Lot/reisgenoten gezocht voor W.O.A.
-
Lot/reisgenoten gezocht voor W.O.A.
Nog mensen die zin hebben om te gaan? Wij zouden met z'n drieen gaan maar 1 heeft t af laten weten. Nu zijn we wel een erg klein groepje, kunnen we misschien aansluiten bij een andere groep uit nederland? Is wel zo gezellig onderweg en op de camping. Liefst niet met de utrechters die we vorige keer tegen gekomen zijn, zij gingen alleen maar om te slopen, baldadig te zijn, mensen af te zeiken en dingen in brand te steken. Liever gewoon mensen die voor de sfeer en de muziek komen. (en natuurlijk wel LOL hebben, liefst geen AA-leden) We zijn van plan dinsdagavond te vertrekken vanuit zeeuwsvlaanderen. Ervaring heeft me geleerd dat het relaxed rijden is 's avonds, het vet is om in het ochtendgloren de camping vol te zien lopen en er 's nachts op iedere parkeerplaats metalfans luidruchtig aan het feesten zijn.
Bijkomende zaak is dat ik een ticket over heb. Wie een ticket wil voor weinig, pm maar ff. Anders ligt het hier niks te doen, dan liever iemand die er nog plezier van heeft.
mzzl,
Crusader
Bijkomende zaak is dat ik een ticket over heb. Wie een ticket wil voor weinig, pm maar ff. Anders ligt het hier niks te doen, dan liever iemand die er nog plezier van heeft.
mzzl,
Crusader
- metallicattim
- Contacteer:
wij gaan met 6 personen, maar we hebben een 9 persoonsbus die we gaan huren, dus we hebben eventueel nog 2 plaatsen over.
Wij vertrekken vanuit Limburg en vallen wel onder je beschrijving
Stuur me maar een mail als je interesse hebt, dan bespreken we de details wel verder > webmaster@E30Fansite.nl

Stuur me maar een mail als je interesse hebt, dan bespreken we de details wel verder > webmaster@E30Fansite.nl
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
-
Ik zoek dringend een kaartje voor de normale prijs en vooral vervoer,liefst met een groepje gezellig mensen dus,want alleen reizen is boring.Ik woon in Amsterdam maar kan wel met de trein naar een afspreek-plaats,niet te ver weg.
Ik heb een rijbewijs dus wil ook wel de BOB spelen.
Pb me please!!
Pb me please!!

-
Kaartje is zo voor je geregeld voor uhm... de helft van de nieuwwaarde ofzo? Vervoer is wat lastiger, bagageruimte heb ik nog wel een beetje over waarschijnlijk.NotYourBitch schreef:Ik zoek dringend een kaartje voor de normale prijs en vooral vervoer,liefst met een groepje gezellig mensen dus,want alleen reizen is boring.Ik woon in Amsterdam maar kan wel met de trein naar een afspreek-plaats,niet te ver weg.
Pb me please!!
Ohw en ik zie dat je vanaf limburg misschien vervoer kan regelen. Is nog wel een kuteind met het ov... amsterdam-limburg
-
Ja dat klopt, ben er nu een keer of 5 geweest maar er heescht daar inderdaad wel een enorm gevoel van eenheid. Iedereen heeft lang zwart haar houd van gitaargeweld en drinkt bier... SupergezelligIROn schreef:En if not, ga je gewoon met twee, er zijn zat mensen daar om lol mee te hebben. Komt vast goed, brother of metal tenslotte!
-
- Contacteer:
-
-
Uhm, ik geloof niet dat er een specifieke dresscode was. En van mij mag iedereen mee doen hoor. En al zou ik daar anders over denken, ik geloof niet dat het aan mij is om daarover te oordelenMetalTuupLimburg schreef:Ik heb kort bruin haar, mag ik nu niet meedoen?
Heb wel een plekje in m'n auto en grote kans dat ik op dinsdag of woensdag vanuit Amsterdam vertrek, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

- metallicattim
- Contacteer:
1 plek is inmiddels vergeven, dus nog plek voor 1 extra man!metallicattim schreef:wij gaan met 6 personen, maar we hebben een 9 persoonsbus die we gaan huren, dus we hebben eventueel nog 2 plaatsen over.

-edit-
Of vrouw natuurlijk

I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
-
-
-