Beste Album Ooit
- Lone Starr
- Heer Petomaan
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ja hehe, het topic is "favoriete album"Heer Petomaan schreef:[..]
Vergeet "Imaginations ....." niet!!!

Imaginations heeft een goede 2de plaats bij BG albums

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Heer Petomaan
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Heer Petomaan schreef:
BG heerscht gewoon de pan uit!!!

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Heer Petomaan
Re: Beste Album Ooit
Grapjas, Stormlord is echt geen Cradle kloon!Jeroen schreef:[..]
Stormlord?
waar zit je verstand om een cradle of filth kloon aan te wijzen...maar ja smaken verschillen...al is dat wel een leuke plaat...
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Hmm wel vaker dergelijke topics gehad...maar jee, ik mag er maar 1 noemen??!
Heu...
Shadowthrone of Nemesis Divina denk ik van Satyricon...
Heu...
Shadowthrone of Nemesis Divina denk ik van Satyricon...
Laatst gewijzigd door Sephtis op di jul 29, 2003 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nee! SOMEWHERE FAR BEYOND en anders IMAGINATIONS FROM THE OTHER SIDESandr schreef:Blind Guardian: A night at the opera
hoewel nog geen klassieker, staat hij bij mij absoluut op nummer 1

- ruben somewhere online
- Blackmetal
- Contacteer:
same 4 meHeer Petomaan schreef:Cradle Of Filth (:shock:) - Dusk And Her Embrace
en wat mij betreft ook:
Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions
Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
- Doodsrochel
1. Metallica - Justice. Slecht opgenomen, belabberd afgemixt, geen bas, kartonnen trommels en een garage-geluid. Maar de onbetwiste nummer één bij mij...
2. Old Mans Child - The Pagan Prosperity. Wat een hEErlijke herrie.
3. Decipher (After Forever). JEZUS wat een plaat. Gothicachtige muziek in mijn top 5 is een beetje vreemd, maar toch ook weer niet heel erg.
4. Manu Chao - Proxima Ectacion: Esperanza (Kan het ook niet helpen!)
5. Dimmu Borgir - Godless Savage Garden. AuToMuZiek!
Nou ja, weten jullie het even...
3. Decipher (After Forever). JEZUS wat een plaat. Gothicachtige muziek in mijn top 5 is een beetje vreemd, maar toch ook weer niet heel erg.
Fuck it all and fucking no regrets.
*kots*Doodsrochel schreef:1. Metallica - Justice. Slecht opgenomen, belabberd afgemixt, geen bas, kartonnen trommels en een garage-geluid. Maar de onbetwiste nummer één bij mij...
- Creeping Death
En wie had daar commentaar op? Niemand! St. Anger wilt iedereen anders wel de grond inboren, terwijl dat even veel ass kickt als je het maar een paar keer luistert.Doodsrochel schreef:1. Metallica - Justice. Slecht opgenomen, belabberd afgemixt, geen bas, kartonnen trommels en een garage-geluid. Maar de onbetwiste nummer één bij mij...
Absolute nummer 1 : Metallica - Master Of Puppets OF Ride The Lightning (ik kan niet kiezen)
[b]Mirror Stares Back Hard
Kill It's Such A Friendly Word
It Seems The Only Way
For Reaching Out Again![/b]
Kill It's Such A Friendly Word
It Seems The Only Way
For Reaching Out Again![/b]
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Muzikaal gezien is voor mij MoP het beste Tallica album, maar Ride blijft mijn favoriete plaat van hun. Dat album heeft een bepaalde sfeer dat Ride voor mij zo speciaal maakt.Creeping Death schreef:[..]
En wie had daar commentaar op? Niemand! St. Anger wilt iedereen anders wel de grond inboren, terwijl dat even veel ass kickt als je het maar een paar keer luistert.
Absolute nummer 1 : Metallica - Master Of Puppets OF Ride The Lightning (ik kan niet kiezen)
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- Doodsrochel
Ik zet nog nét Master boven Ride, maar het scheelt niks, inderdaad...Oorspronkelijk gepost door Creeping Death:
[..]
En wie had daar commentaar op? Niemand! St. Anger wilt iedereen anders wel de grond inboren, terwijl dat even veel ass kickt als je het maar een paar keer luistert.
Ze zijn allebei briljant.
Ze deden Ride The Lightning gewoon live op Fields of Rock... ik dacht dat ik GEK werd.

