Agent Steel in Leeuwarden en Baroeg, Rotterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Agent Steel in Leeuwarden en Baroeg, Rotterdam

Bericht door Agent » do mei 07, 2009 11:24 pm

Staat op de myspace van AS, nog niet bevestigd. In de Baroeg, dat wordt behoorlijk kicken :twisted: .

NotYourBitch
Berichten: 2305
Lid geworden op: wo okt 01, 2008 7:29 pm
Locatie: Haarlemmy

Bericht door NotYourBitch » do mei 07, 2009 11:32 pm

[headbang]
***

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » vr mei 08, 2009 9:49 am

Tering, aanwezig dus :D

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » vr mei 08, 2009 10:24 am

In Baroeg zal Killer (BE) ook van de partij zijn!

Erik1987
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 19, 2008 12:35 am

Bericht door Erik1987 » vr mei 08, 2009 10:47 am

zeker weten aanwezig!
[url]http://WWW.THENEWORDER.NL[/url] [url]http://www.myspace.com/theneworder2012[/url]
[img]http://img467.imageshack.us/img467/6527/theneworderemaillogofuliw2.png[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr mei 08, 2009 10:48 am

Wanneer is dit eigenlijk?

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » vr mei 08, 2009 11:17 am

Zondag 9 Augustus @ Baroeg, Rotterdam:

Agent Steel (US speed / thrash metal)
Killer (BE heavy metal)

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr mei 08, 2009 11:18 am

Kut dat is tegelijk met Atheist.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr mei 08, 2009 11:32 am

hoeren, dan zit ik al in Engeland.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » vr mei 08, 2009 12:18 pm

Baroeg R'dam schreef:Zondag 9 Augustus @ Baroeg, Rotterdam:

Agent Steel (US speed / thrash metal)
Killer (BE heavy metal)
Heb ik een mooie verjaardag dus :D

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mei 08, 2009 1:04 pm

Hopelijk ook nog een show wat dichterbij. Ik vraag me ook af of ik 9 augustus niet op vakantie ben.. :?

NotYourBitch
Berichten: 2305
Lid geworden op: wo okt 01, 2008 7:29 pm
Locatie: Haarlemmy

Bericht door NotYourBitch » vr mei 08, 2009 3:26 pm

Orklord schreef:Kut dat is tegelijk met Atheist.
Ja rukzooi.
***

Gebruikersavatar
ThePlague
Berichten: 245
Lid geworden op: vr okt 03, 2008 6:38 pm

Bericht door ThePlague » vr mei 08, 2009 4:49 pm

Agent Steel in Baroeg? Dat gaat nog leuk worden.
Unpure - Unholy - Untight

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door King of Beer » zo mei 10, 2009 12:55 pm

Ik zal eens kijken of de baroeg gaat lukken, Is veels te lang geleden dat ik hun aan het werk heb gezien
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » zo mei 10, 2009 7:28 pm

Op 8 augustus is Agent Steel ook in Deinze tegen Gent met verder nog Testament, Saxon, Helstar, Ross The Boss, Onslaught en Killer...
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » wo mei 13, 2009 12:50 pm

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo mei 13, 2009 6:38 pm

Mooi man, weer een foto met Karlos Medina er nog op in plaats van Robert Cardenas :)

Erik1987
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 19, 2008 12:35 am

Bericht door Erik1987 » wo mei 13, 2009 6:55 pm

dat is de enige foto van agent steel met hoge resolutie die je kunt vinden via google.
[url]http://WWW.THENEWORDER.NL[/url] [url]http://www.myspace.com/theneworder2012[/url]
[img]http://img467.imageshack.us/img467/6527/theneworderemaillogofuliw2.png[/img]

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » wo mei 13, 2009 8:17 pm

Details Leeuwarden?
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » wo mei 13, 2009 8:24 pm

Daar is volgens mij nog niks van bekend verder.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo mei 13, 2009 8:28 pm

hellish star schreef:Op 8 augustus is Agent Steel ook in Deinze tegen Gent met verder nog Testament, Saxon, Helstar, Ross The Boss, Onslaught en Killer...
Ik ben sowieso van 7 tot en met 14 augustus in België (Ardennen wel) dus misschien dat we wel tussendoor even richting Deinze gaan.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » zo mei 24, 2009 12:28 pm

Het optreden in Leeuwarden is op 7 augustus in Gloppe, volgens de AS-myspace.

