18 Juli ! Roadgrill Metal Festival R'dam ! € 15, incl BBQ !
- metalboefje
- Contacteer:
-
Nee joh, toevallig hebben we een afspraak met boven dat het overal mag vallen behalve boven festival terrein. Maar ... al is het overbodig, er worden wel maatregelen getroffen.metalboefje schreef:worden er ook maatregelen getroffen tegen eventuele grote regenval? als ik het weer zo bekijk wordt het klote zaterdag....
Yep, stond al ergens op pagina 2, maar hier is tie nog een keer :
ROSS THE BOSS (USA / GER ) 21.40 - 22.40
FREEDOM CALL ( GER ) 20.10 - 21.10
ROADKILL ( NL) 18.50 - 19.40
IVORY NIGHT ( GER ) 17.40 - 18.20
CELL 29 ( NL ) 16.30 - 17.10
DAWN OF DESTINY ( GER ) 15.30 - 16.00
CONORACH ( NL ) 14:30 - 15:00
Poorten open 14.00
ROSS THE BOSS (USA / GER ) 21.40 - 22.40
FREEDOM CALL ( GER ) 20.10 - 21.10
ROADKILL ( NL) 18.50 - 19.40
IVORY NIGHT ( GER ) 17.40 - 18.20
CELL 29 ( NL ) 16.30 - 17.10
DAWN OF DESTINY ( GER ) 15.30 - 16.00
CONORACH ( NL ) 14:30 - 15:00
Poorten open 14.00
-
-
Laatste mededeling kaartverkoop Roadgrill :
Vanaf nu geen betalingen meer doen per bank of PayPal. De betalingen die al zijn gedaan zullen nog bevestigd worden, maar het risico wordt vanaf nu te groot dat nieuwe betalingen niet meer door ons opgemerkt worden, omdat we de laatste zaken voor het festival in orde maken.
MAAR ... (onze grote dank gaat uit naar de beste slager van Nederland die ons de hele dag van vlees zal voorzien en daarom ):
Tickets zullen nu zaterdag WEL aan de poort gekocht kunnen worden !!!!! Dus geen reden meer om er niet bij te zijn !
€ 15,00 per ticket ( entree + incl. “all –you-can – eat “ BBQ )
( kinderen t/m 12 jaar gratis toegang)
Vanaf nu geen betalingen meer doen per bank of PayPal. De betalingen die al zijn gedaan zullen nog bevestigd worden, maar het risico wordt vanaf nu te groot dat nieuwe betalingen niet meer door ons opgemerkt worden, omdat we de laatste zaken voor het festival in orde maken.
MAAR ... (onze grote dank gaat uit naar de beste slager van Nederland die ons de hele dag van vlees zal voorzien en daarom ):
Tickets zullen nu zaterdag WEL aan de poort gekocht kunnen worden !!!!! Dus geen reden meer om er niet bij te zijn !
€ 15,00 per ticket ( entree + incl. “all –you-can – eat “ BBQ )
( kinderen t/m 12 jaar gratis toegang)
Shit shit shit! Ik moet dus echt overslaan, ik ga het echt niet trekken. Baal er stevig van, het had zo gaaf moeten worden.IROn schreef:Fuck, ik ben al drie dagen flink ziek, koorts. Hopen dat het tegen zaterdag weer over is... maar (veel) bier zal het niet worden.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De Chuck Norris brigade uit respectievelijk Zuid-Beijerland (heden Rotterdam) en Groningen is er nog 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- metalboefje
- Contacteer:
- metalboefje
- Contacteer:
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Je vond Delta Force 2 gaaf, je hoort bij de groep!innuendo schreef:[..]
Maar ik heb geen Chuck Norrisshirt..
Zo eerste festival voor mij dit jaar! Ik heb er zin in
@NotYourBitch: wat is het probleem?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Gezien het feit je dit erg laat tikte ga ik er van uit dat je bedoelt dat je vandaag een verjaardag hebt ipv morgen?
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- metalboefje
- Contacteer:
-
Ik had nog niet geslapen, dus ging het nog over morgen ja...Lennert schreef:Gezien het feit je dit erg laat tikte ga ik er van uit dat je bedoelt dat je vandaag een verjaardag hebt ipv morgen?
Nu is het vandaag en heb ik vandaag een ander feestje.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- metalboefje
- Contacteer:
Zo... dat zit er weer op... een uitermate goed geslaagd feest!!!! Goede bands, goed eten, veel bier (aan het eind de euroshopper
). Complimenten aan de organisatie en aan de weergoden!!!
Freedom Call en Ross the boss waren de hoogtepunten, maar geen enkele band viel tegen...
Nu stevige spierpijn in mijn nek en mijn stem kwijt haha!!

