Ook hier was nog geen topic over, schandalig uiteraard.
Deze 5-koppige formatie uit de States maakt van alles, vooral herrie. Je kunt het beste omschijven als noiserock of mathcore, en alles daartussen. De charismatische zanger, het beest op de drums en de publieksgeile gitarist maken dat deze band in het oog springt. Ter daarbij op een maffe toetsenist met hammond kwaliteiten en een doorgewinterde bassist en je hebt een ensemble dat je nog best wel eens zou kunnen verbazen.
Discografie:
Eat Lightning, Shit Thunder (2001)

We Are The Lazer Viking EP (2003)

Blessphemy (Of The Peace Beast Feastgiver And The Bear Warp Kumite) (2006)

The An Albatross Family Album (2008)

Ik heb ze gisteren eindelijk mogen aanschouwen in Bazart in Den Haag. Als 1 van de 40, waarvan volgens mij iets van de helft tourgenoten, was het nou niet echt storm aan het lopen. Zonde. Maar toen ze begonnen, was alles vergeten en was het genieten tot-en-met. Als een androgyne Robert Plant met teveel acid in z'n donder krijste de zanger het boeltje naar de tering, drumde de drummer zijn vellen naar de klote en speelde de rest ook flink de boel naar het hiernamaals. Gerag, melodie, bombast, en af en toe een ludiek hammond-deuntje werden op snelle wijze afgewisseld, en de reactie van het publiek was er dan ook naar. Ik heb in ieder geval vaak zaat in een publiek van 500 man gestaan waar minder enthousiast werd gereageerd. Erg gave show.