band verder wilt groeien. Stickers geven je het idee dat het om een lokaal jeugdhonk bandje gaat die dat waarschijnlijk ook blijft... Neen veel optreden en gedegen internetmarketing is the shit!
- KoenM
- Contacteer:
Hier zitten ook echt alleen maar bands die op een major-label zitten...Scream filled Silence schreef:Stickers zijn natuurlijk helemaal uit tegenwoordig. Geven ook de verkeerde uitstraling vind ik als je als band verder wilt groeien. Stickers geven je het idee dat het om een lokaal jeugdhonk bandje gaat die dat waarschijnlijk ook blijft... Neen veel optreden en gedegen internetmarketing is the shit!
Stickers zijn perfecte promotie imo.
-
-
Terug vinyl stickers aan het maken. Dit keer 400 vinyl stickers voor 35 euro. Prijzen, maten en voorbeelden op www.bandservices.be
Mail dit weekend indien interesse bandservicesbe@gmail.com - design 600dpi ergens volgende week nodig - klaar 1 mei
Verzendingskost Nederland 10 euro, België 5 euro.
Mail dit weekend indien interesse bandservicesbe@gmail.com - design 600dpi ergens volgende week nodig - klaar 1 mei
Verzendingskost Nederland 10 euro, België 5 euro.