Hardcore/punk/metalcore IV

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jul 06, 2009 9:26 pm

XnegativeX schreef:Wat is dat Glasses voor ellende dan?
Glasses heeft geen woorden nodig, luisteren man:

http://www.myspace.com/glasseshc

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » ma jul 06, 2009 9:32 pm

ik vind die laatste van pulling teeth minder, hij grijpt me niet zo bij de kloten als het oudere werk. misschien eens wat vaker draaien.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » ma jul 06, 2009 9:35 pm

yoo Neg, ken je deze al?

http://www.myspace.com/xbackbreakerx

fijn stukje straight edge herrie al zeg ik het zelf.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 06, 2009 9:36 pm

iscariah schreef:[..]
Glasses heeft geen woorden nodig, luisteren man:

http://www.myspace.com/glasseshc
Ik hoor een hele hoop sludge en zeer weinig hardcore. De enige link met hardcore is de zang.

Duidelijk niet mijn ding.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 06, 2009 9:38 pm

Pigface schreef:yoo Neg, ken je deze al?

http://www.myspace.com/xbackbreakerx

fijn stukje straight edge herrie al zeg ik het zelf.
Klinkt wel geinig ja. Maar het is wel een pure optelsom van hun eigen invloeden (Terror, Slayer, Figure Four, Hatebreed, Death Before Dishonor, Earth Crisis, Blood For Blood, Old Throwdown, Slipknot).

Nee, wat hardcore betreft blijf ik bij dit soort herrie:

http://www.myspace.com/deadreprise

http://www.myspace.com/thegoldenage

http://www.myspace.com/somethinginside

http://www.myspace.com/finalfight

http://www.myspace.com/civilterror

http://www.myspace.com/eyeofjudgementdistribution

Maar ik durf te wedden dat daar dan weer niks voor jullie (Iscariah/Pigface) tussen zit.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » ma jul 06, 2009 9:48 pm

Wel Dus!!! eye of judgement!!!! vette band!!! nog nooit live kunnen zien helaas, maar dat moet afgaande op de vette muziek wel cool zijn!
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jul 06, 2009 9:49 pm

TUUUUUUUUUTTTTTT, wrong:

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 06, 2009 9:51 pm

Kijk, dat doen jullie ook alleen maar om mij dwars te zitten :shock:

Civil terror is live gruwelijk vet! Ik heb ze al 2x gezien.

@Iscariah: Ik had nooit verwacht dat jij Final fight goed zou vinden. Dat is redelijk standaard youthcrew/old school. Het soort muziek waar je mij midden in de nacht voor wakker kunt maken...a.k.a. niet jou ding :wink:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jul 06, 2009 9:54 pm

XnegativeX schreef:
@Iscariah: Ik had nooit verwacht dat jij Final fight goed zou vinden. Dat is redelijk standaard youthcrew/old school. Het soort muziek waar je mij midden in de nacht voor wakker kunt maken...a.k.a. niet jou ding :wink:
Het ene gaat al wat beter naar binnen dan het andere. Vind Final Fight goed maar dan weer andere bands in die stijl die ik niet kan aanhoren.

Geef mij meestal maar in de stijlen van Cursed, Ceremony, Trash Talk, ...

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 06, 2009 9:56 pm

Die laatste 2 zijn sowieso gaaf. Trash talk heb ik een tijdje geleden gezien in het voor programma van Paint it black (geniaal!). Volgens mij heb ik de dood nog nooit zo dicht in de ogen gekeken. Wat een agressieve/energieke show! Dat wil ik maar al te graag nog een keer zien.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jul 06, 2009 9:59 pm

XnegativeX schreef:Die laatste 2 zijn sowieso gaaf. Trash talk heb ik een tijdje geleden gezien in het voor programma van Paint it black (geniaal!). Volgens mij heb ik de dood nog nooit zo dicht in de ogen gekeken. Wat een agressieve/energieke show! Dat wil ik maar al te graag nog een keer zien.
Wel, ze spelen ook weer op ieperfest. En in Mol hier in belgië, bij alletwee aanwezig man.

Even nog twee andere favorieten pluggen:

Fundamental (zijn wel vrienden, maar zit zoveel potentieel in man ... demo is nu uit!)
http://www.myspace.com/fundamentalhc

Gold Kids
http://www.myspace.com/goldkids
Ga ik ook op ieperfest zien. Maar ik ga ze waarschijnlijk ook al wat eerder zien samen met Lewd Acts (ook een superband!) in Messancy.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 06, 2009 10:15 pm

iscariah schreef:[..]
Gold Kids
http://www.myspace.com/goldkids
Ga ik ook op ieperfest zien. Maar ik ga ze waarschijnlijk ook al wat eerder zien samen met Lewd Acts (ook een superband!) in Messancy.
HOLY SHIT! Waarom kom je hier nou niet eerder mee?! Dit klinkt ge-wel-dig!!! :D Hier ga ik even ernstig in duiken.

