Back To Thrash 2: Bonded By Blood, Fueled By Fire +3, Arnhem

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » za mei 16, 2009 12:28 am

En iedereen maar beweren dat dat Bonded by blood was, gelukkig kon ik nog wel toch tot 5 tellen..

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » za mei 16, 2009 12:30 am

Huh???

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » za mei 16, 2009 12:31 am

De band voor Bonded by blood dus, de 4de band.. Jammer dat het zo uitliep, geloof dat ik maar 2 nummers heb mee kunnen pakken van Bonded by blood..

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » za mei 16, 2009 12:40 am

Karlijn schreef:De band voor Bonded by blood dus, de 4de band.. Jammer dat het zo uitliep, geloof dat ik maar 2 nummers heb mee kunnen pakken van Bonded by blood..
BBB speelde als vierde. Fueled By Fire was de vijfde band.

Was een mooi feestje ja. Stuk voor stuk goeie bands (al had die zangert van Crushing Jackhammer thuis mogen blijven, wat een ballenstem had die kerel zeg) en !slayer! nog een stevige handdruk op het laatst kunnen geven. :lol: En nu slapen, haha.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » za mei 16, 2009 12:41 am

Hellhammer schreef:[..]


BBB speelde als vierde. Fueled By Fire was de vijfde band.

Was een mooi feestje ja. Stuk voor stuk goeie bands (al had die zangert van Crushing Jackhammer thuis mogen blijven, wat een ballenstem had die kerel zeg) en !slayer! nog een stevige handdruk op het laatst kunnen geven. :lol: En nu slapen, haha.
hahaha, ga slapen man ;)

Ja, was gaaf! Leuk jou eens te ontmoeten

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » za mei 16, 2009 8:34 pm

Helaas gemist. Maar het was dus een mooi feestje? :)

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sorcha » zo mei 17, 2009 12:14 am

Ik vond het een gezellige sfeer gisteravond en volgens mij hebben de bezoekers zich ook wel vermaakt. Voor diegene die zich afvraagt wie ik was: bij mij heb je een mooie stempel van een eend gekregen (ik stond dus bij de entree) :P

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo mei 17, 2009 6:26 pm

Dank je voor de 2e keer een stempel dan. :mrgreen:

Geweldig feestje, Ausgebombt, circle pit, thrash, lui die van een PA af gingen springen en bonded by blood speelde erg goed.

Ik was die lange lul met een drumstokje in zn poten.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo mei 17, 2009 10:01 pm

Haha, ik benze allebei verloren.

Maar wat een feest, gave bands, goede opkomst (ADJE!) en beregezellig. Alleen jammer van de uitloop, maar het was uiterst gaaf. Bonded By Blood als hopogtepunt inderdaad. Dus, snel weer eens doen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 18, 2009 9:47 am

Het was inderdaad erg gezellig, alleen jammer dat het giga uitliep waardoor FbF voor een lege zaal stond te spelen als laatste. BBB was het hoogtepunt. Ik vond die Grieken ook goed al hadden ze een beetje kampen met een matig geluid. FBF had de pech dat de sfeer op dat moment een beetje weg was doordat veel mensen weg moesten/waren, maar ook niet onverdienstelijk! Die Duitse band kon ik persoonlijk niet veel mee. Maar het was een gekkenhuis en de opkomst was super, bljikbaar is er echt iets van een thrashrevival aan de gang.
Laatst gewijzigd door enforcer op ma mei 18, 2009 4:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma mei 18, 2009 2:51 pm

Klopt inderdaad, volgende keer doen we een of twee bands minder op de avond, hebben we wat meer speeltijd voor ze en wat eerder afgelopen.

Maar toch was het al met al heel geslaagd, louter positieve reacties van mensen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door King of Beer » ma mei 18, 2009 3:19 pm

Zoals al door iedereen gezegd was het een erg gezellig feestje.
Enorm vette avond.
Dit mag vaker in de willemeen
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » ma mei 18, 2009 6:09 pm

wat een bende was het zeg wauw. heel groep vooraan aan het moshen, stagediven. crowdsurfen en zelfs van de boxen afspringen, wat bekant 2,5 meter hoog is. Hoorde zelfs dat er 3 mensen waren afgevoerd. Zag er zelf eentje, die knock out naar achter werd gesleept. Het optreden van bonded by blood leek wel op een concert van een van mijn oude videobanden.

OKe qua bands. De eerste band die ik zag was een duitse meer blackgerichte band. deze paste niet helemaal in mijn straatje

darna speelde een griekse band., speelde op zich wel goed. Hun aankondigingen waren hilarisch over het christendom dat je hoofd leegzuigt en dat soort dingen

Bij bonded by blood brak alle hel los. wat een gave band. Ze speelde vol overtuiging wat zeker werd aangewakkerd door het gestoorde publiek. Na bonded by blood was iedereen gaar of moest een trein halen, dus het liep heel erg leeg. Erg zonde dat de laatste band fueled by fore maar voor een handje vol mensen stond t spelen.

Plaats reactie