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » vr jul 24, 2009 3:06 pm

Kaartjes voor de show in Baroeg kunnen gekocht worden via de volgende link:

https://www.paylogic.nl/frontoffice/?co ... anguage=nl

Deathwish
Berichten: 961
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 5:22 pm
Locatie: Fryslân

Bericht door Deathwish » vr jul 24, 2009 8:03 pm

Agent schreef:Het optreden in Leeuwarden is op 7 augustus in Gloppe, volgens de AS-myspace.
Het is op 7 augustus in Romein (Dokke'm Indoor festival), met verder nog Vengeance + The Monolith Deathcult en Wakeful.

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » di aug 04, 2009 11:23 am

Dit weekend!!

Gebruikersavatar
ThePlague
Berichten: 245
Lid geworden op: vr okt 03, 2008 6:38 pm

Bericht door ThePlague » wo aug 05, 2009 5:01 pm

Verdomme, dat gaat niet lukken van de keer, moet de zondag gaan werken.
Unpure - Unholy - Untight

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo aug 05, 2009 8:17 pm

Op de MySpace pagina van Agent Steel staat inmiddels het volgende te lezen:
This will be a short update as we are ready to depart for the European tour that starts this Friday 7-August in Leeuwarden. We've rehearsed a long set, and a shorter set as well. We added songs to the set that we haven't played in sometime, and some that we've never played live in Europe, so this will be very cool and fun adding some diversity. As for you diehards don't worry......the A.S. classics are still in the set!!! We will have new merchandise at all the shows so stop by the merch booth, we've made it a point that we will be hanging out with you all. There's also a signing session set up at the ALCATRAZ METAL FESTIVAL before our performance on 8-August in Deinze, Belgium. and some sort of meet and greet in Hamburg at Markthalle. OF course there will be signing session set up for the Jalometalli festival in Oulu, Finland. We look forward to performing live and consider it an honor to be invited back again to rock for all the new and old school metalheads!!!! See you soon - you guys are awesome!!!!
Ik zit nog te twijfelen om zondag naar Rotterdam te gaan. Ik zal de komende dagen eens wat Agent Steel platen opnieuw beluisteren om in de stemming te komen. :)

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » za aug 08, 2009 12:40 pm

Iemand een setlist van Leeuwarden....

Morgen aanwezig in R'dam

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » za aug 08, 2009 12:47 pm

Beetje verwarrend, op de poster staat dus 19.00 in de Baroeg en op de site van de Baroeg staat dus 15.00 uur....

Wat is het nou?

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » za aug 08, 2009 4:25 pm

Ik heb even gebeld en het schijnt dat op zondag de programma's altijd om 15.00 uur beginnen. Dus wat op de Baroeg-site staat klopt.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma aug 10, 2009 8:49 am

Topgig. Beetje kort helaas. Ik heb Killer ook nog meegepakt en die maakten er een amusante show van.

Setlist Agent Steel (volgorde weet ik niet meer):

It's not what you think
Unstoppable force
Bleed for the godz
Children of the sun
Guilty as charged
Rager
Know your master
Human Bullet (!)
Insurrection/Forever black (medley)
Fashioned from dust
Agents of steel
Mad locust rising

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » ma aug 10, 2009 12:19 pm

Was zeker een heel goed en erg strak optreden. Was genieten i.i.g.

enige minpunt is die dude met een Brigade M shirt aan, ook erg jammer dat de Baroeg dit toelaat......

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma aug 10, 2009 1:15 pm

Vanavond geeft Agent Steel een extra show in de Metro in Waarschoot (B) met After All als support-act:
Greetings from Belgium!!! Here's a quick update; AGENT STEEL will be performing tonite at a place called METRO in Warschoot Belgium, technically our day off BUT we were invited to add a special show with support from the Belgium band AFTER ALL.

Here's a quick recap so far on the first 3 shows: Our warm up gig at the Dokk'em Indoor event went well; great sound at the Podium Romein. The Alcatraz Metal Festival in Deinze Belgium was SO F*CKIN METAL!!!! we went right after ONSLAUGHT and another great band called THE DIFFERENCE and the sound was amazing (thanks to Luc - F.O.H.). We had a few technnical problems on our end with broken guitar strings, but overall it was so kick ass indeed!!! Opening song was "Fashioned from Dust" from ALIENIGMA, and we also included songs like "Forever Black" and ended the set with "Mad Locust Rising" HELSTAR, TESTAMENT and SAXON all delivered great live sets as well.

