Amorphis & Supports naar De Pul - Uden
Amorphis & Supports naar De Pul - Uden
Amorphis & supports (supports nog aan te kondigen) komen voor 2 optredens naar Nederland.
Kaartverkoop a 18 euro start zaterdag 27 April via www.ticketmaster.nl
8 Oct - Romein - Leeuwarden
9 Oct - De Pul -Uden
Kaartverkoop a 18 euro start zaterdag 27 April via www.ticketmaster.nl
8 Oct - Romein - Leeuwarden
9 Oct - De Pul -Uden
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off
Kaartverkoop van de show in Romein gaat via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php
-
- Contacteer:
- King of Beer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Wat een geweldige band is het toch, heb weer genoten gisteren. Prima setlist ook. Zondag gewoon nog een keer.
Before the Dawn was ook zeer OK. Amoral klonk heel anders dan wat ik me van die band kan herinneren. Niet verwonderlijk aangezien de huidige zanger waarschijnlijk nog op de basisschool zat toen ik ze de eerste keer live zag. Ik dacht zelfs even de zangeres van Sinergy te horen toen ik binnen kwam.
Before the Dawn was ook zeer OK. Amoral klonk heel anders dan wat ik me van die band kan herinneren. Niet verwonderlijk aangezien de huidige zanger waarschijnlijk nog op de basisschool zat toen ik ze de eerste keer live zag. Ik dacht zelfs even de zangeres van Sinergy te horen toen ik binnen kwam.
Opvallend vond ik dat ik een heleboel mensen gesproken heb die allemaal uit de randstad of zuid limburg kwamen.
Amorhis live groeit nog steeds. Wat was dit een goed optreden, zeg. Ik heb genoten.
Helaas heb ik door mijn werk en reistijd de eerste band geheel en de tweede band gedeeltelijk gemist.
Dus die tweede... welke was dat?
Amorhis live groeit nog steeds. Wat was dit een goed optreden, zeg. Ik heb genoten.
Helaas heb ik door mijn werk en reistijd de eerste band geheel en de tweede band gedeeltelijk gemist.
Dus die tweede... welke was dat?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
- Contacteer:
Nou ja, ik sprak toch echt met mensen uit de buurt van Maastricht (5 minuten rijden daarvandaan). Als Kerkrade al zuid Limburg is, dan is dat het ook.
dank je wel.
Aardige band, maar ik moest even bijkomen van de rit en de dag werken. Ik heb dus niet intens opgelet wat ze precies aan het doen waren.
dank je wel.
Aardige band, maar ik moest even bijkomen van de rit en de dag werken. Ik heb dus niet intens opgelet wat ze precies aan het doen waren.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
- Contacteer: