Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » di mei 12, 2009 8:28 pm

ea teasse schreef:[..]Maar als je graag dat soort black metal hoort, moet je zeker Sarke eens luisteren. Heeft nog wat doom invloeden. Misschien is de band hier al aan bod gekomen, indien wel, excuses.
Ik heb de cd gehoord ja. Eerste en laatste nummer vond ik echt goed, de rest ok. Verder vind ik de vergelijking tussen Beherit en Sark een beetje mank gaan.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » wo mei 13, 2009 10:42 am

Ik kom er nu net pas achter dat de nieuwe plaat van Katharsis, 'Fourth Reich', de 18e uit gaat komen op CD en LP :D . Goed nieuws! VVorld VVithout End was een zeer gave plaat en Fourth Reich zal wel in dezelfde stijl zijn.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do mei 14, 2009 12:40 pm

Blood&Ashes schreef:Galeere, het nieuwe album van Geist is uit en het is echt fantastisch! Ze zijn weer flink vooruit gegaan sinds Kainsmal.

Geist speelt stevige black met veel melodie. De band weet altijd fantastische sferen op hun albums neer te zetten.

http://www.myspace.com/geistmetal


Liefhebbers van Inarborat en Funeral Procession zouden zich eens aan Geist moeten wagen.
Ik heb hem vandaag voor het eerste gehoord en het is inderdaad weer een geweldige plaat geworden. Hij klinkt mij wat rauwer en agressiever in de oren dan Kainsmal. Maar ik vind ze nog steeds het melodieuzere broertje van Lunar aurora. Maar dat is geen kritiek. Ik ga dit album zeker aanschaffen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do mei 14, 2009 12:45 pm

Ja, ik heb 'm ook al een paar keer beluisterd en het komt als een donderslag bij heldere hemel; ik was net op zoek naar een band die een beetje als Lunar Aurora's laatste plaat klinkt! En hoppa, de sfeer van Galeere is vrijwel een kopie van Geisterschiff van Lunar Aurora. Iets melodieuzer wel, inderdaad. Maar echt een heel erg heerlijk album.
Ik kan me herinneren dat ik Kainsmal ook een keer heb beluisterd, maar dat die niet bleef hangen: die krijgt nu zeker een tweede kans.

Tegelijkertijd even Inarborat en Funeral Procession gecheckt maar de vergelijking gaat voor mij niet echt op. Inarborat is stukken rauwer en Funeral Procession veel agressiever.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do mei 14, 2009 12:53 pm

Oh, als je trouwens op zoek bent naar bands in het straatje van Lunar aurora kan ik je nog een band aanraden. Zie hier, het hardere/rauwere broertje van L.A.:
http://cold-dimensions.de/artists/mortu ... emoni.html
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » do mei 14, 2009 12:58 pm

Ik heb juist helemaal niks met het laatste album van Lunar Aurora. Vind Galeere echt veel interessanter, het is agressiever en directer.

Inarborat heeft qua sfeer wel wat weg van Geist, vooral Kainsmal.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do mei 14, 2009 1:19 pm

Bedoel je Andacht? Dat is mijn favoriete Lunar aurora album naast Zyklus. Maar het klinkt wel erg anders dan hun werk dat daarvoor uit kwam.

Inarborat vind ik niet hetzelfde niveau hebben als Geist en zeker niet als Lunar aurora. Die hebben best leuke dingen maar dat album wordt een beetje saai tegen het eind.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » do mei 14, 2009 2:43 pm

Ja, ik bedoel inderdaad Andacht, vind dat album nogal gekunsteld en zielloos overkomen.

Mijn favoriete Lunar Aurora album is Zyklus.

In tegenstelling tot sommige Lunar Aurora albums gaat Inarborat mij nooit vervelen, ben benieuwd welke richting zij uitgaan, als er ooit nog een 2e album komt.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » do mei 14, 2009 9:35 pm

ColdWorld zit ook op dat label, vind ik zelf een erg goede band.

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Bericht door ea teasse » do mei 14, 2009 10:04 pm

Net als Trist, het Ambient Black Metal soloproject van Aran (Lunar)

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr mei 15, 2009 11:10 am

En Graupel, van wie het 2e album nu eindelijk deze zomer uit schijnt te komen en nog een hele hoop andere bands... :roll:

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Bericht door kriegsnebel » vr mei 15, 2009 11:51 am

Werd is tijd van Graupel!
Bier en metal

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr mei 15, 2009 11:57 am

Inderdaad, dat album is telkens maar weer uitgesteld.

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Bericht door kriegsnebel » vr mei 15, 2009 12:16 pm

Ben benieuwd of die binnenkort al uitkom!
Bier en metal

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr mei 15, 2009 1:00 pm

'Summer 2009' staat op de Wód Ván site, dus ik verwacht van niet.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr mei 15, 2009 3:16 pm

Ik begrijp echt niet waarom dat Graupel-album zo lang uitgesteld moet worden. Het is al lang geleden opgenomen.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » vr mei 15, 2009 7:57 pm

Handig topic, Graupel, Mortuus Infradaemoni en Trist bevallen me prima.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za mei 16, 2009 3:17 pm

XnegativeX schreef:Oh, als je trouwens op zoek bent naar bands in het straatje van Lunar aurora kan ik je nog een band aanraden. Zie hier, het hardere/rauwere broertje van L.A.:
http://cold-dimensions.de/artists/mortu ... emoni.html
Hoe is dat nieuwe album van hen eigenlijk? Ik heb het nog niet beluisterd en kan het eerste werk van hun erg goed waarderen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mei 16, 2009 3:19 pm

Ik vind 'em erg gaaf. Hij doet wat minder aan Lunar aurora denken. Maar het is nog steeds redelijk snelle, ijzige black metal.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Bericht door ea teasse » za mei 16, 2009 4:10 pm

Wat ik ook een hele goeie band vind is het duitse Horn. Sfeervolle Black metal met wat Empyrium invloeden.

Een paar stukken zijn te luisteren op http://www.wanderszeit.de/hoerproben/hoerproben.html

Het zijproject van die gast, Licht Erlischt vind ik ook heel goed. Dat is Funeral Black Metal
http://www.myspace.com/lichterlischt

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » za mei 16, 2009 6:10 pm

ea teasse schreef: Het zijproject van die gast, Licht Erlischt vind ik ook heel goed. Dat is Funeral Black Metal
http://www.myspace.com/lichterlischt
Juist! Dit heb ik ook al eens eerder gepost. Gaaf bandje is dat; de demo wist me zeer te bekoren en zijn onlangs uitgebrachte album was ook niet verkeerd :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Bericht door Mones » za mei 16, 2009 11:01 pm

Blood&Ashes schreef:Ik begrijp echt niet waarom dat Graupel-album zo lang uitgesteld moet worden. Het is al lang geleden opgenomen.
:roll: De aankomende TRoB is ook al lang af........... :?

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo mei 17, 2009 1:45 am

Mones schreef:[..]


:roll: De aankomende TRoB is ook al lang af........... :?
Tja... Ik las ook dat Ván misschien de uitverkochte vinyl versies van de twee TRoB albums opnieuw beschikbaar zou gaan maken. Persoonlijk zie ik liever een stand-alone vinyl versie van de demo (cd zou ook goud zijn).
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » zo mei 17, 2009 12:38 pm

Vind die re-releases zéér overbodig, als die er daadwerkelijk komen. Die dingen zijn heel lang nog verkrijgbaar geweest. Hij klaagde zelfs op een forum dat mensen die dingen niet wilden kopen... En geld is vaak ook een probleem. Hij kan beter gewoon rap nieuwe releases uitbrengen. Aan de optredens te horen heeft bijvoorbeeld Truppensturm ook al aardig wat nieuw materiaal.

Maarja, misschien zie ik dat soort dingen wel te simpel...

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo mei 17, 2009 1:23 pm

Iemand al de nieuwe 1349 gehoord? Hij is echt heel apart. Veel rauwer dan we van ze gewend zijn, en veel langzamee passages waardoor de uitbarstingen nog venijniger en apocalyptischer uit de hoek komen. Ja, deze plaat heeft wel wat.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo mei 17, 2009 2:43 pm

Niets mis met een nieuwe aanpak, maar voor mij is die niet geslaagd. Zie ook het 1349 topic.
Baldurs Tod schreef:Ik heb hem ook gehoord en het het valt me erg tegen (als het echt de uiteindelijke versie blijkt te zijn). Minder agressief en beukend dan de vorige platen, wel meer variatie en mid-tempo stukken. Een hele andere aanpak met veel ambient stukken (bijna de helft) die ik persoonlijk niks vind hebben. Het voegt in sommige nummers wel wat toe maar de plaat weet mij in zijn geheel niet te boeien. Drie vette nummers gehoord, een vrij magere score lijkt me...
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo mei 17, 2009 2:47 pm

Ja, vooral het begin vind ik wel sterk, maar daarna verwatert het nogal in sfeerbenadrukking en experimenteel geneuzel. Ze proberen volgens mij een beetje een Celtic Frost sfeertje na te bootsen, maar het lukt niet helemaal. Jammer, want de nummers waar het wel losgaat zijn ook echt heerlijk. Nee, geef mij maar Hellfire.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Bericht door kriegsnebel » di mei 19, 2009 12:27 pm

Nattefrost naar de studio

Na zijn colaboratie met Fenriz trekt Nattefrost opnieuw naar de studio voor de afwerking van zijn derde solo-album Opfergang. Dirge Rep en Vrangsinn zijn opnieuw van de partij.

Opfergang has been recorded in pain, and was wrenched straight out of hell. The end-result will be the most brutal Nattefrost album to date.

Ben benieuwd wat het gaat worden!
Bier en metal

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di mei 19, 2009 4:25 pm

Zeg, nou is er hier nog wel eens wat te doen om bands als Ofermod, Watain en recentelijk nog IXXI. Maar wat vindt men hier eigenlijk van Zavorash? De originele band van Necromorbus en Totalscorn. Ik hoor eigenlijk nooit iemand over die band terwijl Zavorash mijn duidelijke voorkeur geniet ten opzichte van de 3 voorgenoemde bands.

http://www.myspace.com/zavorash
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » di mei 19, 2009 5:27 pm

kriegsnebel schreef:Nattefrost naar de studio

Na zijn colaboratie met Fenriz trekt Nattefrost opnieuw naar de studio voor de afwerking van zijn derde solo-album Opfergang. Dirge Rep en Vrangsinn zijn opnieuw van de partij.

Opfergang has been recorded in pain, and was wrenched straight out of hell. The end-result will be the most brutal Nattefrost album to date.

Ben benieuwd wat het gaat worden!
Blood&Vomit was een gave plaat; hopelijk word deze net zoiets. Smerig, catchy en goed :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » di mei 19, 2009 6:36 pm

XnegativeX schreef:Zeg, nou is er hier nog wel eens wat te doen om bands als Ofermod, Watain en recentelijk nog IXXI. Maar wat vindt men hier eigenlijk van Zavorash? De originele band van Necromorbus en Totalscorn. Ik hoor eigenlijk nooit iemand over die band terwijl Zavorash mijn duidelijke voorkeur geniet ten opzichte van de 3 voorgenoemde bands.

http://www.myspace.com/zavorash
Ik heb niks met Ofermod, Watain en IXXI, maar Zavorash vind ik wel goed. Hoop dat die nog eens met wat nieuws komen.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11071
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » di mei 19, 2009 7:33 pm

XnegativeX schreef:Zeg, nou is er hier nog wel eens wat te doen om bands als Ofermod, Watain en recentelijk nog IXXI. Maar wat vindt men hier eigenlijk van Zavorash? De originele band van Necromorbus en Totalscorn. Ik hoor eigenlijk nooit iemand over die band terwijl Zavorash mijn duidelijke voorkeur geniet ten opzichte van de 3 voorgenoemde bands.

http://www.myspace.com/zavorash
Ik ken het niet, maar ik vond juist de zang bij IXXI vrij matig. Verder is IXXI best een leuke band, maar de zang stoort me toch wel. Een soort laf gepruttel.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » za mei 23, 2009 7:46 pm

Zag eergisteren een nieuwe van Axis of Perdition in de winkel liggen. Zag er wel mooi uit, maar hij was erg duur. Toch ben ik wel benieuwd. Heeft iemand hem al gehoord ?