Freedom Call en Ross the boss waren de hoogtepunten, maar geen enkele band viel tegen...
Nu stevige spierpijn in mijn nek en mijn stem kwijt haha!!
Heeding the Call, one and for all, never surrender, With glory we fall!!! - heavy metal -
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Stem niet zo verrot als ik had verwacht, wel degelijk spierpijn in mijn nek, maar gelukkig niet (te) brak (kan ook eigenlijk niet anders met dat waterige bier).
Verdomd, wat was dat gezellig. Een blij wederzien met Bob en Daak (binnenkort in Den Haag!), de zoveelste keer (en het gaat niet vervelen) dat ik Valkyrian tegenkwam (en hoe heette dat lelijke meisje nu ook alweer?
) eerste ontmoeting met mede Chuck Norris fan Draconion, eveneens eerste ontmoeting met Alexus en in de headbanggangen NotYourBitch ook nog even gesproken (maar niet veel verstaan, we stonden voorraan
)
Conorach: gave band, maar wat een kutgeluid
Dawn Of Destiny: geen idee, 1 nummer van gezien, toen moesten we Ross interviewen
Cell 29: leuke setlist, enthousiaste band
Ivory Night: fucking gaaf
Roadkill: bekeken vanaf de uitstekende barbeque, klonk zeker niet verkeerd
Freedom Call: even fout als ik het verwacht, maar wel erg lekker
Ross The Boss: fanfuckingtastisch, wat een topzang, vet gitaarspel, enthousiaste band en 5 Manowarclassics (die hij naar eigen zeggen niet wilde spelen, maar ik heb nog nooit iemand met zoveel enthousiasme tegen zijn zin nummers zien spelen).
Jammer dat het OV ons niet toelaat makkelijk heen en weer te reizen (fuck, wat een loopafstand). Hail to the weathergodz!
Verdomd, wat was dat gezellig. Een blij wederzien met Bob en Daak (binnenkort in Den Haag!), de zoveelste keer (en het gaat niet vervelen) dat ik Valkyrian tegenkwam (en hoe heette dat lelijke meisje nu ook alweer?

Conorach: gave band, maar wat een kutgeluid
Dawn Of Destiny: geen idee, 1 nummer van gezien, toen moesten we Ross interviewen
Cell 29: leuke setlist, enthousiaste band
Ivory Night: fucking gaaf
Roadkill: bekeken vanaf de uitstekende barbeque, klonk zeker niet verkeerd
Freedom Call: even fout als ik het verwacht, maar wel erg lekker
Ross The Boss: fanfuckingtastisch, wat een topzang, vet gitaarspel, enthousiaste band en 5 Manowarclassics (die hij naar eigen zeggen niet wilde spelen, maar ik heb nog nooit iemand met zoveel enthousiasme tegen zijn zin nummers zien spelen).
Jammer dat het OV ons niet toelaat makkelijk heen en weer te reizen (fuck, wat een loopafstand). Hail to the weathergodz!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dat vlees was overigens weergaloos belachelijk gaaf. Vooral de karbonades waren overheerlijk!
Dit is toch wel erg lekker om te lezen hoor
Bedankt allemaal, want jullie hebben bijgedragen om de dag tot een succes te maken. De bands waren backstage enorm blij met het publiek en na alle bedankjes gisteren heb ik al meerdere sms-jes, mails van Freedom Call en Ross the Boss vandaag ontvangen om nogmaals iedereen te bedanken en dat ze zo genoten hebben op en naast het podium. En de andere bands hebben ook alleen maar stralend rondgelopen. Jullie hebben het voor hun zo'n geweldige dag gemaakt.
Marjo

Marjo