Hollenthon + God Dethroned,23 oktober,Atak
- alicecooper
Hollenthon + God Dethroned,23 oktober,Atak
Hollenthon + God Dethroned + Endstille (Grolsch zaal)
info
Zaal open: 20:30
Aanvang: 21:00
Entree: € 19.00
E-ticket: € 16.00
VVK (start 15-05-09): € 16.00
info
Zaal open: 20:30
Aanvang: 21:00
Entree: € 19.00
E-ticket: € 16.00
VVK (start 15-05-09): € 16.00
- cataclysm child
Laatste trein naar Utrecht gaat zelfs al om 22:26 (volgens de huidige dienstregeling). Jammer want Atak is best een leuke zaal.Sorcha schreef:[..]
Dan ben ik bang dat je toch vroeg weg zal moeten, want de laatste mogelijkheid om terug te komen is 22:45.
En dan valt dit ook nog eens samen Aurora Infernalis in Arnhem!
Ik ben dan ook zeer blij met een slaapplek bij mijn ouders in Overijssel. Aurora Infernalis is twee dagen, dus misschien proppen ze alle leuke bandjes wel voor je op de zaterdagMetall schreef:[..]
Laatste trein naar Utrecht gaat zelfs al om 22:26 (volgens de huidige dienstregeling). Jammer want Atak is best een leuke zaal.
En dan valt dit ook nog eens samen Aurora Infernalis in Arnhem!

Dit kwam ik nog tegen op de site van TMR: Hollenthon (AUT), God Dethroned (NL), Endstille (GER), Brutus (NL) op 25 oktober in de Mezz. Het staat alleen nog niet bevestigd op de site van de Mezz.
- kriegsnebel
-
Dat worden sowieso mooie dagen! Vrijdag en zaterdag Aurora Infernalis. Zondag (of wie weet op Aurora Infernalis, niet onlogisch) Endstille. En dan maandag of dinsdag Dying Fetus.Sorcha schreef:[..]
Ik ben dan ook zeer blij met een slaapplek bij mijn ouders in Overijssel. Aurora Infernalis is twee dagen, dus misschien proppen ze alle leuke bandjes wel voor je op de zaterdag
Dit kwam ik nog tegen op de site van TMR: Hollenthon (AUT), God Dethroned (NL), Endstille (GER), Brutus (NL) op 25 oktober in de Mezz. Het staat alleen nog niet bevestigd op de site van de Mezz.
Vorig jaar is Aurora Infernalis ontzettend goed bevallen. Daar wil ik dus zeker weer bij zijn.
Endstille is altijd geweldig.
Dying Fetus vind ik ook vreselijk goed. Beetje té goed zelfs. Toevallig de laatste tijd veel death gezien en vergeleken met Dying Fetus was het allemaal nogal slap en fantasieloos.
Laatst gewijzigd door Metall op zo mei 17, 2009 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, dat zou veel te kort door de bocht zijn. Rotting Christ is bijvoorbeeld ook super. Behemoth, Obituary, Bolt Thrower en zo vind ik ook goed.Victor schreef:Nou nou, niet overdrijven he, Dying Fetus is een superband maar zó slecht is de rest van de DM scene toch ook weer niet?
Laatst gewijzigd door Metall op zo mei 17, 2009 11:38 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Rotting Christ vind ik gewoon erg goed. In welk ‘hokje’ zij thuishoren doet er wat mij betreft niet toe.nightwing schreef:Rotting Christ is ook o zo pure death metal.
Maar zijn de prijzen van metal concerten ook al zo omhoog gevlogen? Eerst ging je altijd na 4 bandjes voor 5 euro en grote bands voor nog geen tientje (Cryptopsy, Aborted, Dissection etc etc) Maar goed zal wel aan mij liggen.
Veel muziek is gratis te downloaden. Om dat te compenseren proberen bands meer inkomsten uit concerten te halen. Ergens wel gunstig want er gaat niks boven live.
-
das kut, dan maar eens kijken of ik in breda kan blijven slapenSorcha schreef:[..]
Dan ben ik bang dat je toch vroeg weg zal moeten, want de laatste mogelijkheid om terug te komen is 22:45.
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
Ik denk dat je nog gewoon met de trein terug kunt. Het concert in de Mezz begint al om 18:30 uur en de laatste trein Breda – Arnhem vertrekt om 23:10 (huidige dienstregeling dan).GimmeGore schreef:[..]
das kut, dan maar eens kijken of ik in breda kan blijven slapen
Trouwens onwaarschijnlijk dat Endstille op Aurora Infernalis speelt:
( http://www.endstille.de/ )Europatour 2009
Endstille, God Dethroned, Hollenthon
23.10.2009 Enschede (NL) - Atak
24.10.2009 Essen (D) - Turock
25.10.2009 Breda (NL) - Mezz
14.11.2009 Munich (D) - Backstage
...more shows tba soon!
- cataclysm child
Aanwezig op 10 november in den BiebobENDSTILLE, GOD DETHRONED, HOLLENTHON To Team Up For 'Triple Headliner' Tour - July 20, 2009
ENDSTILLE, GOD DETHRONED and HOLLENTHON will embark on a "triple-headliner" tour in late October. Confirmed dates are as follows:
Oct. 23 - Enschede, Netherlands - Atak
Oct. 24 - Essen, Germany - Turock
Oct. 25 - Breda, Netherlands - Mezz
Oct. 27 - Pratteln, Switzerland - Z7
Oct. 28 - Milano, Italy - Club 71 (with KULT)
Oct. 30 - Barcelona, Spain - Sala Mephisto
Oct. 31 - Madrid, Spain - Sala Ritmo y Compas
Nov. 01 - Vitoria-Gasteiz, Spain - Jimmy Jazz Club
Nov. 02 - Paris, France - Glaz'Art
Nov. 04 - Neukirchen, Germany - Sägewerk
Nov. 05 - Braunschweig, Germany - JUZ B58
Nov. 06 - Aalborg, Denmark - Aalborg Metal Fest
Nov. 07 - Flensburg, Germany - Roxys
Nov. 08 - Mühltal bei Darmstadt, Germany - Steinbruch Theater
Nov. 10 - Vosselaar, Belgium - Biebob
Nov. 11 - Neunkirchen, Germany - Club Cäsar
Nov. 12 - Salzburg, Austria - Rockhouse
Nov. 13 - Klagenfurt, Austria - Kwadrat
Nov. 14 - München, Germany - Backstage (no GOD DETHRONED)

Faustian Spirit of the Earth
- alicecooper
Was gisteren een leuk avondje in de Mezz.
Onheil viel me niet tegen, best een aardig optreden.
Endstille was de band ik waar ik grotendeels voor kwam en na een wat rommelig geluid in het begin was het muzikaal weer een erg goed optreden. Het enige minpuntje was voor mij de nieuwe (live) zanger. Qua zang had ik er niet erg veel op aan te merken, maar qua podiumpresentatie schoot ie toch zeker wat tekort vergeleken met Iblis.
Ook Hollenton gaf een verdienstelijk en goed optreden weg en de terechte headliner was God Dethroned. Dit blijf ik live een erg brute band vinden.
Onheil viel me niet tegen, best een aardig optreden.
Endstille was de band ik waar ik grotendeels voor kwam en na een wat rommelig geluid in het begin was het muzikaal weer een erg goed optreden. Het enige minpuntje was voor mij de nieuwe (live) zanger. Qua zang had ik er niet erg veel op aan te merken, maar qua podiumpresentatie schoot ie toch zeker wat tekort vergeleken met Iblis.
Ook Hollenton gaf een verdienstelijk en goed optreden weg en de terechte headliner was God Dethroned. Dit blijf ik live een erg brute band vinden.
- cataclysm child
Gisteren naar den Biebob geweest. Al bij al een licht teleurstellende avond.
God Dethroned zoog echt monkeyballs. Zoutloos, onenthousiast, totaal niet strak. Jammer.
Endstille deed gewoon hun ding, je moet er voor zijn. Vond het best ok.
Gelukkig was Hollenthon er als headliner om de avond te redden. 1 woord: magistraal
God Dethroned zoog echt monkeyballs. Zoutloos, onenthousiast, totaal niet strak. Jammer.
Endstille deed gewoon hun ding, je moet er voor zijn. Vond het best ok.
Gelukkig was Hollenthon er als headliner om de avond te redden. 1 woord: magistraal

Faustian Spirit of the Earth