Last nite we performed in Rotterdam at a place called BAROEG with support coming from THE DIFFERENCE and KILLER; great sound again (thanks to Luc) and we played songs like "Insurrection" "Human Bullet" from ORDER OF THE ILLUMINATI that we hardly ever include on the live set; we finished our 1 hour set with "Know your master" from the OMEGA CONSPIRACY. Up next is Hamburg on Tuesday, Copenhagen Denmark on Wednesday, and Oslo, Norway on Thursday!!! We will finish our European run at the Jalometalli Festival in Oulu, Finland this upcoming Saturday.

Gebruikersavatar
Dunne_Hein
Berichten: 70
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 10:09 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Dunne_Hein » ma aug 10, 2009 2:51 pm

toxic schreef:Was zeker een heel goed en erg strak optreden. Was genieten i.i.g.

enige minpunt is die dude met een Brigade M shirt aan, ook erg jammer dat de Baroeg dit toelaat......
Aggut, Burzumshirts ook meteen verbieden dan?

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 10, 2009 3:28 pm

toxic schreef:Was zeker een heel goed en erg strak optreden. Was genieten i.i.g.

enige minpunt is die dude met een Brigade M shirt aan, ook erg jammer dat de Baroeg dit toelaat......
RATM shirts zijn gemeengoed en net zo politiek geladen dus lijkt me onzin om het één wel te verbieden en het ander niet.

Bovendien worden we in NL continu bang gemaakt voor extreem rechts geweld terwjil het enige echte geweld dat gepleegd word van extreem links afkomstig is. (Volkert van der G. Dierenactivisten. Krakers en zo kan ik nog wel even doorgaan).

Maar goed had er graag bijgeweest maar had helaas andere verplichtingen. ANGENT STEEL is een vette band, elfs met deze (IMO) middelmatige zanger.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 10, 2009 3:30 pm

toxic schreef:Was zeker een heel goed en erg strak optreden. Was genieten i.i.g.

enige minpunt is die dude met een Brigade M shirt aan, ook erg jammer dat de Baroeg dit toelaat......
Klaag je dan ook als er mensen met Graveland of Nokturnal Mortum shirts binnenkomen?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » ma aug 10, 2009 3:32 pm

Als ik nog een politieke band had kunnen bedenken, had ik er óók wat over gepost.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 10, 2009 3:34 pm

Het is een beetje selectief geworden, denk ik. De ene band mag wel en de ander niet, vaak vanwege bekendheid of beruchtheid. Persoonlijk zal het me aan de reet roesten waar iemand in loopt.

Een storend geval was wel dat vorig jaar extreem rechts volk naar Elsrock kwam met allerlei vlaggen (ingenomen) en waarvan de torso's compleet vol waren geschilderd met hakenkruizen en allerhande WP uitspraken. Aangezien die luitjes zich niet konden gedragen werd het nog vervelender.

Ze zullen de verkeerde trein wel hebben genomen, aangezien de NVU op die dag een demonstratie organiseerde in Zwolle.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » ma aug 10, 2009 4:28 pm

enforcer schreef:[..]


RATM shirts zijn gemeengoed en net zo politiek geladen dus lijkt me onzin om het één wel te verbieden en het ander niet.

Bovendien worden we in NL continu bang gemaakt voor extreem rechts geweld terwjil het enige echte geweld dat gepleegd word van extreem links afkomstig is. (Volkert van der G. Dierenactivisten. Krakers en zo kan ik nog wel even doorgaan).

Maar goed had er graag bijgeweest maar had helaas andere verplichtingen. ANGENT STEEL is een vette band, elfs met deze (IMO) middelmatige zanger.
Agent Steel beschikt over een zanger van grote klasse mag ik wel zeggen en vooral het plezier waarmee hij staat te zingen is fantastisch.

Verder vind ik jou vergelijking natuurlijk nergens op slaan.....RATM shirts vergelijken met Brigade M......
Verheerlijken de heren van Brigade M niet het derde rijk en alles wat daarbij kwam kijken????!!!! Hoeveel doden zijn er in de loop van de jaren niet gevallen door extreem rechts? ( vergeet de miljoenen in 40-45 niet mee te telllen).
Ik vind zo'n shirt gewoon niet kunnen en al vooral niet in Rotterdam!!!

