Nine Inch Nails - 8 juli '09 @ HMH
-
Nine Inch Nails - 8 juli '09 @ HMH
Op woensdag 8 juli geeft Nine Inch Nails (met voorprogramma) een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Aanvang: 20.00 uur
Deuren open: 18.30 uur
Entree € 44,-
(excl. servicekosten)
"Na 20 jaar heeft Trent Reznor met NIN alles bereikt wat binnen de hoge verwachtingen van zijn eigen perfectionistische zelf ligt. NIN-brein Reznor heeft in februari van dit jaar via de site van Nine Inch Nails bekend gemaakt dat de aankomende tournee tijdelijk de laatste is voor NIN. Het concert op 8 juli in Amsterdam zou daarom weleens het laatste optreden van NIN in Nederland kunnen zijn."
Aanvang: 20.00 uur
Deuren open: 18.30 uur
Entree € 44,-
(excl. servicekosten)
"Na 20 jaar heeft Trent Reznor met NIN alles bereikt wat binnen de hoge verwachtingen van zijn eigen perfectionistische zelf ligt. NIN-brein Reznor heeft in februari van dit jaar via de site van Nine Inch Nails bekend gemaakt dat de aankomende tournee tijdelijk de laatste is voor NIN. Het concert op 8 juli in Amsterdam zou daarom weleens het laatste optreden van NIN in Nederland kunnen zijn."
"Doe zelf eens normaal man!"
Review van NIN staat bij ons al online. Het gaat om het optreden van gisteren in Düsseldorf. Check www.rockportaal.nl
Veel plezier volgende week in A'dam. Dan is ik met vakantie dus dan zie ik de reviews nog wel tegemoet
Veel plezier volgende week in A'dam. Dan is ik met vakantie dus dan zie ik de reviews nog wel tegemoet
Dat was best vet. Vond het begin niet zo boeiend en halverwege bij een blokje nieuwere nummers waar ik niets mee heb het een beetje inkakken. Maar verder erg tof, redelijk wat van Downward Spiral (met een wel erg toffe versie van Mr.Selfdestruct). Daarnaast hadden we een prima plek op de tweede tribune, lekker ruim, vlakbij de bar. Goed te doen.