Wat vind jij hier van dan:
http://www.myspace.com/humandemise
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » ma jul 06, 2009 10:33 pm

ik denk dat iscariah kickback ook wel zou moeten diggen.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jul 06, 2009 10:34 pm

XnegativeX schreef:[..]


HOLY SHIT! Waarom kom je hier nou niet eerder mee?! Dit klinkt ge-wel-dig!!! :D Hier ga ik even ernstig in duiken.

Wat vind jij hier van dan:
http://www.myspace.com/humandemise
Gold Kids is echt super. Ze gecheckt toen ik zag dat ze bij de topfriends van Daggers (belgische band in de stijl van Cursed, Hope Conspiracy stonden, ook checken, hun full-length in september zal menig mens omver blazen) en was weggeblazen! Super!

Human Demise klinkt wel goed ja, wat verder uitchecken!

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » di jul 07, 2009 12:26 am

Geen animo voor Screamo hier, maar toch een lijstje:
1. Alpnist - Minus.Mensch
2. Dolcim - Guillotine Ride
3. Graf Orlock - Destination Time: Today
4. Sofi Major - S/t

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di jul 07, 2009 12:29 am

War_Bomb schreef:Geen animo voor Screamo hier, maar toch een lijstje:
1. Alpnist - Minus.Mensch
2. Dolcim - Guillotine Ride
3. Graf Orlock - Destination Time: Today
4. Sofi Major - S/t
Alpinist zou ik toch meer in het "neocrust" hoekje steken, dus bands zoals Tragedy, Ekkaia, ... die nieuwe wel nog niet gehoord (check die Morne / Warprayer split die in mijn lijstje stond ook dan maar)

En Graf Orlock meer richting grind, twee andere ken ik niet.

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » di jul 07, 2009 12:36 am

Ekkaia, thnx voor de herinnering. Die heb ik een paar keer gezien in een kraakpand hier in de buurt maar ben ze eigenlijk uit het oog verloren. Toffe band is dat, ga t gelijk even weer opzoeken.
"What is it with you and banging monsters"

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » di jul 07, 2009 12:38 am

Neocrust, die term is nieuw, wat moet ik me daar bij voorstellen itt gewone crust ?

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » do jul 09, 2009 10:50 pm

Zit momenteel naar 't nieuwe album van Killswitch Engage te luisteren en die knalt best aardig.
Hier en daar nog wel wat softe stukjes met die zeikstem er bij, maar dit keer kan 't me prima bekoren. :)
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 09, 2009 11:32 pm

Fuck off met dat soort bands uit dit topic. Dear god, KsE heeft helemaal niks met hardcore te maken. En daarbij, de band heeft z'n eigen topic.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » vr jul 10, 2009 12:16 am

Net Business As Usual van Righteous Jams weer eens beluisterd, wat is dat toch een lekker stukje muziek. Geen hondsagressieve hardcore maar crij stijlistischer doch gedreven midtempo nummers afgewisseld. En hoewel deze plaat het niveau van Rage Of Discipline haalde is het toch wel jammer dat deze band er niet meer is.


Wat geweldig nieuws is is dat Outbreak dit jaar nog met een nieuw album komt, yeah.

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » zo jul 12, 2009 6:06 pm

XnegativeX schreef:Fuck off met dat soort bands uit dit topic. Dear god, KsE heeft helemaal niks met hardcore te maken. En daarbij, de band heeft z'n eigen topic.
Ik zie toch verdomme ook Metalcore in de titel staan?
En doe jij eens niet zo ontzettend "XtrueXhardcoreXedgeX" alsjeblieft.
Je hoeft m'n post niet te lezen.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » zo jul 12, 2009 7:15 pm

Beetje rare reactie, sal. neg heeft wel gelijk.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Bericht door Magic666 » zo jul 12, 2009 7:26 pm

Pigface schreef:Beetje rare reactie, neg. sal heeft wel gelijk.
Je reactie even goed gezet
Open the door jehovah you whore!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 12, 2009 7:53 pm

sal schreef:[..]


Ik zie toch verdomme ook Metalcore in de titel staan?
En doe jij eens niet zo ontzettend "XtrueXhardcoreXedgeX" alsjeblieft.
Je hoeft m'n post niet te lezen.
Jij moet gewoon een beetje opletten. Ik heb ooit een heel topic aangemaakt speciaal voor bands als KsE zodat dit topic gebruikt kan worden voor echte hardcore en punkbands. De term "metalcore" staat in de titel voor bands als Hatebreed en Barcode. Bands die hardcore mengen met metal.

KsE is een erg sterke band maar heeft geen fuck met hardcore te maken. Er zit nog geen 1 noot hardcore in die muziek.

