Papa Roach + Dear Superstar ll 27 juni, Atak Enschede

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Sjorser
Berichten: 30
Lid geworden op: wo okt 08, 2008 2:10 pm

Papa Roach + Dear Superstar ll 27 juni, Atak Enschede

Bericht door Sjorser » za jun 13, 2009 1:32 pm

Afbeelding
Voor zaterdag 27 juni 2009 stond in de agenda van poppodium Atak al wekenlang een mysterieuze headliner uit de VS aangekondigd onder de noemer ‘X-it Mystery Band’. Vandaag werd officieel bekend gemaakt dat Papa Roach deze avond voor een zeer intiem concert naar het Enschedese Poppodium komt. Voor slechts 12 euro vlogen de tickets ook voor de officiële bekendmaking al de deur uit. Er zijn echter nog steeds tickets beschikbaar via de reguliere voorverkooppunten van Atak. Nu het grote woord eruit is, zal de verkoop extra hard gaan lopen, dus haast is geboden!

Papa Roach

Een vaste stijl valt bij deze Amerikanen niet echt te herkennen, want hun major-label debuut "Infest" was een naar hardcore neigend Nu-Metal album terwijl hun vervolg "LoveHateTragedy" straight-up rock was. Grote hits werden gescoord met de nummers "Last Resort", "Broken Home" en "She Loves Me Not".

Het optreden in Atak is voor de band uniek intiem. De afgelopen jaren speelde Papa Roach voor duizenden fans in grote zalen en op festivals. De band speelde twee maanden geleden de Melkweg nog plat en speelt vandaag op het Waldrock Festival in Burgum tussen iconen Heaven And Hell (Dio & Black Sabbath) en Motörhead. De maximaal 800 bezoekers van Atak kunnen dus rekenen op een heel bijzonder concert.

info
Zaal open: 20:30
Aanvang: 21:00

Entree: € 14.00
E-ticket: € 12.00
VVK: € 12.00

Atak

Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Bericht door Victor » za jun 13, 2009 4:50 pm

Ben ik bij, gaaf man in zo'n kleine zaal :D
Het was meer geluk dan mazzel

Sister September
Berichten: 1286
Lid geworden op: do feb 10, 2005 9:53 pm

Bericht door Sister September » za jun 13, 2009 4:53 pm

En Heaven's Basement zit in het voorprogramma! Alleen daarvoor zou ik al gaan, als ik niet in Tunesië zou zitten :cry:
http://www.myspace.com/heavensbasementofficial

Afbeelding

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » zo jun 14, 2009 12:43 pm

Oeh, ik denk dat ik hier toch even langs ga. Nooit verkeerd.
"What is it with you and banging monsters"

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » vr jun 26, 2009 10:20 pm

Morgen alweer. Ik hoorde van een vriendin dat hun kaartjes zijn teruggenomen door Paylogic, ze hadden perongeluk teveel kaarten verkocht! Gelukkig is mijne geldig dus kan ik gewoon gaan.
"What is it with you and banging monsters"

Plaats reactie