Gelukkig zie ik nog steeds meer exodus, slayer, iron maiden enz. in een concertzaal dan dit soor shit..... anders ga ik me pas echt zorgen maken, het zegt waarschijnlijk meer over die kerel in dat shirtje dan over de algemene ontwikkeling van de gemiddelde concert bezoeker....

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23089
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma aug 10, 2009 4:34 pm

toxic schreef:Hoeveel doden zijn er in de loop van de jaren niet gevallen door extreem rechts? ( vergeet de miljoenen in 40-45 niet mee te telllen).
Ik vind zo'n shirt gewoon niet kunnen en al vooral niet in Rotterdam!!!
Geen idee hoeveel precies, maar ik geloof dat Stalin, Pol Pot en Mao qua body count een stuk hoger zitten.
En waarom 'vooral niet Roterdam'?
Had je het in Den Haag, Staphorst of Sexbierum minder erg gevonden?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » ma aug 10, 2009 4:45 pm

toxic schreef:[..]


Agent Steel beschikt over een zanger van grote klasse mag ik wel zeggen en vooral het plezier waarmee hij staat te zingen is fantastisch.

Verder vind ik jou vergelijking natuurlijk nergens op slaan.....RATM shirts vergelijken met Brigade M......
Verheerlijken de heren van Brigade M niet het derde rijk en alles wat daarbij kwam kijken????!!!! Hoeveel doden zijn er in de loop van de jaren niet gevallen door extreem rechts? ( vergeet de miljoenen in 40-45 niet mee te telllen).
Ik vind zo'n shirt gewoon niet kunnen en al vooral niet in Rotterdam!!!

Gelukkig zie ik nog steeds meer exodus, slayer, iron maiden enz. in een concertzaal dan dit soor shit..... anders ga ik me pas echt zorgen maken, het zegt waarschijnlijk meer over die kerel in dat shirtje dan over de algemene ontwikkeling van de gemiddelde concert bezoeker....

On nou, ik stond gister te heerschen in men Blood Red Throne t-shirt. :twisted:

Verder vond ik Agent Steel goed spelen en had het erg naar me zin tijdens het optreden. Maar of ze gister in Baroeg echt een unieke toegift deden, ik vraag het mij af. Ik heb ze al eerder gezien tesamen met Exodus in de oude Effenaar een paar jaar geleden maar ik kan me helaas niet meer herinneren of ze toen wel of geen toegift deden.

Killer vond ik aardig strak spelen maar de zogenaamde Motorhead invloeden heb ik alleen op het einde van de set gehoord in bepaalde nummers.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma aug 10, 2009 5:15 pm

Het kan zijn dat ze toen in de Effenaar 'Children of the Sun' als toegift speelden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 10, 2009 6:29 pm

toxic schreef:[..]


Agent Steel beschikt over een zanger van grote klasse mag ik wel zeggen en vooral het plezier waarmee hij staat te zingen is fantastisch.

Verder vind ik jou vergelijking natuurlijk nergens op slaan.....RATM shirts vergelijken met Brigade M......
Verheerlijken de heren van Brigade M niet het derde rijk en alles wat daarbij kwam kijken????!!!! Hoeveel doden zijn er in de loop van de jaren niet gevallen door extreem rechts? ( vergeet de miljoenen in 40-45 niet mee te telllen).
Ik vind zo'n shirt gewoon niet kunnen en al vooral niet in Rotterdam!!!

Gelukkig zie ik nog steeds meer exodus, slayer, iron maiden enz. in een concertzaal dan dit soor shit..... anders ga ik me pas echt zorgen maken, het zegt waarschijnlijk meer over die kerel in dat shirtje dan over de algemene ontwikkeling van de gemiddelde concert bezoeker....
Brigade M is naar mijn weten een nationalistische band die zich al vaker bewust gedistantieerd heeft van het Derde Rijk. Nu wil ik die denkbeelden geenszins verdedigen, maar weet wel waar je over praat. Verder, wat Dako ook al zei.

Ik hoop zelf Agent Steel ook weer eens te aanschouwen, altijd gaaf en ik heb geen enkel probleem met Bruce Hall. Ik vind em zelfs een stuk veelzijdiger en sterker dan Cyriis, hoe goed ik die eerste twee platen ook vind.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma aug 10, 2009 6:34 pm

Ik zou niet eens weten dat het een extreem rechtse band is, maar goed zo lang die gene met het shirt aan zich gewoon normaal gedraagt, (geld trouwens ook voor mensen met andere shirts :P ) zie ik geen problemen.

ik hoop Agent Steel ook weer eens te zien. De setlist ziet er iig goed uit!