Kortom, je kunt wel heel boos op mij worden maar je kunt ook gewoon posten in de daarvoor bestemde topics. Het wordt mij ook niet in dank afgenomen als ik over The Haunted begin in het thrash topic. Same difference.

In de toekomst kun je gewoon hier terecht:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... =metalcore

Of voor KsE zelfs gewoon hier:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... =metalcore
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo jul 12, 2009 8:17 pm

Je kan ook gewoon zorgen dat de metalcore hier uit de topictitel verdwijnt, bittere topicridder dat je d'r bent.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 12, 2009 8:28 pm

Mwoah, ik ben niet zozeer bitter. Alleen gebeurt het iets te vaak. Verdiep je eerst eens in hardcore voordat je de term voor van alles en nog wat uit de kast haalt. Een black metal fan trekt het ook slecht als je Cradle of filth black metal noemt. Je kunt op je kop gaan staan maar CoF is geen black metal.

Datzelfde geld voor bands als KsE en Shadow's fall. Het kan me niet schelen dat hele volksstammen het metalcore noemen. Dat is het niet. Hatebreed en Barcode, dat is metalcore. Op sommige albums vergrijpen bands als Mardball en Agnostic front zich zelfs aan metalcore. En mix van hardcore en metal dus. Bands die pure metal maken kunnen dus geen metalcore spelen.

Daarom kan het ook niet uit de titel. Waar moet je dan ouwehoeren over bands als Merauder, Born from pain, All out war en Length of time?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo jul 12, 2009 8:38 pm

Je moet wat minder zwart-wit en hokjesgericht denken, bij de ene band is het wat vager dan bij de ander. Ik vind CoF bijvoorbeeld wel gewoon BM. Daar kunnen we uren over discusseren, maar dat gaan we niet doen.
Ik vind het heel logisch dat mensen hier metalcore dingen willen bespreken, het staat verdomme in de titel. Waarom kan je niet over die bands praten als je metalcore even uit de titel haalt? Ik vind het allemaal nogal moeilijk doen.
Ook denk je dat je de waarheid in pacht hebt wat betreft bepaalde termen. Dat hele stammen die termen anders gebruiken, interesseert je geen klote, en dat kan, maar draag het dan iig aan als een mening en niet als een feit, dit komt nl. vaak arrogant over.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » zo jul 12, 2009 8:45 pm

Agree met Amibor.
Al dat ge-Genreneuk, schijtziek word ik er van.
In die titel van dat new wave metal topic staat Metalcore op exact dezelfde manier gespeld, dus loop niet zo te muggenziften.

Damn.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Bericht door Magic666 » zo jul 12, 2009 8:53 pm

Maar ja, je staat achter die X'en of je staat het niet ;)
Open the door jehovah you whore!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 12, 2009 8:54 pm

Waarom maken we dan topics over genre's? Waarom krijgt elke band dan niet gewoon z'n eigen topic? Of beter nog, gewoon een groot topic genaamd "metal".

Dit doen we om de boel een beetje overzichtelijk te houden. Als ik op zoek ben naar een vette hardcore band dan zoek ik dat op in dit topic. Wil ik een NWOAHM band dan zoek ik die in dat andere topic.

Ik snap de verwarring wel maar jullie zullen beide moeten toegeven dat een band als KsE voor geen meter lijkt op Hatebreed, Merauder of Born from pain. Dat iemand ooit het lumineuse idee heeft gehad om het beide metalcore te noemen dat is mijn fout niet.

We kunnen het nog wel leuker maken. We kunnen in dit topic ook gaan posten over Neophyte of Rob Gee, want dat is ook hardcore.

Jullie vinden dat ik zeur maar ik heb er in de eerste instantie nooit echt wat over gezegd. Ik heb alleen, voor de duidelijkheid, dat andere topic aangemaakt. Maar ja, dan moet men het wel gebruiken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo jul 12, 2009 8:57 pm

2 topics met metalcore in de titel noem ik niet overzichtelijk. En als kennens het over bijv. Born From Pain willen hebben, komen ze heus wel naar dit topic, of er nu metalcore in de titel staat of niet.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 12, 2009 8:59 pm

Tsja, als het zoveel verwarring oplevert dan mag het van mij uit de titel gehaald worden. Volgens mij is het niet zo vreselijk moeilijk. Het zijn gewoon 2 verschillende genre's.

Zal ik even een PM sturen naar een mod zodat hij/zij de titel even aan kan passen? Zou dat iedereen weer een beetje bedaren?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo jul 12, 2009 9:00 pm

Lijkt me een puik plan. Dit is ook weer zonde van onze tijd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 12, 2009 9:01 pm

Moeten we dan de titel van dit topic direkt even aan laten passen?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 15, 2009 9:17 pm

Net even een stukje op Asice gelezen over Taste the floor uit Rome. Wat een gave band zeg!

