Iron Maiden V
-
- innuendo
- Lult over cdtjes
Johan schreef:Jij hebt dat artikel niet gelezen?
Klinkt wel gaaf verder. Maiden day op 21 april Zou er dan bij ons bioscopen die docu uitzenden?
Jawel, ik meende dat ergens stond dat ze de periode SiT tot heden wilden behandelen. Ik kan het alleen niet terugvinden. Dus enkel een documentatie over de laatste tour. Ik zie er eerlijk gezegd het nut niet zo van in.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Gezien de kwaliteit van A Headbanger's Journey en Global Metal vind ik dit wel een mooi idee. Ik ben er dan ook zeker benieuwd naar.
History Part 3 zal verschijnen bij de dvd uitgave van Maiden England, meen ik. Ik gok dat daar de albums Somewhere in Time, Seventh Son en misschien No Prayer aan bod komen. Al zou die laatste ook wel eens bij pt4 (Live at Donnington dvd) aan de beurt kunnen zijn.
History Part 3 zal verschijnen bij de dvd uitgave van Maiden England, meen ik. Ik gok dat daar de albums Somewhere in Time, Seventh Son en misschien No Prayer aan bod komen. Al zou die laatste ook wel eens bij pt4 (Live at Donnington dvd) aan de beurt kunnen zijn.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Een (niet al te boeiende) teaser voor de documentaire kun je hier bekijken.
IRON MAIDEN Bassist's Daughter Strips Down For U.K.'s FHM Magazine - Feb. 3, 2009
Lauren Harris — singer and daughter of legendary architect and bassist of IRON MAIDEN, Steve Harris — recently took part in a "revealing" photo session and interview with the U.K. edition of the FHM magazine. Check it out at FHM.com. Larger scans can be found at Female Cele.
http://www.fhm.com/girls/lauren-harris- ... n-20090116
http://femalecele.blogspot.com/2009/01/ ... -2009.html
Lauren Harris — singer and daughter of legendary architect and bassist of IRON MAIDEN, Steve Harris — recently took part in a "revealing" photo session and interview with the U.K. edition of the FHM magazine. Check it out at FHM.com. Larger scans can be found at Female Cele.
http://www.fhm.com/girls/lauren-harris- ... n-20090116
http://femalecele.blogspot.com/2009/01/ ... -2009.html
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- Hellhammer
- ZeroTolerance
- Aristophanes
- Aristophanes
- Beastie Meijer
Tuurlijk Maiden kennende komen er tig versies uit op DVD, om over een jaar er een CD van uit te brengen met daarop nog een bonusvideoclip die in de originele film niet was verwerkt. Twee jaar verder komt er weer een best of met dan een live versie van The Number Of The Beast die uit deze film afkomstig is. Over drie jaar..... and the story goes on.
Strictly business die lui van Maiden, ben best jaloers

einde bericht
- Aristophanes
Tsja, ik heb wel vaak mijn bedenkingen als Maiden weer eens een Best Of-album of een live-album de markt op slingerd maar juist een cd/dvd van deze tour zou wel eens een hele interessante schijf worden.Beastie Meijer schreef:Tuurlijk Maiden kennende komen er tig versies uit op DVD, om over een jaar er een CD van uit te brengen met daarop nog een bonusvideoclip die in de originele film niet was verwerkt. Twee jaar verder komt er weer een best of met dan een live versie van The Number Of The Beast die uit deze film afkomstig is. Over drie jaar..... and the story goes on.
Iron Maiden wint Brit Award
Iron Maiden heeft gisteren de Brit Award gewonnen voor beste Britse live act. Ze versloegen de andere genomineerden Coldplay, Elbow, The Verve en Scouting For Girls. De band kon de prijs echter niet persoonlijk in ontvangst komen nemen, aangezien de mannen momenteel aan het laatste deel van hun Somewhere Back In Time wereldtournee bezig zijn, die vorige zomer langs Assen kwam. Een filmpje waarin de band de fans bedanken voor hun stem voor de Brit Award kun je bekijken op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=4QVszdciE4c
Iron Maiden heeft gisteren de Brit Award gewonnen voor beste Britse live act. Ze versloegen de andere genomineerden Coldplay, Elbow, The Verve en Scouting For Girls. De band kon de prijs echter niet persoonlijk in ontvangst komen nemen, aangezien de mannen momenteel aan het laatste deel van hun Somewhere Back In Time wereldtournee bezig zijn, die vorige zomer langs Assen kwam. Een filmpje waarin de band de fans bedanken voor hun stem voor de Brit Award kun je bekijken op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=4QVszdciE4c
- Aristophanes
-
- Dragonforce
- Beastie Meijer
Flight 666 zal op 21 april in ieder geval te zien zijn in Pathé de Munt (Amsterdam), Buitenhof (Den Haag) en Schouwburgplein (Rotterdam). Daar kun je op de website van Pathé momenteel al kaarten voor reserveren. Volgens de website van Iron Maiden zou de film bovendien ook in de Pathé bioscoop in Groningen moeten gaan draaien.
De documentaire zal ook te zien zijn in CineMec in Ede (centraal in het land)
Op de website (www.cinemec.nl) kun je meer informatie terugvinden en kaarten kopen.