- CALIBANaan
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
ik zou echt niet weten wat nu precies het beste metallica album is...tot en met the black album vind ik ze allemaal wel ok, maar ik heb zeker wel beter bands gehoord (wat niet afdoet aan de kwaliteit van de metallica albums, die natuurlijk met vlagen geniaal zijn)CALIBANaan schreef:kill em all is t beste meytallica album....op 1 of andere manier....vind ik bij heel veel bands hun 1e album t best...maar bij metallica is t wel erg duidelijk..
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- Doodsrochel
- toffe_ellende
Ik zou wel een paar duizend redenen weten waarom dat niet zo is maar dat het een legendarisch album is, dat lijkt me duidelijk.CALIBANaan schreef:kill em all is t beste meytallica album....op 1 of andere manier....vind ik bij heel veel bands hun 1e album t best...maar bij metallica is t wel erg duidelijk..
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
- inageandsadness
- Contacteer:
tjsah ehh, welk metallica album is niet legendarisch inmiddels?toffe_ellende schreef:[..]
Ik zou wel een paar duizend redenen weten waarom dat niet zo is maar dat het een legendarisch album is, dat lijkt me duidelijk.
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- Doodsrochel
- toffe_ellende
haha.. had het eigenlijk alleen over Kill em all.sephtis schreef:ik verwacht dan nu ook een opsomming van tenminste 1000 redenen waarom t niet altijd op gaat dat t eerste album t best is, ga uw gang, ik wacht :p
Kijken hoever ikkom. Er zitten ook minder geldige redenen tussen.
1. De sound was nog niet zo vernieuwend. Het was wel sneller dan het meeste maar er werd hier en daar nog wat gekopieerd.
2. De teksten zijn nog erg onvolwassen hier en daar.
3. Qua songschrijven zijn cd's als Master of Puppets en Ride the Lightning een grote stap voorwaards.
4. De productie klinkt nog een beetje gammel.
5. De afwisseling is ook niet zo groot als op volgende cd's
6. De zang van hetfield is bij lange na niet zo goed als latere cd's
Dat wil niet zeggen dat het niet een van de belangrijkste metal cd's van de jaren tachtig is. Het is een sleutelplaat.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
- toffe_ellende
HAHAHA je bent op de goeie weg, nog minstens 994toffe_ellende schreef:[..]
haha.. had het eigenlijk alleen over Kill em all.
Kijken hoever ikkom. Er zitten ook minder geldige redenen tussen.
1. De sound was nog niet zo vernieuwend. Het was wel sneller dan het meeste maar er werd hier en daar nog wat gekopieerd.
2. De teksten zijn nog erg onvolwassen hier en daar.
3. Qua songschrijven zijn cd's als Master of Puppets en Ride the Lightning een grote stap voorwaards.
4. De productie klinkt nog een beetje gammel.
5. De afwisseling is ook niet zo groot als op volgende cd's
6. De zang van hetfield is bij lange na niet zo goed als latere cd's
Dat wil niet zeggen dat het niet een van de belangrijkste metal cd's van de jaren tachtig is. Het is een sleutelplaat.

Maar goed, je hebt goede punten, maar is het niet zo, dat een nostalgische waarde zulke dingen overtreft? Een band groeit, na zo'n eerste plaat, vijlt de foutjes weg en zo, krijgt de slag te pakken. Maar de verrassing van hun Debuut, dat vernieuwende, dat krijg je nooit weer terug natuurlijk.
- Doodsrochel
- CALIBANaan
- Contacteer:
volgens mij heeft metallica met st. anger de wereld ook wel best verrast hoor.....in t begin hoorde ik echt alleen maar slechte dingen over st. anger, maar sinds het concert op fields of rock (wat overigens echt kankersuper was) is die kritiek allemaal positief geworden......raar wereldje
Gelegenheids Satanist
- Doodsrochel
Anger: Ik moet er wel aan wennen, maar Frantic, St. Anger en Shoot Me Again zijn nu al klassiekers, vinnik... jezus MINA, ik dacht dat ik GEK werd ("Nog gekker?" "Hoeha.") toen ik St. Anger hoorde bij Henk.
BTW, was het concert een beetje goed...? Ik stond naast de drum-speakers dus het geluid werd een beetje vervormd
(Geintje... heersch. En godverdegloeiende godverdegodverdomme, laat ik Trujillo's pasgevangen plectrum uit m'n poten flikkeren. Fucking hell)
BTW, was het concert een beetje goed...? Ik stond naast de drum-speakers dus het geluid werd een beetje vervormd

(Geintje... heersch. En godverdegloeiende godverdegodverdomme, laat ik Trujillo's pasgevangen plectrum uit m'n poten flikkeren. Fucking hell)
- toffe_ellende
goed punt denk ik. Ik denk dat Metallica dat een paar keer heeft gehad. Maar ik kan het nooit zo beoordelen omdat ik drie was toen Kill em all uitkwam.sephtis schreef:[..]
HAHAHA je bent op de goeie weg, nog minstens 994
Maar goed, je hebt goede punten, maar is het niet zo, dat een nostalgische waarde zulke dingen overtreft? Een band groeit, na zo'n eerste plaat, vijlt de foutjes weg en zo, krijgt de slag te pakken. Maar de verrassing van hun Debuut, dat vernieuwende, dat krijg je nooit weer terug natuurlijk.
- toffe_ellende
er is een fout die metallica sinds load steeds weer maakt: waarom moet een metallicacd telkens weer bijna 80 minuten duren? Bij Load en Re-load zag je al dat er een paar nummers de hele plaat verpestte (Ronnie. Poor Twisted Me, Cure, Carpe Diem Baby, Attitude) en dat heeft die nieuwe ook. De laatste twee nummers van de cd zijn gewoon te veel van het 'mindere' werk. The Unnamed Feeling was een beste afsluiter geweest.
- CALIBANaan
- Contacteer:
- toffe_ellende