Deathwish
Berichten: 961
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 5:22 pm
Locatie: Fryslân

Bericht door Deathwish » di aug 11, 2009 1:30 am

Dreadlocks ook gelijk verbieden, zeg ik je.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 11, 2009 8:18 am

[quote="toxic"][..]


Agent Steel beschikt over een zanger van grote klasse mag ik wel zeggen en vooral het plezier waarmee hij staat te zingen is fantastisch.

Verder vind ik jou vergelijking natuurlijk nergens op slaan.....RATM shirts vergelijken met Brigade M......
Verheerlijken de heren van Brigade M niet het derde rijk en alles wat daarbij kwam kijken????!!!! Hoeveel doden zijn er in de loop van de jaren niet gevallen door extreem rechts? ( vergeet de miljoenen in 40-45 niet mee te telllen).
Ik vind zo'n shirt gewoon niet kunnen en al vooral niet in Rotterdam!!!
quote]


Brigade M(ussert) is inderdaad een band met extreem rechts gedachtengoed. Echter RATM is een band met extreem links gedachtengoed en ik hoef je denk ik niet uit te leggen hoeveel doden er onder het bewind van Lenin, Stalin, Kim Jung Il, Mao of Fidel Castro gevallen zijn...ik durf bijna te beweren dat de heer Adolf H. daar maar een kleine jongen bij is.

Feit is dat als Jeff Hanneman een SS teken op zijn gitaar plakt de wereld te klein is. PLakt meneer Morello een Che Guevarra, hamers en sikkels of CCCP teken (of erger) op zijn gitaar is het "cool". Brigade M is een splinterband die niet eens een label kan vinden die hun muziek wil uitbrengen terwijl RATM bij Sony Music onder contract staat.

Ga nu niet met twee maten meten, dat is waar ik me zo aan erger. extreem links is, laten we voorzichtig zijn, minstens net zo "erg" als extreem rechts en toch worden ze elke keer buiten schot gehouden. Extreem rechts in NL beperkt zich tot een groep van 30 lonsdale jongeren die op een verlaten industrieterrein leuzen lopen te roepen, extreem links in Nederland heeft de afgelopen 10 jaar aardig wat "daadkracht" getoond.

Dus wat dat betreft vind ik jou referntiekader nergens op slaan. maar goed tot zover mijn off topic opmerkingen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22272
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 11, 2009 9:41 am

Ik verafschuw het allebei, maar extreemrechts wordt in metalkringen toch iets te vaak getolereerd vind ik. Elke keer wordt bovenstaand argument aangevoerd om die 'enkele Lonsdale-jongeren' maar oogluikend toe te staan haatzaaiende leuzen te verspreiden. Is dat omdat er veel meer mensen zijn die op passieve wijze extreemrechts denken dan wij vermoeden? Ik krijg soms het idee. Op feestjes hoor je toch ook vaak 'ja, maar die buitenlanders' en meer opmerkingen van die strekking. Dat zijn dan mensen die zich niet durven uiten zoals sommige extreemrechtse jongeren, maar ze vinden het volgens mij ook überhaupt niet zo erg als er mensen met hakenkruizen, white power en weet ik veel wat nog meer van die volslagen onzin lopen te paraderen.

En dan heb ik het niet over een flauwe grap van Jeff Hanneman, maar over georganiseerde undergroundconcerten waar extreemrechtse uitingen de norm zijn. Dat is wel het laatste wat de metalscene en breder, de extreme muziekscene (metal, hardcore, punk, gothic/EBM, etc.), nodig heeft.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » di aug 11, 2009 4:17 pm

Gisteren naar dat optreden in Waarschoot geweest waarvan sprake. Machtig conertje waarin we zelf nummers mochten kiezen en de opener "Wratchild" van Iron Maiden was....
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » di aug 11, 2009 4:39 pm

Dat is gaaf. Nog nummers langsgekomen die normaal niet echt in de setlist staan? Of schreeuwde iedereen weer om de bekende dingen? Persoonlijk zou ik wel bijvoorbeeld Destroy the Hush en Fighting Backwards willen horen.

Plaats reactie