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11071
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » za mei 23, 2009 7:59 pm

Volgens mij hoort Axis Of Perdition inmiddels meer in het ambient / industrial / noise topic dan in het black metal topic ;)
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » za mei 23, 2009 8:15 pm

Pffft......hokjes.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » ma mei 25, 2009 4:26 am

Blood&Ashes schreef:Galeere, het nieuwe album van Geist is uit en het is echt fantastisch! Ze zijn weer flink vooruit gegaan sinds Kainsmal.

Geist speelt stevige black met veel melodie. De band weet altijd fantastische sferen op hun albums neer te zetten.

http://www.myspace.com/geistmetal


Liefhebbers van Inarborat en Funeral Procession zouden zich eens aan Geist moeten wagen.
Pas geleden in Houten kennisgemaakt met de muziek van Geist. Zeer overtuigend inderdaad.

Maar, hoe gaat dat precies in zijn werk als je cd's van hen wilt bestellen? Daar kom ik even niet uit.

Gebruikersavatar
Finsternis
Berichten: 1714
Lid geworden op: zo sep 07, 2008 10:12 pm

Bericht door Finsternis » ma mei 25, 2009 5:41 pm

Katharsis - Fourth Reich, erg gaaf album.. En van de outro van Sinn koronation krijg ik echt kippenvel! *BRRR* Wat vinden jullie van dit album? :)

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » ma mei 25, 2009 6:19 pm

Finsternis schreef:Katharsis - Fourth Reich, erg gaaf album.. En van de outro van Sinn koronation krijg ik echt kippenvel! *BRRR* Wat vinden jullie van dit album? :)
Ik had ook al eerder een dergelijke post geplaats, maar zonder reactie. Ik heb het album gisteravond even beluisterd; ik zal de LP versie zeer spoedig maar eens in huis gaan halen, want wat ik gehoort heb vond ik toch wel gaaf. De plaat ligt min of meer in het verlengde van VVorld VVithout End; dezelfde chaotische stijl. Vanavond nog maar een keer beluisteren voor een beter oordeel, maar wat ik me nog van de luisterbeurt van gister kan herrineren waren killer riffs en dat het weer zeer fraai album is geworden. Ik vraag me wel af waarom het eigenlijk als een EP word beschouwd en niet als een full-lenght...
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Finsternis
Berichten: 1714
Lid geworden op: zo sep 07, 2008 10:12 pm

Bericht door Finsternis » ma mei 25, 2009 6:21 pm

Ah ik heb je eerdere post over dit onderwerp niet gezien anders had ik er wel op gereageerd. Ik moet het zeker nog een aantal keren goed beluisteren voor ik er echt iets over kan zeggen.. Tot nu toe vind ik het alleen erg gaaf en tja van gitaarrifjes ga ik sowieso al kwijlen en die outro gaan mn haren van overeind staan, dus tot nu toe is het nog erg positief. Live lijkt het me ook enorm gaaf om te aanschouwen!

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » ma mei 25, 2009 6:23 pm

Metall schreef:[..]

Pas geleden in Houten kennisgemaakt met de muziek van Geist. Zeer overtuigend inderdaad.

Maar, hoe gaat dat precies in zijn werk als je cd's van hen wilt bestellen? Daar kom ik even niet uit.
Gewoon naar hen mailen: "For gig requests, shirt/album orders or any other direct contact, please leave a message here: alboin (at) the-geist-reich (dot) de " of anders het opzoeken bij een distro. :wink:

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » ma mei 25, 2009 6:27 pm

Finsternis schreef:Ah ik heb je eerdere post over dit onderwerp niet gezien anders had ik er wel op gereageerd. Ik moet het zeker nog een aantal keren goed beluisteren voor ik er echt iets over kan zeggen.. Tot nu toe vind ik het alleen erg gaaf en tja van gitaarrifjes ga ik sowieso al kwijlen en die outro gaan mn haren van overeind staan, dus tot nu toe is het nog erg positief. Live lijkt het me ook enorm gaaf om te aanschouwen!
Live lijkt het me ook wel indrukwekkend maar ik vraag me af of ze wel, en zoja waar en wanneer (!) concerten geven. Het zal vast wel een aparte sfeer geven. Ik wil eigenlijk nog even wachten tot ik de LP versie in bezig heb en de plaat dan nog een aantal goede luisterbeurten geven. Zoals de band zelf al aangeeft 'Listen in total darkness at maximum volume', haha. VVorld VVithout End gaf met dit advies wel een indruk.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Finsternis
Berichten: 1714
Lid geworden op: zo sep 07, 2008 10:12 pm

Bericht door Finsternis » ma mei 25, 2009 6:37 pm

At maximum volume check, in total darkness nope.. Moet nog gaan gebeuren dus.. Maar vrees dat mn buren daar niet echt blij van gaan worden haha! En of ze concerten geven weet ik ook niet, ik hoop van wel.. Nieuw album/ep is een goede reden tot touren toch? Iemand een idee?