Ze zijn blijkbaar ooit begonnen als een melodieuse hardcore/punk band maar tegenwoordig maken ze snelle hardcore/thrashcore.

Check die shit:
http://www.myspace.com/tastethefloor
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jul 22, 2009 4:48 pm

Hebben mensen hier al het nieuwe album van Coalesce gehoord? Ox genaamd. Het is alweer de vierde plaat van deze band. Ze maken een rare mix van hardcore met andere invloeden.
Ik ga deze cd nog eens opzetten, best lekker eigenlijk.

www.myspace.com/coalesce

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jul 23, 2009 8:26 pm

Dammit niemand die dit kent? Toch best vet! Wel veel breakdowns en het is ook geen super snelle hardcore, maar het brengt het wel op een geheel eigen en eigenzinnige manier. Akoestische gitaar erdoor, vage loopjes en heel, maar dan ook heel soms een cleane stem.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 23, 2009 8:31 pm

Ik heb Ox al meerdere malen geluisterd (op MP3) maar mij weet het niet te overtuigen. De technische sludgecore zit erg goed in elkaar en volgens mij zijn er genoeg fans van dit soort muziek maar mijn ding is het niet.

Volgens mij is het trouwens een van de voorlopers van dat genre.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » do jul 23, 2009 9:08 pm

Olde York... kankervette NY hardcore zoals het moet.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » do jul 23, 2009 9:24 pm

Ik heb pas ''To Kill'' uit Italie live gezien. Nog nooit eerder gezien of gehoord ook. Iemand hiermee bekend? Nu ik zo naar hun myspace luister vind ik er eigenlijk niet super veel aan maar live was het flink knallen! Alleen wat kan die zanger lullen zeg!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » do jul 23, 2009 10:31 pm

XnegativeX schreef:Ik heb Ox al meerdere malen geluisterd (op MP3) maar mij weet het niet te overtuigen. De technische sludgecore zit erg goed in elkaar en volgens mij zijn er genoeg fans van dit soort muziek maar mijn ding is het niet.

Volgens mij is het trouwens een van de voorlopers van dat genre.
Wederom helemaal eens, ik hoor er bijna geen echte hardcore in terug. Ik zou haast aan mezelf gaan twijfelen, maar ik las zelfs ergens dat dit de hardcoreplaat van 2009 zou zijn. Ikke nie begriepe nie
einde bericht

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 23, 2009 10:34 pm

Jij en ik hebben een andere invulling van de term "hardcore" dan de rest van het forum.

Ik zet liever True colors weer op.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » do jul 23, 2009 10:41 pm

XnegativeX schreef:Jij en ik hebben een andere invulling van de term "hardcore" dan de rest van het forum.

Ik zet liever True colors weer op.
Psies! :D

Zit nu de nieuwe Death By Stereo te luisteren. Die kan er best mee door, iets poppier dat wel.
einde bericht

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » do jul 23, 2009 10:46 pm

Bestaat The Path Of Resistance eigenlijk nog ?

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 23, 2009 10:56 pm

Beastie Meijer schreef:[..]
...nieuwe Death By Stereo...
Say what now?! :shock:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 23, 2009 10:57 pm

War_Bomb schreef:Bestaat The Path Of Resistance eigenlijk nog ?
Volgens mij niet. Dat zijn volgens mij allemaal gasten van Earth crisis. En die steken momenteel al hun tijd weer in E.C.

Wel een vette band trouwens. Straight edge as fuck!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

War_Bomb
Berichten: 503
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 10:52 pm

Bericht door War_Bomb » do jul 23, 2009 11:02 pm

Ja duh, lekker agressief maar toch meezingbaar. CAN'T STOP THE THUTH!!!

Weet jij trouwens nog wat bandjes in het straatje van Warzone? Goh ja, die bestaan ook al een tijdje niet meer.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jul 23, 2009 11:30 pm

XnegativeX schreef:Jij en ik hebben een andere invulling van de term "hardcore" dan de rest van het forum.

Ik zet liever True colors weer op.
Nou, nou :P ik heb eigenlijk geen idee hoe ik Coalesce moet noemen. Op de promo staat hardcore, dus neem ik dat maar over. In de vocalen is het wel te horen ja, maar verder is niet Hardcore als ik het ken van Dead Stop, Terror etc.

maar ik dacht het hoort wel thuis in dit topic :wink:

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 23, 2009 11:32 pm

Orklord schreef:[..]


Nou, nou :P ik heb eigenlijk geen idee hoe ik Coalesce moet noemen. Op de promo staat hardcore, dus neem ik dat maar over. In de vocalen is het wel te horen ja, maar verder is niet Hardcore als ik het ken van Dead Stop, Terror etc.

maar ik dacht het hoort wel thuis in dit topic :wink:
Ja ja, jij bent wel lief hoor. :wink:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie