25/05: Sunn 0))) @ Arminius kerk, Rotterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » wo mei 27, 2009 11:38 am

Jazekerwel, naja soms ben ik erbij gaan staan.
Maarja, het is ook wel zitmuziek.
לֹא אעבוד

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » wo mei 27, 2009 12:46 pm

Hier waren er geen zitplaatsen voorzien, tenzij je een biechtstoel ging opzoeken natuurlijk.
Faustian Spirit of the Earth

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » wo mei 27, 2009 4:19 pm

Bart schreef:Ik wist niet goed wat ik moest verwachten (zeker omdat ik de 'demos' absoluut niet tot hun topwerk vond behoren) maar ik was zeker aangenaam verrast. De setting, de sfeer, de loodzware bassen die alles lieten trillen.. ik heb genoten. Wat dat betreft hebben ze er een fan bij, de volgende keer bij een 'normaal' concert ben ik zeker aanwezig. ;)

Vond trouwens het volume erg meevallen. Ik verwachtte een muur van geluid die je trommelvliezen aan stukken zou scheuren, maar toen ik na 5 minuten m'n oordoppen uitdeed (ik haat het als de hoge tonen worden afgevlakt) moest ik concluderen dat het volume precies goed was; veel harder had het van mij in ieder geval niet gehoeven, heb veel erger meegemaakt. Jammer trouwens dat ik als één van de laatsten binnenkwam, want boven kon ik niet al te veel zien. Ben toen maar beneden gaan staan bij die paal bij de bar, daar was het wat dat betreft stukken beter. Overigens nog een paar MF'ers gezien: Paradigm_shift, en Amnesjan en die knaap boven me. :P
Na de show nog zo'n oordoppenhouder gekocht met het logo van de band erop; leuk gevonden. :mrgreen: Alleen jammer dat ze geen black one/white 2 cd's hadden, wil ik eindelijk eens cd's kopen krijg je dat weer..

[..]

Echt overvol was het niet inderdaad (hoewel het wel degelijk was uitverkocht). Maar dat vond ik eigenlijk wel fijn.
Ah, ik ben gespot! Zat jij ook boven dan?

Het was erg gaaf, alleen had het ofwel een minuut of tien korter moeten duren, ofwel een wat ruimere bezetting moeten hebben. Verder een erg gave ervaring, ik kijk l uit naar de Monoliths and Dimensions tour.
οu φροντiς

ketter

Bericht door ketter » wo mei 27, 2009 4:58 pm

paradigm shift schreef:[..]

Ah, ik ben gespot! Zat jij ook boven dan?
Op het begin wel, ik zat in het middelste gedeelte aan de rechterkant op de tweede bank vooraan. Mager postuur, wit Ramones-shirt. :P Jij zat toch helemaal aan de linkerkant (als je voor 't podium staat)?
Ben toen maar later naar beneden gelopen omdat ik boven geen bal zag.

Vooralsnog bevalt de nieuwe me niet heel erg goed moet ik zeggen. Vooral dat eerste nummer vind ik op sommige momenten erg misplaatst...

Cranial

Bericht door Cranial » wo mei 27, 2009 5:49 pm

king_pin schreef:ah, was jij die gast die de picture disc had gekocht?
inderdaad,en jij was?! verfris mn geheugen effe,kheb zoveel mensen ontmoet :lol:
Tullepetoanum Metallius

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » wo mei 27, 2009 6:23 pm

Bart schreef:[..]

Op het begin wel, ik zat in het middelste gedeelte aan de rechterkant op de tweede bank vooraan. Mager postuur, wit Ramones-shirt. :P Jij zat toch helemaal aan de linkerkant (als je voor 't podium staat)?
Ben toen maar later naar beneden gelopen omdat ik boven geen bal zag.

Vooralsnog bevalt de nieuwe me niet heel erg goed moet ik zeggen. Vooral dat eerste nummer vind ik op sommige momenten erg misplaatst...
Ah, die beschrijving klinkt bekend :) Met die rook zag je volgens mij beneden ook geen bal :P

Agartha is inderdaad ook mijn minst favoriete nummer van M&D, maar de rest is fantastisch. Met name hunting and gathering, met de snelste Sunn O))) riff ooit (het zal toch geen grindcore band worden :P ) en lekkere Celtic Frost blazers, en vooral het naar Earth neigende Alice.
οu φροντiς

king_pin
Contacteer:

Bericht door king_pin » wo mei 27, 2009 8:53 pm

Cranial schreef:[..]
inderdaad,en jij was?! verfris mn geheugen effe,kheb zoveel mensen ontmoet :lol:
Ik zat schuin achter je, naast die gast met die bril en die hippie waar je nog een praatje mee had. Ik had mn "For the Love of God" schedel T-shirt aan (als je dat is opgevallen), je weet wel: dat kunstwerk van Damian Hirst van een schedel dat helemaal bedekt is met diamanten :)

Ben trouwens benieuwd hoe de Monolith & Dimensions tour eruit gaat zien, nemen ze een heel koor mee? 8).
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Cranial

Bericht door Cranial » wo mei 27, 2009 9:32 pm

aah !! ook leuk om eens een gezicht te plakken op sommige gebruikersa hier ;)

daar ben ik ook benieuwd naar,1 ding is zeker,attilla...voor de spoken word gedeeltes 8)
Tullepetoanum Metallius

Plaats reactie