http://www.myspace.com/shininghalmstad
Dit smaakt alvast naar meer

Nice. Heb je toevallig enig idee hoe limited die vinyls zijn en-/of je ze al kan pre-orderen?cataclysm child schreef:Bron: Osmose06/05/2009:
SHINING :
Finally we are able to announce the release date of SHINING "VI./ Klagopsalmer" for JUNE 15th, 2009. It will be release under CD and Gatefold Double LP, Limited Colored LP and PICTURE DISC LP.
Eindelijk
Dat zoiezo, die plaat stond herft vorig jaar volgens mij al op Metal-Archives (niet dat dit nou de meest betrouwbare bron is), maar sindsdien ben ik toch gaan hopen dat hij snel kwam. Het eind is in ieder geval al in zichtDraconian schreef:Het zou verdomme eens tijd worden!
Volgens mij was VI al behoorlijk lang klaar hoor, maar waren er bij Osmose allerlei problemen. Althans in de Baroeg werden al 3 van de 6 nieuwe nummers vlekkeloos gespeeld, en dat is toch alweer een klein half jaartje geleden. Nou ja, ik heb hem inmiddels besteld en hoop hem morgen te ontvangen! En VII mag wat mij betreft volgend jaar wel al verschijnen.yowannuzz schreef:Tussen beginnen en klaar-zijn-met zit volgens mij een erg groot verschil bij deze band.
Dat is snel, maar leuk nieuws.SHINING: New Album Details Revealed - Nov. 25, 2009
Swedish black metallers SHINING have completed work on their seventh album, "Shining VII - Född Förlorare" (English translation: "Born Loser"), for a March/April release via Indie Recordings.
The album will feature the following track listing:
01. Förtvivlan, Min Arvedel
02. Tiden Läker Inga Sår
03. Människa O'Avskyvärda Människa
04. Tillsammans Är Vi Allt
05. I Nattens Timma
06. FFF
According to frontman Niklas Kvarforth, "Shining VII - Född Förlorare" will see SHINING "tak[ing] a deep dive into the darkest of all musical genres you could imagine."
Making guest appearances on the album are Erik Danielsson (WATAIN), Peter Bjargo (ARCANA) and NORDMAN.
Nou, wat mij betreft gaan ze vooral zo door als op IV, V en VIXnegativeX schreef:Ik hoop dat het allemaal weer wat donkerder en minder progressief wordt. Ik ben meer fan van de eerste 3 albums dan van de laatste 2. Klagopsalmer is eigenlijk het eerste album van Shining dat ik niet heb aangeschaft.
Wat betreft Kvaforth producten zet ik veel liever Den Saakaldte of Skitliv op.
Klopt, mooi werk is dit; het album komt dan waarschijnlijk mooi rond mijn verjaardag uitDraconian schreef:Ik vind het artwork trouwens ook erg gaaf uitzien!
Tsja, ik vind Den Saakaldte veel meer sfeer hebben. Er wordt ook minder/niet gepield met accoustische a.k.a. progressieve elementen. Den Saakaldte kent ook genoeg non-black elementen maar die zijn beter verwerkt in de muziek. Die vormen een geheel met de rest. Daardoor klinkt het allemaal een stuk harder en extremer dan de laatste Shining.Draconian schreef:[..]
Wel grappig dat je Den Saakaldte dan juist wel weer gaaf vindt.