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma mei 25, 2009 8:38 pm

Metall schreef:Pas geleden in Houten kennisgemaakt met de muziek van Geist. Zeer overtuigend inderdaad.

Maar, hoe gaat dat precies in zijn werk als je cd's van hen wilt bestellen? Daar kom ik even niet uit.
Je kunt contact met ze opnemen via hun MySpace. Daar staat wel een e-mailadres waarop je ze kunt bereiken. Daarnaast kan je hun spul ook via de mailordershops kopen die Lupus Lounge op hun site noemt. Ik zou het via de band doen. Ben je goedkoper uit.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mei 25, 2009 9:44 pm

Finsternis schreef:Katharsis - Fourth Reich, erg gaaf album.. En van de outro van Sinn koronation krijg ik echt kippenvel! *BRRR* Wat vinden jullie van dit album? :)
VVorld VVithout End vond ik een geweldig album en voor zover ik het nu kan inschatten ligt het nieuwe album in diezelfde lijn. Dus dat wordt sowieso aanschaffen voor mij. Geweldige, smerige, rauwe, haatvolle black. Die suicidal black metal trend is leuk hoor, maar geef mij dit soort gitzwarte parels maar.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » ma mei 25, 2009 9:55 pm

Er is alleen een ding waar ik me ontzettend aan erger bij Katharsis: dat zielige verkeerd-spellen-voor-satan van ze. Verder zijn 666 en WWE geniale albums. Kruzifixxion is ook wel oke maar als je de andere twee hebt is die eigenlijk overbodig (op de ijzige openingskrijs in het eerste nummer na dan). Vooral WWE is tof doordat ze daar wat meer en eigen ding doen, maar toch zonder al te ver van de platgelopen paden af te wijken. WWE heeft voor mij toch wel wat verbeterpuntjes, namelijk het drumwerk en de effecten op de zang. De drums lijken wat te chaotisch zonder daarmee echt wat toe te voegen aan de muziek, de effecten op de zang mogen ze van mij voor een groot deel weglaten. Ik ben zeker benieuwd naar Fourth Reich, maar wanneer hij hier in de kast staat weet ik nog niet. Er is geen haast bij.

En voor zover ik weet heeft Katharsis nog nooit live gespeeld.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » wo mei 27, 2009 4:41 am

Nynke en Blood&Ashes bedankt. Ik heb Galeere (en tegelijk Auf alten Wegen van Graupel) besteld bij ProMedia Online Shop.

Gebruikersavatar
Mikhael0
Berichten: 118
Lid geworden op: zo feb 15, 2009 1:59 pm
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Bericht door Mikhael0 » wo mei 27, 2009 11:47 pm

Katharsis- Fourth Reich

Ge-wel-dig. Meer hoef ik er niet over te zeggen denk ik zo.
Vooral Sinn Koronation...machtig nummer
.....Neglect!

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » do mei 28, 2009 9:20 am

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe Katharsis album.
Vorige week besteld maar nog niet binnen.
Tot nu toe hoor ik alleen goede reacties over het album dus ik denk dat het weer een pareltje is geworden.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Der Kriegmeister
Berichten: 120
Lid geworden op: wo mei 20, 2009 1:36 pm

Bericht door Der Kriegmeister » do mei 28, 2009 9:25 am

Gaaf is 'ie inderdaad :).

Net zoals de nieuwe Blut Aus Nord, het beste wat ik tot nu toe van de band heb gehoord.

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » do mei 28, 2009 9:36 am

Ik ben benieuwd.
Heb het nog niet gehoord.
Het voorgaande werk is van een hoog niveau dus deze zal niet anders zijn.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Plaats reactie