Op de website (www.cinemec.nl) kun je meer informatie terugvinden en kaarten kopen.
Ook hier maar even melden (naast het artikel op de frontpage): Volgens Adrian Smith duikt Iron Maiden eind dit jaar de studio in om songs te schrijven voor het vijftiende studio-album. Begin volgend jaar zal het materiaal worden geoefend en opgenomen, waarschijnlijk in een studio waar de band in het verleden al veel heeft gewerkt. Kevin Shirley zal de plaat wederom produceren. Nadat de opnames zijn afgerond, zal Iron Maiden in 2010 tevens aan een nieuwe toernee beginnen.
Zie deze link voor de Engelstalige bron van dit nieuws.
Zie deze link voor de Engelstalige bron van dit nieuws.
- Dragonforce
Mooi, nieuwe plaat, nieuwe tour. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Vanmorgen toevallig nog AMOLAD opgehad, en hoewel ik hem nog steeds de minste van allemaal vind staan er toch wel enkele heel gave nummers op. De eerste helft van Lord of Lies als hoogtepunt.
Toch beviel VXI op de terugweg me beter. Zomers!
Vanmorgen toevallig nog AMOLAD opgehad, en hoewel ik hem nog steeds de minste van allemaal vind staan er toch wel enkele heel gave nummers op. De eerste helft van Lord of Lies als hoogtepunt.
Toch beviel VXI op de terugweg me beter. Zomers!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
De eerste helft van Lord of Light is inderdaad het gaafste gedeelte van de hele cd. Vanaf het refrein zakt het nummer eigenlijk gigantisch in elkaar, terwijl het de potentie had om een van de beste nummers van de laatste 8 jaar te worden. Brighter Than A Thousand Suns en For the Greater Good of God zijn voor mij de pareltjes van AMOLAD.
Inderdaad een fijne plaat, AMOLAD.
Flight 666 was erg gaaf, ik ben erheen geweest in Ede, die wil ik echt op DVD hebben. Het herinnerde me er nog maar eens aan wat een wereldband Maiden toch is.
Flight 666 was erg gaaf, ik ben erheen geweest in Ede, die wil ik echt op DVD hebben. Het herinnerde me er nog maar eens aan wat een wereldband Maiden toch is.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Beastie Meijer
-
Flight 666 is vandaag verkrijgbaar en heb ik uiteraard aangeschaft. Vanavond ga ik de film kijken, maar heb alvast wat nummers bekeken van de concertregistratie die als bonus is toegevoegd. Aangezien deze live-registratie onder handen is genomen door hetzelfde regie-team als de film zelf, werd mijn vermoeden betreffende de beelden bevestigd: het is géén ADHD-tv geworden, godzijdank! En dit is echt stukken beter kijken dan de eerdere concert-dvd's. Er worden zelfs regelmatig shots vanuit het publiek getoond die ergens vanaf de tribune zijn genomen. En soms zien we gewoon beelden backstage, bijvoorbeeld als Bruce komt aanrennen. Erg sfeervol en perfect live-gevoel. Volgens mij is dit de beste concert-registratie van de huidige line-up. Dat zegt nogal wat als je je bedankt dat dit dus slechts toegevoegd is als bonus.
De 'soundtrack' van de film wordt trouwens ook nog eens apart verkocht als live-cd voor € 19,99. Wie gaat dat nu nog kopen? Ik had wel gedacht dat dit als bonus ook bij de package zat, maar niet dus. Die zal dus wel gauw in de uitverkoop zijn.
De 'soundtrack' van de film wordt trouwens ook nog eens apart verkocht als live-cd voor € 19,99. Wie gaat dat nu nog kopen? Ik had wel gedacht dat dit als bonus ook bij de package zat, maar niet dus. Die zal dus wel gauw in de uitverkoop zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Rebellion666
Dat was dus precies wat mij ook te binnen schoot toen ik het concert bekeek. Geen 3600 shots in een minuut en vreemde zwart/ wit beelden. Gewoonweg een geweldige registratie die een lust voor het oog is. Vind dit sowieso een prachtige registratie met geweldige songs. Ben helemaal happy met de dvd én cd (kon het niet laten ze beide te kopenRene schreef:Flight 666 is vandaag verkrijgbaar en heb ik uiteraard aangeschaft. Vanavond ga ik de film kijken, maar heb alvast wat nummers bekeken van de concertregistratie die als bonus is toegevoegd. Aangezien deze live-registratie onder handen is genomen door hetzelfde regie-team als de film zelf, werd mijn vermoeden betreffende de beelden bevestigd: het is géén ADHD-tv geworden, godzijdank! En dit is echt stukken beter kijken dan de eerdere concert-dvd's. Er worden zelfs regelmatig shots vanuit het publiek getoond die ergens vanaf de tribune zijn genomen. En soms zien we gewoon beelden backstage, bijvoorbeeld als Bruce komt aanrennen. Erg sfeervol en perfect live-gevoel. Volgens mij is dit de beste concert-registratie van de huidige line-up. Dat zegt nogal wat als je je bedankt dat dit dus slechts toegevoegd is als bonus.

'In the land of the pigs, the butcher is king.'